Hallo allemaal
Sinds kort heb ik tinnitus... Je weet wel.. zo'n piepend geluid in je oren.. ofjah.. hersenen...
vorige week dinsdag heb ik dit opgelopen en toen was het echt heel erg hard. Het verminderde in verloop van tijd tot nu.. Ik hoor het als in opsta, ga slapen en op andere zeer stille momenten...
Binnenkort heb ik medische keuring op mijn werk en op de brandweer...
Hoe zal dit gaan verlopen als ik vertel dat ik tinnitus heb?
Gehoorvermindering heb ik niet... ik praat nog steeds normaal en hoor alles nog perfect zoal vantevoren...
ik word er gewoon gek van.. elke keer als ik wakker word, geraak ik moeilijk terug in slaap. Ook als ik moet gaan slapen, heb ik moeite. De dokter waar ik maandag ben geweest, heeft me pille voorgeschreven. betahistine mylan is het medicament. Oorspronkelijk is dit om duizeligheid tegen te gaan, om je evenwichtsorgaan te verbeteren/te genezen...
Wat kan je er nog tegen doen?
Heb ik nu een acute of een chronische tinnitus?
Na hoeveel maanden moet de tinnitus weg zijn? Sommige sites zeggen 3 maanden, en de dokter zei 1 maand... Als de piep 1 mei nog niet weg is, moet ik terug naar de dokter gaan en verwijst hij me naar een kno arts...
plz help me.. ik wil niet eindigen zoals alle anderen die tinnitus hebben... aan een touw

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

.
.