Ik hoor precies de fruitboeren al met hun kanonnen schieten
Ik hoor precies de fruitboeren al met hun kanonnen schieten
Het gaat precies langs Hasselt, ik wil afkoeling!!
![]()
bwa hier ist nu gwn extreem donker met bijna windstille momenten ma dr gebeurt gene zak..
hier is nog een heel licht windje af en toe met vieze goudkleurige wolken
Het ziet er hier een rozeachtige lucht uit, nochtans zegt buienradar geen regen :P
Twas weer te denken, pff.. Het onweer komt België in en het zakt als een pudding in elkaar.
Altijd zelfste met die Hollanders.
Geloof het of niet, maar er begint zich zowaar een lijntje te vormen boven Limburg.
Aangezien er boven het oosten van Nederland het afgelopen uur zich opnieuw een fiks onweer gevormd heeft (opmerkelijk), kan er misschien nog wel een verassing uit de bus komen.
Edit: en jawel, de eerste ontlading waargenomen!
![]()
Het activeert!
![]()
Wut, just de 1ste donder gehoord hier. Kzag al een paar flitsjes, maar had ze niet opgemerkt.
Was even verschieten daarjuist
Hahaha hier ook, zo onverwachts eigenlijk. Had ik nooit verwacht dat er zich nog iets ging vormen hier vannacht.
Yep, hier ook wat gedonder in de verte laatste half uur.
Plots ook ten zuiden van Leuven. Net niet dichtbij genoeg![]()
Als we graag nog een onweertje willen van de week zal 't vandaag moeten zijn. Vanaf morgen veel drogere lucht, dus dan zal 't noppes zijn...
Weer niets! Maar vandaag mss wel, het is momenteel buiten al 22 graden![]()
Het was nogal zwak, een beetje regen, wat donder. Nu volop schoon mooi weer, zo mag het gerust blijven!
Morgen droger? I like, dat vochtig weertje vind ik wel nooit leuk in de warmte, tenzij het droog is is dat al aangenamer.
Weer in de verste verte geen deftige cumulus-wolkjes te zien boven Vlaanderen of Nederland op de sat-beelden, alleen in Duitsland en de ardennen. Komt het er nog van of niet?
Edit: Ah eindelijk wat te zien op de webcambeelden van het kmi in Limburg. Tgaat nu wel snel gaan komen.
Laatst gewijzigd door thijse; 24 mei 2012 om 15:09
Ten noorden van Diegem beginnen er zich precies een paar mooie bloemkolen te vormen
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)