Ik las het deze morgen ook in het belang en volgens mij is dat weer zever in pakjes. Toch gek dat het altijd de stereotype aliens zijn...
Ik las het deze morgen ook in het belang en volgens mij is dat weer zever in pakjes. Toch gek dat het altijd de stereotype aliens zijn...
deze topic zou ook in de lounge mogen![]()
Doet me hieraan denken. Den Bigfoot! maw dikke zever.
+
http://www.9lives.be/forum/algemene-...-gevonden.html
En die reporters zien dat ook net dat die poten afgebroken zijn zoals bij een ordinair gevild dier ?
Plus de boer is verkoold maar niet aan de normale temperatuur maar veel hoger...
ufo-expert Joshua P. Warren
Als nen ufo-expert er hem mee moeit is het toch wel al serieus ze denk ik!!
Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ben toch in mijn hittebestendige schuilkelder gaan kruipen hoor! Godspeed!
Haha wat een BS man. Hoeveel dergelijke cases zijn er al niet geweest man! Jong toch, soms twijfel ik aan de mensheid.
Toch ik ga u hier spijtig genoeg moeten tegenspreken, hoewel ik meestal ook zo reageer, er zijn echt wel een paar ufo en uso sightings "en masse" geweest, die echt niet meer te verklaren zijn buiten het scenario "aliens" hoor.
Wikipedia heeft al een heleboel van deze sightings opgenomen, je moet maar eens checken, er zijn er een paar ongelooflijke bij hoor. Maar imo de strafste van allemaal de "operation mainbrace" sightings staat er niet in opgenomen, beats me why maar die ging er echt over...
Jesus Christus.
Der zijn al lang aliens en gemuteerde consoorten gevonden. Ze worden onderzocht in geheime faciliteiten (Area 51). Moesten we echt een alien hebben gevonden of vinden, man, we zouden het toch nooit te weten krijgen!
lol beginnen ze nu al met herhalingen van the X-files ook?
zeer eigenaardig verhaal.
1. Waarom een onbekend wezen verdrinken als het al gevangen is? Wetenschappelijk belangrijk en kan veel geld opbrengen...
2. Waarom verdrinken? Als je t toch dooddoet, waarom zo een lelijk ding dan met uw handen gaan vastpakken om te vermoorden?
3. Waarom twee jaar wachten om deze vondst te melden?
Lijkt me duidelijk een hoax, of één of andere spectaculaire oplichting![]()
Hoax.. En als het niet zo is, zal het wel een of andere apensoort zijn (er worden nog jaarlijks nieuwe soorten gevonden, dus wie weet). En als die aap ook nog eens een bepaaalde misvorming of aandoening heeft, is een alien geboren.
Zo was er een paar jaar terug één of andere freaky vis die een beetje "alien" leek, er bestaan enkel foto's van want diegene die hem hebben gevangen hebben hem opgegeten. Doet je toch twijfelen. Net zoals "Wow, een onbekend wezen in een val. Laat ik het verdrinken" me doet vermoeden dat het een hoax is.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)