Pagina 13 van 75 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 195 van 1120

Discussie: Chronische ziektes

Approved 9-lifer Sabe's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    diabetesforum.be is ook niet echt my cup of tea om op te posten. nope speel geen xbox
    ...

Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brolpaq Bekijk bericht
    Van codeïne kunde verstopt geraken.
    (neen, ik ben hierdoor niet verstopt geraakt)
    wedde dak u toch vind!
    wie ni weg is is gezien
    Mingl - Ontmoet nieuwe mensen.

Member Yo-Han's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sinds m'n 23ste een angststoornis en onderhuidse hyperventilatie met momenten, maar daar heb ik mee leren leven. Ben 35 nu. En ook met xanax retard 0.5 mg dagelijks sinds 10 jaar (spijtig genoeg). Retard 0.5 geeft z'n dosis af in 16 uur ipv 8. Is identiek als 0.15 mg 3x/dag gespreid. Heel lichte dosis dus, maar toch voelbaar als ik het laat. T'gaat, maar ik ben zonder moe'er en adem zwaarder. Maar ja het helpt zegt doc, dus waarom stoppen.

Ook net 2-3 jaar rondgelopen mat gekantelde rechternier. Afvoer werd afgekneld en vocht sijpelde daar maar heel traag door. Met gevolg zwelling nierbekken en serieuze pijn als ik wat meer dronk. Hebben ze maar na 4de echografie uiteindelijk kunnen zien (en daaropvolgende CT scan natuurlijk). Dat jaartje klierkoorts er net voor was eigenlijk buiten moe zijn niet wreed erg vond ik. M'n dacht dus ook snel dat m'n lever gewoon wat zwelde af en toe door die klierkoorts. En dat het wel ging voorbij gaan. Enfin operatie gehad aan nier in juni... alles lijkt ok nu, geen stuwing meer, juist spieren voel ik soms nog, en wat lichte steken en dof gevoel her en der aan operatiestreek. Vrijdag terug op scan en controle.
    De stress is de laatste jaren door dit probleem natuurlijk wel toegenomen. Niet echt veel vooruit geraakt in t'leven ... net als er wel nood aan was. Maar 9/10 wel dus van dat nierprobleem af. Is al veel. Ik eet en drink ook pak gezonder nu.
    Laatst gewijzigd door Yo-Han; 13 oktober 2008 om 21:58

De kannibaal Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    40 (98%)
    Weblogs
    2
    Bij meerendeel verandert de levenstijl in pos zin. Ziektes brengen dus niet enkel negatieve zaken met zich mee.
    PSN: klebotskop

Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    wie noemt zn pillen nu retard :P
    Mingl - Ontmoet nieuwe mensen.

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ComputerVISTA Bekijk bericht
    Om onverdragelijke pijn weg te krijgen zoude veel doen he
    bij mij is het niet zozeer om de pijn maar om het veelvuldig naart wc gaan tegen te houden.

Helaas is dat geen oplossing, maar eender een tijdelijk middel om toch wat gedaan te krijgen op m'ne dag (als ik bv ergens naar toe moet gaan o.i.d)
    De kapotte layout van Dark-skin beu? Installeer dan mijn style-fix. Op zoek naar betere leesbaarheid in de Light-skin? Dan is deze style-fix voor jou.

QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Approved 9-lifer Afotai's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    wie noemt zn pillen nu retard :P
    Franse pharma's waarbij hun product "later" werkt in plaats van onmiddelijk?
    Retard?

Member ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    retard wil eerder zeggen vertraging. Maw de pillen werken over een langere tijd dan de gewone varianten.
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

Member Yo-Han's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Inderdaad Franse benaming... zal in USA/UK wel misschien andere naam hebben. Xanax is van het Belgische Janssen. Dus die Franse benaming zal wel iets te zien hebben met onze hoofdtalen natuurlijk.

iTrader
    40 (98%)
    Weblogs
    2
    touché

iTrader
    40 (98%)
    Weblogs
    2
    Ik was onlangs nu naar het ziekenhuis geweest. Ik ben nu ongeveer 2jaar stabiel zonder enige probs. De dokter zei nu dat als ik drie jaar stabiel blijf, dat ik dan de medicatie (imuran) mag laten wegvallen.
    Heeft iemand da ook al mogen doen, want ikzelf vond het echt raar dat de dokter dat zei xD

Member *Wicked_Yores*'s schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lotti Bekijk bericht
    Ik was onlangs nu naar het ziekenhuis geweest. Ik ben nu ongeveer 2jaar stabiel zonder enige probs. De dokter zei nu dat als ik drie jaar stabiel blijf, dat ik dan de medicatie (imuran) mag laten wegvallen.
    Heeft iemand da ook al mogen doen, want ikzelf vond het echt raar dat de dokter dat zei xD
    Ik krijg om de 7 weken een baxter, en we hadden vorige keer afgesproken om het eens te proberen zonder imuran omdat de baxter die werking normaal overneemt. Na één week nam ik terug mijn dagelijkse dosis van 3 pillen omdat het zodanig verslechtte. Maar dat is natuurlijk bij iedereen anders, ik kan niet zonder medicatie maar ik ken er die inderdaad niets meer nemen.

Gisteren om een nieuwe baxter geweest, hopen dat het snel aanslaat.
    "Those who believe in telekinetics, raise my hand." —Kurt Vonnegut
    Spieluhr.FM

iTrader
    40 (98%)
    Weblogs
    2
    Ik verschoot er echt van toen de dokter het zei

Ma ik vind het wel een goed vooruitzicht xD

iTrader
    40 (98%)
    Weblogs
    2
    Shit, het begon de laatste tijd weer op te steken, mijn buikpijn. Heb de oorzaak gevonden

FRUITSAP afblijven int vervolg xD

iTrader
    40 (98%)
    Weblogs
    2
    Ik weet dat het lang geleden is dat er nog gepost werd op deze thread, maar ik ben benieuwd hoe het nu eigenlijk gaat met alle mensen die ook een chronische ziekte hebben?

Ikmoet zeggen dat ik onlangs naar de kliniek ben gegaan, en dat alles dik in orde is

Heb wel eerlijk toegegeven datk mijn pillen nietmeer neem. Het antwoord hierop was: als bij de volgende controle het nog steeds even goed is, moet ge de pillen van mij nietmeer nemen

Ik heb dus nog steeds hoop dat het van een ongeneeselijke naar een geneeselijk ziekte gaat

Pagina 13 van 75 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten