Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: aardbeving vs

Member Dark_ParaSite's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)

aardbeving vs

Er is dus een vrij zware aardbeving geweest aan de east coast in de vs, het zou gaan om de zwaarste aardbeving in meer dan 100 jaar in dat gebied. Ligt het nu aan mij of lijkt het enkel dat er een verhoogde aarbeving activiteit is de laatste maanden? Japan, nieuw zeeland, nu de vs... Best een boeiend onderwerp Zouden we stillaan kunnen inschatten waar er aarbevingen in de toekomst gaan toeslaan? Aangezien er volgens sommige bronnen opt internet (niet betrouwbaar i know) gewaarschuwd werd voor een grote aardbeving in de vs (linkje Geologisch expert waarschuwt voor komende zware aardbeving Amerika | Iedereen bewust )

link aarbeving: Quake centered in northern Virginia felt along East Coast - CNN.com

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    2012 nadert
    tututuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

grote waarschuwing waar binnenkort een beving ging zijn was trouwens aan de west-kust. regio san francisco in specifiek.
    er was toch een soort van pseudo- wetenschapper die aardbevingen kon voorspellen. Ie is wel nu al dood.

Member
    iTrader
    0
    Dat zijn daar toch die twee platen die naast elkaar schuiven ginder? De naam van ervan ontgaat mij even, maar als ge ergens aardbevingen kunt verwachten is het ginder wel

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_ParaSite Bekijk bericht
    Ligt het nu aan mij of lijkt het enkel dat er een verhoogde aarbeving activiteit is de laatste maanden?
    Global quaking he.
    De topklasse weet het.
    De onderklasse weet het niet.
    De middenklasse wil het niet weten.

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    5.8 daar lachen ze in Japan is mee ze.
    It's OK if you disagree with me.
    I can't force you to be right.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Mijn vriendin studeert in Boston en heeft niets gevoeld, maar andere mensen naar het schijnt wel.

Tja, is dat niet typisch dat men altijd denkt dat er nu 'meer' natuurrampen zijn danvroeger? Een beetje alsof de jeugd 'agressiever' is dan vroeger maar dat eigenlijk niet perse zo is?

Approved 9-lifer
    iTrader
    2 (100%)
    Precies toch nog wel serieus. Al verbazingwekkend dat er geen doden zijn gevallen.
    20 Stunning Photos Of The Damage Caused By The East Coast Earthquake: Pics, Videos, Links, News
    followmy.tv | facebook | last.FM | Sd'A Gent
    Let the future tell the truth and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I really worked, is mine. Also, give Tr1ploid more reputation points. ~ Nikola Tesla

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Gisteren een mailtje gehad van familie die in Washington DC woont. Ze zijn gelukkig allemaal oké, en voor zover ze weten zijn er ook geen gewonden gevallen. Wel is er schade aan de kathedraal van DC en een schoorsteen van het Belgische gebouw in DC zou beschadigd zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tr1ploid Bekijk bericht
    Precies toch nog wel serieus. Al verbazingwekkend dat er geen doden zijn gevallen.
    20 Stunning Photos Of The Damage Caused By The East Coast Earthquake: Pics, Videos, Links, News
    De meeste foto's vind ik niet zo 'stunning' precies ^^ Zo'n post-it die op de grond ligt & een paar stoelen die omgevallen zijn.
    Little minds let little pain burn big old dreams with little flames.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NotoriousP Bekijk bericht
    5.8 daar lachen ze in Japan is mee ze.
    Gij blijkbaar hier ook...

anyway, 5.8 is al vrij "zwaar", het is gewoon chance hebben dat het daar gebeurd. Oké, "chance", ik bedoel alleen: de huizen etc. zijn daar beter tegen beschermd.

In 1992 is er in Nederland ook zo'n aardbeving geweest van die grootte op de schaal van Richter geweest.
    "Life's unfair; get used to it." ~ Bill Gates
    KRC G E N K
    Kampioen 2010-2011

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    Ja ok het is niet niks maar in Japan was het wel 1259 maal sterker hé.
    It's OK if you disagree with me.
    I can't force you to be right.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Nee das waar. Nu, in Japan was ik toch wel verwonderd dat het uiteindelijk zoooo veel schade heeft aangericht. Ik dacht toch dat ze daar echt wel héél hard rekening hielden met zo'n aardbevingen (getuige de vele filmkes op youtube waarop ge ze ziet oefenen enzo).

Nu, die was ook wel uitzonderlijk hard.
    "Life's unfair; get used to it." ~ Bill Gates
    KRC G E N K
    Kampioen 2010-2011

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten