Ik had al eerder iets in die zin gepost. Enkele positieve reacties, heel wat "yeah right" reacties.
Maar ik zie het zitten. En de eerste stappen zijn al ondernomen. Zowel voor een papieren versie (gewoon omdat paper zines cool zijn) en veel mensen AsIce gewoon willen zien blijven.
Interviews zijn gepland met Henk van Straten en Wyb Backfire en ook Deadpool wil iets schrijven. Als je met die mensen niks deftig kan uitbrengen qua schrijfsels ben je een kneus.
Uiteraard kan en wil ik dit niet alleen niet doen. Sommige dingen kan ik, andere niet of minder.
In 2007 heb ik een actief phpBB gehad. Dus dat kan lukt me wel, met hulp van wat anderen.
Wat interviews doen, reviews schrijven, artikels, etc. Ik heb nog ergens een diploma journalistiek liggen dus ik heb er een klein beetje verstand van.
Uiteraard, ben ik géén machine en is er meerder volk nodig.
Visie:
Volledig Nederlands, voor Engels is er SWNK
Een nieuw blauw board, eventueel met meerdere skins zodat de gebruiker kan kiezen hoe het board er uit ziet.
Bredere scope, niet enkel het erg nauwe hardcore hokje. Veel posts gaan toch al over andere harde genres en niet enkel over muziek. Een interview met Henk van Straten als schrijver moet zeker kunnen.
Weg me hokjesmentalieit. Hardcore & punk blijven de basis maar garage punk, noise mogen ook onder aandacht komen.
Naast de trollen, is die hokjesmentaliteit van enkel hardcore nefast geweest.
Diepte interviews (ala HUMO, less is more)
Geestige stijl (ja, hier ben ik weer met m'n HUMO)
Crew gezocht, oude AsIce crew members die niet willen kappen meer dan welkom!
Meer openheid. 2.0 rekent veel op user content
Concreet: een man of 5 die wat moeite wil doen en dit lukt gewoon.
Siked: Interviews met Wyb, Henk en Ferdy die een stuk wil schrijven.
Bummer: Miguel Positief die geen reactie gaf.
Wil zowel online als paper zine doen. Afhankelijk van de interesse.