Goed plan, ik vind trouwens ook dat hier meer discussies over bands mogen gehouden worden. Vaak is het idd iemand (mezelf inclusief) die een link post met eensmiley erbij en that's it. Maar de reden waarom men ze goed vindt kan/wil precies niemand duidelijk uitleggen. Het is hier dan ook een warboel soms, veel info die je rond de oren wordt gesmeten wat maakt dat er weinig ruimte is om een deftige discussie aan te gaan zonder dat er iemand tussenkomt.
En laten we niet vergeten dat sommige van die links gepost worden om de eerste te kunnen zijn, niet omdat de poster het per se een goede band vindt![]()
Nu goed, het is en blijft 9lives. Deftige discussies kan je beter op andere fora vinden me dunkt.
Laatst gewijzigd door UnFinished; 15 juni 2012 om 17:45
Ik zal dat hier is op gang proberen trekken.
shiftyke, leg me nu eens uit waarom het recentste album van Rise Against, Endgame, nu zo slecht is?
Te veel afgeweken van hun roots? Slechte lyrics? Andere redenen?
Omdat het Rise Against is.![]()
Endgame is veeeeeel te melig. Dat is Simple Planmuziek.
Kvind die stiekem eigenlijk ook wel nog cava hoor![]()
Ik vraag mij af wat velen hier tegen Arctic Monkeys hebben!
Te mainstream ofcourse.
Ik snap het ook niet. Ik vind hun debuutalbum één van de beste platen van de jaren '00
De beste!
Nuja, ik vind al hun platen fantastisch, maar ik heb ze al een paar keer live gezien en ze overtuigen niet altijd op dat vlak (helaas)
Ik vind die best leuk eigenlijk, zelfs hun nieuwere nummers weet ik nog steeds te appreciëren. Het zal nooit mijn favoriete band worden, dat wel niet.
Toffe band enzo maar ze doen me gewoon weinig. Niets speciaals. Kheb ze eens live gezien en dat was nogal een stinker.
Die keer op pukkelpop zeker? Want die mannen kunnen nogal knallen live met hun oud materiaal.
Pukkelpop 2009 toevallig?
Edit: verdoemme Carl!
Veel mensen rekenen hen af op dat ene optreden. Blijft jammer want elk optreden ervoor hebben ze het kot afgebroken.
Das nu ook geen waar. Ik heb ze ervoor ook gezien (twee keer zelfs) en muzikaal was het telkens de absolute top (op Pukkel ook eigenlijk). Maar echt met volle goesting heb ik ze nog nooit op een podium zien staan gelijk. En dat doet voor mij toch een beetje afbreuk aan hun optredens. Let wel, tblijft één van mijn absoluut favoriete groepen, maar een echt magisch optreden van hen heb ik nog niet meegemaakt.
Ik vond dat maar zozo eigelijk. Geluid was ook barslecht.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)