Ik en mijn vriend zouden eens graag een festival in het buitenland willen doen (lees: Europa), maar we weten nog niet precies welke![]()
Ons oog is al gevallen op T in the park in Schotland, maar zijn er nog festivals die aan te raden zijn?
Ik en mijn vriend zouden eens graag een festival in het buitenland willen doen (lees: Europa), maar we weten nog niet precies welke![]()
Ons oog is al gevallen op T in the park in Schotland, maar zijn er nog festivals die aan te raden zijn?
Bloc
Worldwide Festival
ATP's
Wat voor festival zoek je?
We staan open voor alles
Outlook festival lijkt ons ook interessant...
Maar momenteel gaat de voorkeur naar T in the park (heeft iemand hier al eens naartoe gegaan?/ ervaring met naar daar te reizen en tickets te kopen)
Iceland Airwaves
Iemand die naar Bestival 2012 - Tickets, Line-up, News, Info gaat of al geweest is? Ben van plan om misschien dit jaar te gaan...
staat ook op mijn to do list.
net zoals Glastonbury.
Eigen ervaring:
Roadburn
ATP (met gemak het coolste festival . )
nature one vind ik super.
en dit jaar wil ik heel graag naar Dimensions Festival | Underground Music in an Abandoned Fort
http://www.hurricane.de/
Hier ga ik naartoe deze zomer. Valt op de dag van mijn laatste examen, ideaal dus
The Stone Roses en The Cure, alleen daarvoor al. Veel kleinere en echt goeie namen!
Primavera Sound Festival in Barcelona.
San Miguel Primavera Sound
Je hebt hetzelfde festival ook in Porto met ongeveer dezelfde artiesten.
Primavera aja!
EDIT: Dafuq, 2e keer geninja'd vandaag..
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)