Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 244
    Member mIrReN's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben de radio niet beu, Rinse FM weet mij elke keer weer te bekoren

Approved 9-lifer Lulukai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    classic 21 indien beschikbaar, ze praten wel frans, maar de muziek is goed

oude rockmuziek

soms ook klara

Member clercqie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lulukai Bekijk bericht
    soms ook klara
    Waarom die ?
    Klara is een goede zender, zeker hun jazz programma's

Approved 9-lifer Lulukai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clercqie Bekijk bericht
    Waarom die ?
    zeker en vast!

Member soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Opgegroeid met radio. Enige manier om begin jaren 80 aan muziek te raken, als snotaap van 10,11 jaar. Mijn eerste stappen in de "metal"wereld, en ongelofelijk maar waar. IEDERE dag van de week was er op een of andere (pirate)zender was er een metalprogramma. Iedere avond zat ik klaar met cassettebandjes op die programma's op te nemen, en steeds met mijn vinger op de pauzeknop tot de presentator gedaan had met aankondigen, zodat ik verzameltapes kon maken.

De enige zender die nu nog opstaat op de radio zelf is Nostalgie, jeugdsentiment. Op internet is het Arrow classic rock of baars classic rock.

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clercqie Bekijk bericht
    Waarom die ?
    Wat zijn zo wat de aanraders qua Jazz programma's?

Beyond Jazz, Rinse en natuurlijk Laid Back zijn wel de toppers qua online radiostations voor mij. Al is Beyond al lang geleden dat ik daarnaar luisterde.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht
    Wat zijn zo wat de aanraders qua Jazz programma's?

Beyond Jazz, Rinse en natuurlijk Laid Back zijn wel de toppers qua online radiostations voor mij. Al is Beyond al lang geleden dat ik daarnaar luisterde.
    Niet dat ik zo'n kenner ben (mijn maat daarentegen ), maar de avondprogramma's vind ik echt goed: fantastische muziek en een rustige presentator die zich op de achtergrond houd. Namen ben ik niet zo goed in, sorry

Member Rusko's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Wij luisteren nooit meer radio. Ik luister alleen nog naar last.fm

Approved 9-lifer Gattuso8's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ph Sp Bekijk bericht
    En stubru bashen is ook gewoon belachelijk. Vijf jaar geleden op dit forum: stubru zuigt en is commercieel!!!!!
    Over vijf jaar op dit forum: stubru zuigt en is commercieel!!!!

Laat het gewoon. Trek er ne keer aan en leef verder.
    /Thread

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso8 Bekijk bericht
    /Thread
    Ja, schrap dan maar 80% van het internet.
    Alles keert terug, weinig is nog ťcht nieuw (niet te verwarren met vernieuwend). Het wil niet zeggen dat als er 5 jaar geleden al eens over gepraat is geweest er nu moet over gezwegen worden imo .

Approved 9-lifer Gattuso8's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Ja, schrap dan maar 80% van het internet.
    Alles keert terug, weinig is nog ťcht nieuw (niet te verwarren met vernieuwend). Het wil niet zeggen dat als er 5 jaar geleden al eens over gepraat is geweest er nu moet over gezwegen worden imo .
    Dat bedoelde ik ook niet. Er mag en 'moet' zelfs over gediscussieerd worden, het probleem is alleen dat dit alles retorisch is.

Alles terug keert, dat maken onze vrienden Pitbull en David Guetta nog elke dag duidelijk.

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Sowieso dat het retorisch is.

Mssn moeten ze gewoon een nieuwe zender starten, dan hebben we toch terug een aantal jaar tijd tot ook die opgeslokt wordt door de zee van platte commerce, en we daarover kunnen discussiŽren (ik maak alvast een thread)

Member Alwinp's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zelf luister ik er niet naar, maar op werk staat wel altijd radio2 op.
    Nu momenteel de explosieve 1000 bezig, wat toch wel voor wat variatie zorgt.
    Muziek is niet slecht, al is mijn smaak ook niet meteen hetgeen wat ge op radio's zult horen.

Ben al blij dat ze niet 10x bruno mars en katty perry draaien. En als t mij echt niet aanstaat zet ik gewoon mijn mp3 op met eigen muziek.
    Laatst gewijzigd door Alwinp; 31 augustus 2011 om 20:42

Member memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Nooit eigenlijk naar de radio geluisterd... Enkel als er thuis Radio 2 ofzoiets opstaat thuis en op vakantiejobs vroeger. Toen was dat omdat ik 100% punk-rocker was en radio was voor commerciŽle sukkels! Nu luister ik nooit naar de radio omdat ze teveel de focus op praten en nieuws enz leggen. En omdat die altijd plaatjes kapotdraaien. Kheb mij op vakantiejobs nog bezig gehouden met steepkes zetten hoeveel keer een bepaald nummer op 1 werkdag gedraaid werd en ik kwam een 7 keer, op 8uur tijd...

Vroeger leerde ik nieuwe muziek kennen door in de cd winkel in het vak punk-rock te scharelen en alles dat van het label "Epitaph" was te beluisteren of door naar optredens te gaan. Nu leer ik veel muziek kennen door Amazon.co.uk. Ik heb daar zeker al meer dan 150 cd's gekocht, en ondertussen moet ik wel zeggen dat de "recommended for you" sectie bijna altijd de nagel op de kop is. Ik zoek daar dan nummerkes van op youtube ofzo.

Op het werk zit ik achter mijne laptop met oorkes erin en een muziekcollectieke van 25Gig ofzo...(Waarvan geen enkel nummer gedownload. Allemaal geripped van m'n cd's )
    Keuze genoeg dus...

Member RCoasterB's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Elke ochtend staat hier in feite 3FM op, die Nederlandse commerciŽle radio. Daar mag je al blij zijn als je 4 platen op een uur hoort. Dit is nog best luisterbaar, al praten ze soms echt wel veel te veel. Echter staat dit gewoon voornamelijk op omdat dit de enige zender is die we zonder gekraak ontvangen in ons appartement.

In de auto is het MNM voor het verkeer en Stu Bru als ik eventjes men iPod collectie ben beu gehoord. De ochtendshow vind ik nog goed doenbaar, maar de avond is wel 'n kleine ramp. De enige vast afspraak die ik nog echt heb op Stu Bru is op zondag na 21h. Duyster .

Trouwens opmerkelijk hoe de 'jeugdradio'(MNM) nog altijd het meest frequent het verkeer meegeeft.
    Het natuurwonder bij uitstek

Member LeSec's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Vroeger keek ik uit naar zaken zoals discobar galaxy en mishmash op stubru ma pfrt nu ist enkel nog Otto Jan die 's avonds leuk om volgen is terwijl ik nog laat zit te werken of hard to beat met gunther, al vond ik hem in mishmash veel beter ^^, spijtig dat er geen plaats meer is voor zo'n radio.

Overdag, indien de radio toch nog eens opstaat ipv ipod in auto, wissel ik tussen Radio 1 voor de (soms) interessante gesprekken en informatie, vooral het nieuws, enkel moet ik absoluut niet weten van Lisbeth -de zuurpruim- Imbo dus dat verpest ook al veel, en de irritante nederlandstalige muziek >_< en Pure FM.

Pure FM 's avonds is meestal enorm enorm goed, ni normaal goeie mixes en geen irritante reclame, geniaal.

Member Wonkelrijm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb de indruk dat ze in WalloniŽ wel betere radiostations hebben. Zo had je of heb je daar Radio Galaxy die in de jaren 90 veel live uitzendingen deden uit discotheken enzo. Tijden zijn natuurlijk veranderd nu.

Member danzig_6's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    hier luister ik ook al jaren niet meer echt naar de radio wegens te irritant gekweel.
    als ik dan eens de radio opzet is het meestal klara (als achtergrond) of radio 1.
    Daar valt de muziek nog mee en er zijn soms nog interessante gesprekken te volgen.

wat ik wel meestal doe is via het internet sommige dingen herbeluisteren (een top 100 ofzo...)

mijn beste aankoop is nog altijd een radio met usb uitgang voor in mijn wagen. USB stick erin met 8 GB muziek en dan op shuffle... doesn't get better!

Member insomnia's schermafbeelding
    iTrader
    0
    StuBru reageert op StuBeu - Muzieknieuws - Muziek - KnackFocus.be

Ikzelf zet de radio ook nooit op, tenzij tijdens de Tijdloze om dan daar wat over te kunnen klagen elk jaar, as it should be.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !nsomn!a Bekijk bericht
    Ikzelf zet de radio ook nooit op, tenzij tijdens de Tijdloze om dan daar wat over te kunnen klagen elk jaar, as it should be.

Herkenbaar

Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten