Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 244
    Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Furon Bekijk bericht
    De autotune-"Pitbull feat. Ne-Yo & Lil' Wayne feat Drake feat. Katy Perry & Rihanna feat. Robert Abigail feat. LMFAO, presented by David Getta-Ultratop 50-troep die te horen is op MNM en Q-Music hoor je toch zelden tot nooit op StuBru?
    Ge haalt daar nu extreme voorbeelden naar boven ^^
    Maar Rihanna, Kate Perry of David Guetta hoor ik ZEER geregeld ze.
    (niet lang uiteraard, want 1 sec later staat er een cd of andere zender op)

Member TheNarrator23's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    De radio staat bij mij nooit meer op, omdat ze toch niet de muziek spelen die ik graag hoor, dan heb ik het niet over echt speciale, maar Linkin Park, Foo Fighters, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Gorillaz, Oasis (buiten Wonderwall) ... Toch allemaal groepen met een grote fanbase, maar nee ...

Elke zender speelt niet anders dan Lady GaGa, Katy Perry, Ke$ha, David Guetta en random zomerhitje van het jaar.

Vergijl ook bv ook een muziekawards vroeger tegen nu. Vroeger ging het om muziek, nu om populariteit en of ge nen beat hebt da al belachelijk veel gebrukt is. Kijk maar eens naar the Black Eyed Peas, vroeger waren ze nog goed, maar nu gebruiken ze in elk nummer een melodie van een oude hit. Verzin gewoon uw eigen materiaal.

Wat de teloorgang van StuBru betreft, het feit dat ze dienen Music For Life bullshit (want dat is het ondertussen) doen, heeft hun enorm naambekendheid gegeven bij een nieuwe generatie, waardoor ze meer mainstream zijn geworden, want enrom dom is, want zit er nog iemand te wachten op een nieuwe Q-Music of MNM.
    AFC AJAX : CHELSEA FC : RSC ANDERLECHT

Member edraket's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Op mijn vakantiejob staat MNM op omdat het de enige zender is die we in het gebouw kunnen ontvangen zonder storing. Verschrikkelijk wat voor zooi er daar elke dag gedraaid wordt, het 'popwonder' Bruno Mars (letterlijk zo gezegd) heb ik vandaag toch wel een goeie 7 keer gehoord. Heel af en toe een iets ouder nummer dat ik wel kan smaken. De presentatoren zijn echt verschrikkelijk, op het kinderlijke af. Nog 13 lange dagen

Music at work op StuBru is nog af en toe deftig, maar de ochtend en vooral de avond zijn haatroepend. Vooral die relnicht Sam, hou je bek. Gelukkig is die Siska weg, hopelijk blijft ze ook weg. Ik luister dan ook vooral naar Nostalgie en Radio 1.
    LAST.FM - XBL: edraket145
    19/11/12 NEVER FORGET

Member Drew's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Siska is sinds deze week net terug

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Nooit naar radio geluisterd en de laatste 5 jaar kijk ik geen tv meer ook.

Massamedia = crap.

Reclame opgevuld met nutteloze oppervlakkigheden en een remix van een hitje van dertig jaar geleden. Bagger, tijdverspilling en je wordt er dom van. Zenders draaien niet om muziek maar om verkopen. Koop dit hitje, koop die cola en koop mijn idiote mening.

Ik heb ooit eens een vakantiejob opgegeven omdat ik de hele dag naar Qmusic moest luisteren.

Anderzijds denk ik ook dat de vorige generaties luisteraars van Stubru een pakje ouder zijn geworden en daarmee ook kieskeuriger. Nu ontdekken ze dat het 'alternatieve' imago een zuiver commerciele keuze is van stubru.
    Laatst gewijzigd door spray-bunny; 30 augustus 2011 om 21:38
    It doesn't matter if the cat is black or white as long as it catches mice. - Deng Xiaoping

Member Monoslay's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spray-bunny Bekijk bericht
    Ik heb ooit eens een vakantiejob opgegeven omdat ik de hele dag naar Qmusic moest luisteren.
    Epic ragequit wel.
    Maar ik kan je begrijpen.

Member Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Epic win.

Member JackM's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik heb es een maand lang naar radio brouwer moeten horen. In tegenstelling tot te goed klinkende naam, bestond die radio maar uit 1 uur: 2 keer lokaal nieuws, om de 2 liedjes reclame op de typische lokale radio manier van "kowpeuh kowpeuh kowpeuuh" en waren de liedjes dan gewoon de harde kern van het commerciële imperium van wat zich muziek noemt met oa milc inc, een of andere neger met een klak op, een zomerhitje, en veel meer dat ik gelukkig al vergeten ben. Samen met de saaien job zelf moet da zowa de meest ergerlijke maand ooit geweest zijn

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Alle goeie stuff vind je tegenwoordig op het internet, ik kan geen redenen bedenken om de radio nog op te zetten.

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Thuis misschien niet, maar in de wagen zet ik toch meestal de radio op. Info (nieuws/verkeer) + muziek + "entertainment"

Member Ph Sp's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het blijft radio en dat moet een ruimer publiek aanspreken. Wie van zichzelf trouwens denkt dat hij ver te elitair is om daar naar te luisteren kan misschien best zichzelf eerst in vraag stellen voor de radio in vraag te stellen.
    Dat gezegd kan ik niet wachten op radio spray-bunny - ik kijk er alvast naar uit zelfs.

Het enige wat ik hier al gelezen heb en waar ik me kan in vinden is het overhypen van de presentatoren. Dat is een buitenlandse trend maar ik hou er ook niet van.
    En stubru bashen is ook gewoon belachelijk. Vijf jaar geleden op dit forum: stubru zuigt en is commercieel!!!!!
    Over vijf jaar op dit forum: stubru zuigt en is commercieel!!!!

Laat het gewoon. Trek er ne keer aan en leef verder.

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Huxley Bekijk bericht
    Radio Nostalgie. Enkel spijtig van die teef mevr. Leemans
    Volledig mee eens.

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @ vloet: Mijn collectie cd's dient voor in de wagen

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ph Sp Bekijk bericht
    Het blijft radio en dat moet een ruimer publiek aanspreken. Wie van zichzelf trouwens denkt dat hij ver te elitair is om daar naar te luisteren kan misschien best zichzelf eerst in vraag stellen voor de radio in vraag te stellen.
    Dat gezegd kan ik niet wachten op radio spray-bunny - ik kijk er alvast naar uit zelfs.
    De vraag is: spreek je als openbare omroep, zoals oa stubru, een ruimer publiek aan door hetzelfde recept ("de fun, de hits") te gebruiken als de commerciele zenders of net door niches in te vullen die de commerciële zenders niet bereiken?

Imo is het dat laatste.

Uw reactie a la "als je niet naar de radio luistert wegens te commerciele muziek ben je elitair" ga ik negeren. Smaken verschillen en niet iedereen loopt warm van Lady Gaga. En de VRT is er wel toe gehouden om diverse en pluralistische programmatie te organiseren.
    Laatst gewijzigd door spray-bunny; 31 augustus 2011 om 02:07

Member Wonkelrijm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op de werkvloer heb je vaak niet veel andere keuzen dan één van de radiostations te kiezen. Dus alle iPods en webradio's ten spijt.

Ik blijf erbij dat Joe FM een erg aangename zender is om tijdens de werkuren naar te luisteren. StuBru is echt te infantiel aan het worden, en dan spreek ik me nog niet uit over Music For Life.

Trouwens StuBru en Rock Werchter hebben zeker hun lot aan elkaar verbonden? Platte commercie steekt elk jaar meer en meer op.

Approved 9-lifer nonkel wulle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Topradio is de enige zender waarvan ik niet slecht kom van de muziek, hoewel ze wel af en toe een plaat opleggen waarvan ik zeg. Verdorie waarom..

Maarja het is nogaltijd veel beter dan JoeFM,MNM,Stubru,Q,R2 dus de vele reclame moet ik er maar bijnemen.

Ik moet wel zeggen dat ik het laatste jaar echt zelden naar de radio heb geluisterd.

Member Wonkelrijm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nonkel wulle Bekijk bericht
    Topradio is de enige zender waarvan ik niet slecht kom van de muziek, hoewel ze wel af en toe een plaat opleggen waarvan ik zeg. Verdorie waarom..
    Ik heb in 1993 mijn eerste eigen draagbaar radiootje gekregen en de eerste zender waar ik toen naar luisterde was Lokale Radio Aalst op 104.1. Nadien veel geluisterd naar Radio Avanti (102.9) en Radio Boem Boem op 107.8 wat bij mening Aalstenaar wel gekend is. Je had hier tot eind de jaren 90 echt een overaanbod aan (lokale) radiozenders, Radio Katanga was trouwens heel alternatief. Wie kent er trouwens Joost De Draaier nog? Was zo een legendarisch radiopresentator hier uit de streek.

En dan zwijg ik nog over vele piraatzenders waar men soms gewoon de hele dag door Nirvana op speelde

TOPradio daar heb ik naar geluisterd in de periode 97 - 2002, dan vooral voor Het Land Van Hoogland. En daarna Wet Wild & Wacko met Michel De Wilde die altijd goeie house & trance draaide uit die tijd.

Nadien is TOPradio overgenomen en kon ik het niet meer ontvangen hier.
    Sindsdien nooit meer een echt favoriet radiostation gehad.

Member St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hier is het radio Nostalgie die opstaat (of soms Joe FM op men werk)
    Vanochtend keihard zitten mee zingen met Bon Jovi
    "What a feeling"

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op het werk altijd StuBru omdat de kans dat er daar iets gaat passeren dat ik graag hoor, iets groter is. Lange "lijdensweg" afgelegd voordat we daar terecht kwamen en dan nog zijn we eigenlijk niet content.

Laat het duidelijk, je mag ze in het Vlaamse allemaal hebben. Ik wil radiozenders puur volgens genre zoals in de VS...

Approved 9-lifer massey-ferguson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nonkel wulle Bekijk bericht

Maarja het is nogaltijd veel beter dan JoeFM,MNM,Stubru,Q,R2 dus de vele reclame moet ik er maar bijnemen.

Ik moet wel zeggen dat ik het laatste jaar echt zelden naar de radio heb geluisterd.
    jup hier ook topradio

Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten