Oorspronkelijk geplaatst door
XA4
@ Bartel: ik begrijp absoluut wat je wil zeggen. Maar wat mij dan weer stoort, is dat de TS zich reeds jaren geleden geregistreerd heeft en amper 5 posts heeft: 2 posts die waarschijnlijk in het archief staan ofzo, 1 om DJ-contest aan te kondigen in 2003 (vandaar de registratie) en 2 in deze thread om stemmen te ronselen.
Die kleine tekst onderaan heeft de TS dan weer overgenomen van
zijn bericht op DJ2DJ en heeft niet eens de moeite gedaan om de 2004 te veranderen in 2003 (op DJ2DJ is de TS overigens geregistreerd in 2010, dus waarschijnlijk komt de tekst nog van een ander forum... met alweer hetzelfde excuus daar)
Als je op 2 DJ-fora geregistreerd bent (ik neem het Music-forum hier even als apart forum), op geen van beide een bijdrage levert, maar wel komt leuren achter stemmen... dan ga ik niet eens de moeite doen om naar de desbetreffende website te surfen (allé, misschien wel om op de concurrentie te stemmen dan)
Als zo'n threads worden toegelaten, dan gaat het hier binnenkort volstaan met threads om stemmen te ronselen voor een DJ-contest, een beauty-contest (Forum algemeen/Vrij Tijd & Lifestyle) een fotografie-contest (graphic art design) of whatever. En voor een vaste waarde, iemand die in het verleden zijn/haar bijdrage al heeft geleverd, vind ik dat eventueel zelfs nog kunnen (of ik dan ook nog ga stemmen, is nog een ander paar mouwen)
Althans, zo denk ik er over, hé.