Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 32
    Member
    iTrader
    0

Stem DJ Nobels in het voorprogramma van David Guetta! (FINALE)‏

Hello,

Ik neem deel aan de MNM Start 2 DJ Contest.
    Tot mijn grote verbazing en met de steun van veel vrienden en kennissen ben ik tot in de finale geraakt!

Nu maak ik kans om in het voorprogramma van David Guetta te spelen, een plaats op de Cityparade, Sonar Festival, Noxx, Culture Club, ...

Wil je me aub helpen mijn droom waar te maken? Stem dan nu!

Ga naar de website van MNM -> Start 2 DJ -> Stem op DJ Nobels
    Alvast super bedankt!

Like it? Spread it!

Nico

PS: Voor degene die gaan beginnen zagen en klagen dat ik niet actief ben op dit forum: Ik lees wekelijks het forum en heb hier al zeer nuttige informatie op teruggevonden! (Waarvoor dank) Ik ben al actief sinds 2004 maar heb gewoon zeer weinig tijd om hier actief aanwezig te zijn..
    Laatst gewijzigd door NiCooW; 23 augustus 2011 om 12:14

Approved 9-lifer Profitable's schermafbeelding
    iTrader
    0
    URL's met referrals; links naar websites, verenigingen of zaken die in rechtstreekse concurrentie met 9Lives zijn of publiciteit met als enige doel persoonlijk gewin (bvb adverteren met invites) worden hier niet aanvaard (noch in posts, noch in signatures).

Mensen die zich hier aan schuldig maken mogen zich aan een sanctie (infraction) verwachten. Ook wordt je thread of signature automatisch gedelete (posten van dergelijke referrals en clickgames heeft dus echt wel geen zin).

Reported en gestemd op finaliste 2.

/thread
    Laatst gewijzigd door Profitable; 23 augustus 2011 om 12:13

Approved 9-lifer MrM@tthijs's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Gestemd op DJ 2!

Member .eX3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Pff wedstrijden waar je wint aan de hand van je 'likes' draaien niet om je skill maar om je look, wie je kent en hoevel hits je op 10 minuten in je set kan pleuren.

Member
    iTrader
    0
    Hey eX3..

Bwa als je uit inzendingen van over heel België eruit wordt gehaalt.
    Met Regi, Peter Luts, Erwin de Nul & TLP in de jury dan zal het toch ook wel aankomen op skills.

Punten van de stemmen tellen mee maar jury behoud de macht.. Zij beslissen voornamelijk ;-)

Member Drew's schermafbeelding
    iTrader
    0

Member clercqie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Respect voor TLP wel

Approved 9-lifer MrM@tthijs's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Regi en skills in dezelfde zin

Member .eX3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wel, to be honest .... dan heb je verloren

Die griet is veel knapper dan u en de skills/tracklist zijn gelijkaardig

Member profound's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Profitable Bekijk bericht
    URL's met referrals; links naar websites, verenigingen of zaken die in rechtstreekse concurrentie met 9Lives zijn of publiciteit met als enige doel persoonlijk gewin (bvb adverteren met invites) worden hier niet aanvaard (noch in posts, noch in signatures).

Mensen die zich hier aan schuldig maken mogen zich aan een sanctie (infraction) verwachten. Ook wordt je thread of signature automatisch gedelete (posten van dergelijke referrals en clickgames heeft dus echt wel geen zin).

Reported en gestemd op finaliste 2.

/thread

get a life, damn

Crew Member Bartel's schermafbeelding
    iTrader
    27 (97%)
    Vermits er nu geen URL meer staat mag de thread hier blijven staan.

Altijd dat gebash weer op allround dj's. Stillekes aan wel beu aant worden. Ik ken Dj Nobels helemaal niet, maar zijn set staat mij wel aan. Toch duidelijk dat er wel een meerwaarde is aan de set, en niet wat fadersmijten met hitjes.

Bon, meer woorden maak ik er hier niet aan vuil.

Nobels, voted! Set vind ik stukken beter als die van Lady G.

Member mIrReN's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door profound Bekijk bericht

get a life, damn
    Ja idd dit :/

Member oNt-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Komaan Nobels !!!!!!

XA4
    XA4 is nu online
    Member XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    @ Bartel: ik begrijp absoluut wat je wil zeggen. Maar wat mij dan weer stoort, is dat de TS zich reeds jaren geleden geregistreerd heeft en amper 5 posts heeft: 2 posts die waarschijnlijk in het archief staan ofzo, 1 om DJ-contest aan te kondigen in 2003 (vandaar de registratie) en 2 in deze thread om stemmen te ronselen.

Die kleine tekst onderaan heeft de TS dan weer overgenomen van zijn bericht op DJ2DJ en heeft niet eens de moeite gedaan om de 2004 te veranderen in 2003 (op DJ2DJ is de TS overigens geregistreerd in 2010, dus waarschijnlijk komt de tekst nog van een ander forum... met alweer hetzelfde excuus daar)

Als je op 2 DJ-fora geregistreerd bent (ik neem het Music-forum hier even als apart forum), op geen van beide een bijdrage levert, maar wel komt leuren achter stemmen... dan ga ik niet eens de moeite doen om naar de desbetreffende website te surfen (allé, misschien wel om op de concurrentie te stemmen dan)

Als zo'n threads worden toegelaten, dan gaat het hier binnenkort volstaan met threads om stemmen te ronselen voor een DJ-contest, een beauty-contest (Forum algemeen/Vrij Tijd & Lifestyle) een fotografie-contest (graphic art design) of whatever. En voor een vaste waarde, iemand die in het verleden zijn/haar bijdrage al heeft geleverd, vind ik dat eventueel zelfs nog kunnen (of ik dan ook nog ga stemmen, is nog een ander paar mouwen)

Althans, zo denk ik er over, hé.

Member hatchet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Go Nobels!

fak dem haters

Member oNt-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XA4 Bekijk bericht
    @ Bartel: ik begrijp absoluut wat je wil zeggen. Maar wat mij dan weer stoort, is dat de TS zich reeds jaren geleden geregistreerd heeft en amper 5 posts heeft: 2 posts die waarschijnlijk in het archief staan ofzo, 1 om DJ-contest aan te kondigen in 2003 (vandaar de registratie) en 2 in deze thread om stemmen te ronselen.

Die kleine tekst onderaan heeft de TS dan weer overgenomen van zijn bericht op DJ2DJ en heeft niet eens de moeite gedaan om de 2004 te veranderen in 2003 (op DJ2DJ is de TS overigens geregistreerd in 2010, dus waarschijnlijk komt de tekst nog van een ander forum... met alweer hetzelfde excuus daar)

Als je op 2 DJ-fora geregistreerd bent (ik neem het Music-forum hier even als apart forum), op geen van beide een bijdrage levert, maar wel komt leuren achter stemmen... dan ga ik niet eens de moeite doen om naar de desbetreffende website te surfen (allé, misschien wel om op de concurrentie te stemmen dan)

Als zo'n threads worden toegelaten, dan gaat het hier binnenkort volstaan met threads om stemmen te ronselen voor een DJ-contest, een beauty-contest (Forum algemeen/Vrij Tijd & Lifestyle) een fotografie-contest (graphic art design) of whatever. En voor een vaste waarde, iemand die in het verleden zijn/haar bijdrage al heeft geleverd, vind ik dat eventueel zelfs nog kunnen (of ik dan ook nog ga stemmen, is nog een ander paar mouwen)

Althans, zo denk ik er over, hé.
    Haters gonna hate. Ik weet dat nobels dit forum actief leest.

Member mIrReN's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Uiteraard mensen moeten posten :')
    Ik heb op verscheidene fora ook eerst rondgekeken hoor zo ook hier, maar hier was ik grappig genoeg al geregistreerd door iets anders dus heb ik dit accountje gebruikt, zo heb ik nog andere fora waar ik muziek volg maar niet geregistreerd ben.
    Wat een zielige houding imho, stem dan tenminste voor de mix die hij brengt en als je die niet goed vind ga dan zagen.

Member Psychodweep's schermafbeelding
    iTrader
    180 (100%)
    K heb gestemd voor u !
    K heb ook DJ Lady G al enkele keren gehoord en kvind haar niet zo goed (ook al weet ik niks van mixen). Ik ging enkel af op de sfeer en hoe het publiek reageerde toen.
    Tis precies vrij nipt. Nog geen 100 stemmen verschil op 3,5K

XA4
    XA4 is nu online
    Member XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dat er mensen zijn die veel lezen (ik lees hier zelf ook ontzettend veel. Mijn reacties tov wat ik lees is eigenlijk ontzettend laag) dat kan ik dus absoluut geloven. Maar als je op elk forum waar je stemmen gaat ronselen met hetzelfde excuus afkomt, dan mag ik er toch het mijne van denken, niet?

Geef mij anders gerust een link van een forum waar de TS dit bericht heeft gepost en wel actief aanwezig is... Of ga je daar ook overal van zeggen dat hij actief meeleest?

Indien hier een neutraal bericht had gestaan met "Finale MNM DJ Contest. Stem nu op je favoriet", dan had ik beide sets beluisterd en gestemd op de beste van de 2 (heb ook een kleine 10 jaar gedraaid, dus ik zou mijn keuze zelfs kunnen verantwoorden) maar op deze manier hoeft het niet voor mij.

En haters gonna hate? (erg origineel trouwens...) Een 10 jaar geleden heb ik zelf een evenement georganiseerd in NL met onbekende DJ's, de laatste jaren ben ik telkens aanwezig op de 9 Lives DJ Rush (ik gok zowat de enige die daar enkel komt om te supporteren en niet om te draaien) waar enkel DJ's van dit forum draaien, een paar jaar geleden heb ik een DJ-set (2 draaitafels en mengpaneel) cadeau gedaan aan iemand die de muziek in zich had, maar niet de financiële middelen om materiaal te kopen, etc etc... Ik geef onbekend talent juist een kans. Maar zoals ik reeds zei, niet op deze manier.
    Laatst gewijzigd door XA4; 25 augustus 2011 om 17:59

Member PsYchO.p2's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Akkoord, zo'n threads horen hier niet. Desnoods post je je set in het mixgedeelte en vermeld je onderaan in een vriendelijk zinnetje dat mensen de mogelijkheid hebben om hun stem uit te brengen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten