Muse Write Official Song For the Olympics
Het liedje heet Survival. Ben eens benieuwd..
Muse Write Official Song For the Olympics
Het liedje heet Survival. Ben eens benieuwd..
Here are the first names of Sonic City 2012 curated by SUUNS : SWANS, SUUNS, DEMDIKE STARE, TIM HECKER, JEFRE CANTU-LEDESMA and HAN BENNINK. More names coming up in a few weeks !
Early bird ticketsale starts today. Get your weekend ticket on SONIC CITY curated by SUUNS
Swans en Tim Hecker! Fucking cool!
Al is mijn favoriete Albini nummer
Shellac - Prayer to god - YouTube
Geniale tekst
Rapeman vind ik zijn tofste project
http://www.youtube.com/watch?v=UegitO6qIng
Vanavond Perfume Genius in Villa Vantilt![]()
De nieuwe APTBS is ondertussen op Spotify te vinden.
Muse - Survival (New Song) - YouTube
Pfft. Waar is de rockband Muse met de coole riffs gebleven. Ze gelijken ieder album meer en meer op een Queen-afkooksel.
Ik vind het wel een gelikt nummer voor de Olympics eerlijk gezegd.
Schaamteloze zelfreclame... Maar gezien de vele positieve reacties vooral uit de hardcore hoek komen wii ik even meedelen dat het zeker geen "hardocre" site gaat zijn
http://www.9lives.be/forum/music/868...uziekfora.html
Tnx om te checken
Laatst gewijzigd door Bart Religion; 30 juni 2012 om 03:36
Oud nieuws (in Drew standaarden), enfin, iets minder dan 24 uur oud.
EEN NIEUW DINOSAUR JR. NUMMER. Hoera en laat jullie weekend tof zijn.
Blur to debut two new tracks 'Under The Westway' and 'The Puritan' tonight | News | NME.COM
Om kwart na 7 nieuwe nummers.
Moet ik mij maar eens in verdiepen. Veel goede bands op Touch & Go records...
Zo goed en zo onderschat allemaal gewoon omdat mensen voor een of andere reden een voorkeur hebben voor recent spul. (Serieus, onderzoek toont aan dat mensen een pak minder interesse hebben in een boek als het ouder dan twee jaar is. Tenzij je ze wijs maakt dat het een nieuw boek is, dan is de interesse gelijk met dat van een nieuw. Zelfs als is het een boek van 50 jaar oudDie studie ging nu over boeken, maar ik kan mij inbeelden dat het voor film & muziek net zo is. Waarom toch? Volgens die studie lag het voor een groot deel aan de cover)
Van Touch & Go gesproken Man or Astroman (space surf punk), Didjits (garage punk), Butthole Surfers (plak daar maar eens een genre op) en Scratch Acid (post hardcore noise punk) en nog zoveel meer. Allemaal geniaal spul.
Je hebt een GAS boete. Wat nu? Klik hier
16horsepower op Radio 1 op 't ogenblik. Had ik niet verwacht.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)