DuBodii - 'Inspace' - YouTube
Song van een DJ die opgroeit als een bliksme with DUBSTEP
LISTEN TO IT![]()
Ik denk dat ze dat meer apprecieren in de correcte thread. Alhoewel houden ze daar wss ook niet van spammers.
Nekschot geven!
Net zoals die Emalkay, die heeft een van de beste tunes ooit zo fuc*ing hard verkloot.
Rotte (gestolen) versie (eigenlijk is alle dubstep zowat een ripoff):
En dit is de normale versie:
Diene riddim is eigenlijk geen riddim van hun. Geen enkel van hun liedjes is van hun, zij kopen de tune gewoon en zetten er andere tekst op, dus al hun liekes bestaan eigenlijk al, wat niet wegneemt dat ze echt geniaal gevonden zijn. Maar die Shark Attack Riddim is wel niet van hun zelf, is van Beatstreet (Mannen die dancehall draaien uit Leuven), maar Op Conge (Phillibustas) en Jaloers op mijn fans (Johnny den artiest) zijn ook echt wel goed op die riddim![]()
Vrijdag the Gladiators in Diksmuide!
Binnenkort Ras Kush lgs Kingstep in Lokeren. Hopelijk kan ik meerijden met de sound. Wil ook echt eens naar Black Pearl gaan, maar Knokke-Heist is zo ver
En ahja, nog even reclame maken: dit weekend Escape to Dub benefiet: Jah Heavy Load lgs Kingstep Soundsystem in JH den bokal, Bertem.
Huppa, net teweten gekomen dat deze tune heruitgegeven is 2 maanden geleden met een beperkte oplage van 250, heb nu mail gestuurd of ik nog eentje vast zou kunnen krijgen
Flikken zijn we al gewoon in Leuven. Is Lokeren makkelijk te bereiken met de trein? Als ik geen vervoer vind neem ik wel de trein, maar dat gaat niet als ik weer 3 uur onderweg ben ofzo he.
Hola, in februari een nieuwe reggaebus in Brussel. Mét Blackboard jungle system.
Vond dat ze daar gerust een zwaardere sound mochten zetten. Alle geluid gaat verloren in die zaal he. Dat ze volgende keer geld besparen op enkele namen (deze editie waren en wel enkele namen die echt niet hoefden) en Earthquake of Iration hun sound nemen![]()
Ik wil net nog wa LP's bestellen bij Reggaefever.ch €40 euro verzendkosten
Mijn vorige bestelling heb ik bij rockersuptown.de geplaats, maar niet echt content van. Lp's waar de stickers verkeerd opzaten, weinig keuze, enz. Iemand die een andere betrouwbare Reggae internetshop weet?
Nowp, is gratisJe kunt hem gratis afhalen op de site van Big Bout Ya records.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)