Pagina 7 van 25 Eerste ... 3456789101117 ... Laatste

Discussie: Spotify

camino's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mythe Bekijk bericht
    Als ik begin te werken denk ik dit ook wel te steunen. Ontzettend gemakkelijk om je muziekkennis uit te breiden. Pakweg 6 maand premium en dan heb je voldoende kennis opgedaan en koop ik mijn CD's weer in de winkel . Het nadeel is nog altijd dat je ze niet hebt. Dus op het vliegtuig, trein, auto, ... is spotify niets waard.
    Klopt niet, je kan ze offline beluisteren he , net zoals ik nu doe via mijn iphone en de songs via itunes synch.
    Ik weet wel nie hoe het zit als je het gratis blijft of kan blijven gebruiken of je de offline functie nog zal kunnen gebruiken.

Anders moet je meend ik 10 euro per maand betalen en kan je ze ook offline gebruiken en dus beluisteren.
    Nys.

iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackM Bekijk bericht
    Ik snap toch niet dat mensen via youtube naar muziek luisteren om echt gewoon naar muziek te luisteren?
    Da trekt toch op de zak allé.. Laat staan daje al bijna zo goed als altijd daar moet gaan zoeken naar een volgende track/filmpje of dat ge uw browser dan niet moogt sluiten of naar een andere site gaan.
    Op pc durf ik wel snel eens youtube openen om snel een song na te gaan ofzo of een bepaalde mix ervan of om eens het clipje zelf te bekijken zoals bv die nieuwe van rammstein-mein land :-).
    Nys.

Pariah's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    zie eigenlijk ook het nut niet in van spotify. en zeker niet toen ik zag dat het betalend is.

moesten ze nu eens Pandora beschikbaar maken hier in België. dat was nu eens een nuttig programma om wat nieuwe muziek te leren kennen.

iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belvedere86 Bekijk bericht
    zie eigenlijk ook het nut niet in van spotify. en zeker niet toen ik zag dat het betalend is.

moesten ze nu eens Pandora beschikbaar maken hier in België. dat was nu eens een nuttig programma om wat nieuwe muziek te leren kennen.
    Ieder programma heeft z'n voor en nadelen en ik ben u niet en ik ben anderen niet, de interesses zijn voor iedereen anders, daardoor zal je altijd veel mensen vinden die spotify aanschaffen, je zal veel mensen hebben zoals mij die itunesmatch zullen aanschaffen als apple dat naar belgie brengt.
    Goedkoopste is natuurlijk nog altijd downloaden (je weet wel hoe, das het goedkoopste nog altijd).
    Maar ik koop toch ook de meeste muziek gewoon legaal, zeker al degene die ik graag hoor en ik dat coverke ook wil alsk mijn djay app gebruik .
    Nys.

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    ook just aant ontdekken en ferm ding mss ook is abo nemen in combinatie me iphone lijkt me vree handig. tloopt precies wel wa achter want nieuw album van coldplay sta er zelfs nog ni in
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

Implar's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Alle, vandaag al wat getest, ik wordt sowieso premium member.
    Voor mij staat er voldoende muziek in, en met mijn 2Gb bij MV kan ik ook zonder probleem eens streamen naar mijn iPhone.

Ik heb trouwens net een playlist gemaakt via Spotiseek - Helps you find new Spotify music . Gewoon een band ingeven en de site maakt een lijst met soortgelijke bands.
    Nothing to see here, move along.

JackM's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Op pc durf ik wel snel eens youtube openen om snel een song na te gaan ofzo of een bepaalde mix ervan of om eens het clipje zelf te bekijken zoals bv die nieuwe van rammstein-mein land :-).
    True, maar gewoon als muziekspeler? Dan lijkt mij dat toch verre van ideaal + de kwaliteit is daar toch erbarmelijk

Btw, van dat muziek kopen op cd. Persoonlijk koop ik enkel nog mp3 en vinyl, dus weet ik niet wat er nu echt van waar is, maar gingen redelijk wat platenmaatschappijen niet stoppen met het medium cd eind 2012? Kkan het ook heel misverstaan hebben fzo ze.

chellesan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronnie86 Bekijk bericht
    als ge die gratis spotify pakt dan krijgde 20 uur streaming gratis maar das toch per dag hoopek ? anders blijf ik er vanaf
    het is de eerste 6 maand onbeperkt vanwege de lancering.
    ik wil een jaren 90 radio op spotify, dan zou het nog meer zwaar ownen en wow voor die jaren 60 radio goed voor de mama en de papa
    psn: chellesan
    twitch (hier stream ik mijn games en anime)
    myanimelist
    steam: chellesan

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    169 (100%)
    moet zeggen, best wel een beetje onder de indruk

ik heb mijn best gedaan om met heel wat trashy underground shit te zoeken waarvan ik dacht dat ze het zeker niet zouden hebben maar ik was verkeerd, deze shit heeft bijna alles

edit: ondertussen toch wel wat namen gevonden waar ze maar gedeeltelijke discographies van hebben
    "When you wake up in the morning, Pooh," said Piglet at last, "what's the first thing you say to yourself?"
    "What's for breakfast?" said Pooh. "What do you say, Piglet?" "I say, I wonder what's going to happen exciting today?" said Piglet.
    Pooh nodded thoughtfully. "It's the same thing," he said.

stoom.

Dinsdagland's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Ik heb net Spotify geïnstalleerd op mijn Android. Streamen werkt daar ook perfect! Maar normaal is mobile enkel voor Premium dus waarom kan ik dit nu gebruiken?

edit: blijkbaar 48h gratis Premium. Ook mail gehad voor 30dagen gratis te verlengen.
    Per me c'è solo l'Inter

Conqie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hopelijk gaat er nu een heel deel van't volk iets minder cheaper zijn, ik betaal graag voor mijn muziek.
    Vorige nick: "conquerpoy_123"

Dinsdagland's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Had mobile nu bij die 5EUR gezeten had ik dat wss wel gedaan. 10EUR per maand vind ik net iets te veel naar mijn budget.
    Per me c'è solo l'Inter

chellesan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinsdagland Bekijk bericht
    Ik heb net Spotify geïnstalleerd op mijn Android. Streamen werkt daar ook perfect! Maar normaal is mobile enkel voor Premium dus waarom kan ik dit nu gebruiken?

edit: blijkbaar 48h gratis Premium. Ook mail gehad voor 30dagen gratis te verlengen.
    vlug een playlist maken en de playlist offline gebruiken mischien lukt het nog na u proefperiode, tof heb spotify ook gebruiksklaar gemaakt in linux dankzij wine
    psn: chellesan
    twitch (hier stream ik mijn games en anime)
    myanimelist
    steam: chellesan

Lilspanyol's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chellesan Bekijk bericht
    het is de eerste 6 maand onbeperkt vanwege de lancering.
    Daar heb ik toch over gelezen denk ik
    Link misschien want in de FAQ staat het anders
    Barça y España

SpArkLeS's schermafbeelding
    iTrader
    142 (100%)
    Ik vind het nice, mss dat ik voor de 5€ per maand ga. Wel spijtig dat de mobiele verbinding met gsm niet altijd even goed is hier in belgie.

Daarjuist op de trein geprobeerd om te streamen maar het geluid viel steeds weg.
    Now Playing:
    PS4: Assassin's Creed: Unity
    PS3: -
    PC: Battlefield 4/Shadow of Mordor/BF:Hardline Beta

Pagina 7 van 25 Eerste ... 3456789101117 ... Laatste

Regels voor berichten