Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 362

Discussie: Spotify

Member t511413's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronnie86 Bekijk bericht
    als ge die gratis spotify pakt dan krijgde 20 uur streaming gratis maar das toch per dag hoopek ? anders blijf ik er vanaf
    Wanneer je je account opent, ontvang je 20 uur gratis streamingtijd - dat is ongeveer 25 albums. De eerste zes maanden krijg je vervolgens elke week 5 uur extra gratis streamingtijd. De 5 uur extra worden ongeveer op dezelfde dag van de week en op hetzelfde tijdstip toegevoegd waarop je je Spotify-account hebt gemaakt. Als je per week niet al je streamingtijd opgebruikt, wordt deze opgespaard, tot maximaal 20 uur.

Na 6 maanden moet je gratis streaming nog verder worden beperkt. De wekelijks toegewezen streamingtijd wordt 2,5 uur en de maximaal opgespaarde tijd wordt 10 uur. Daarnaast kan elk specifiek nummer in totaal slechts 5 keer worden gestreamd. We hopen dat dit je nog steeds een goede kans biedt om nieuwe muziek te delen en te ontdekken en je muziekopties helemaal open te houden.
    voor de free spotify abo

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kid_C Bekijk bericht
    Per maand?

Ik vind dat per week zelfs al te weinig.
    Aangezien ik tegenwoordig veel thuis zit, zou ik makelijk aan 20/week komen

Al draait mijn vinyl collectie wel overuren dezer dagen!

Approved 9-lifer Dinsdagland's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door t511413 Bekijk bericht
    voor de free spotify abo
    Maar 6 maand gebruiken dus, bummer.

Member t511413's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lilspanyol Bekijk bericht
    Dacht 0.001 cent per keer afgespeeld.

Maar kan iemand mij zeggen waar ik kan zien hoeveel minuten ik nog over heb?
    zouk ook wel eens wille weten kank zien hoeveel uur ik eigelijk luister
    denk dat weekend alleen al nie genoeg ies voor die 20u

Member MajorWintersEC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lilspanyol Bekijk bericht
    Dacht 0.001 cent per keer afgespeeld.

Maar kan iemand mij zeggen waar ik kan zien hoeveel minuten ik nog over heb?
    Dat hangt allemaal af van de deals die gelosten zijn tussen spotify, record labels, ...

Maar:

It has been predicted by senior figures in the music industry that if Spotify continues to keep growing at its same pace, it will be a really significant new revenue stream for the music industry by February 2010, as disclosed by The Telegraph last August. Currently the largest digital income record labels receive in the UK is from the sale of tracks and albums via iTunes. However, Spotify has already taken over iTunes, in terms of revenue levels, in its native Sweden. Per Sundin, head of Universal Music Group in Sweden, told The Swedish Wire last year: “In five months from the launch Spotify became our largest digital source of income and so passed by iTunes.”
    Spotify rejects claims that it 'rips off artists' - Telegraph

Member camino's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeMatthew Bekijk bericht
    @shiftyke Spotify is legaal. Is overlegd met Sabam en de platenlabels en het wordt betaald via de advertenties en de abonnementen.

@H3X4 Je zal zelden gratis premium abbo's vinden, af en toe eens.

@Poky Er zijn Spotify enabled speakers te koop, en ook de WD TV-sets hebben Spotify geďntegreerd. https://www.spotify.com/be-nl/wdtv/

Ik gebruik het nu meer dan een jaar als betalende klant en ik gebruik niets anders meer. De iPod/Music app op mijn iPhone gebruik ik zelden tot nooit. Geweldige dienst, maar je moet betalen om het echte potentieel te zien.
    Als ik als eens moet gaan draaien gebruik ik de app djay via de ipad (of zelfs iphone). Probleem is ik mee deze alleen aan de muziek geraak van mijn itunes opgezet, dat van spotify kan ik niet aan. Zeer jammer dus, ik hoop dat dat nog zal gaan ooit, dan pas ga ik spotify betalend aanschaffen of mss is apple er dan al mee ook mee hun itunesmatch.

Anderzijds zou ik spotify vooral natuurlijk offline gebruiken maar dat kost het dubbele in prijs,pf.
    Altijd streamen is not done, daar de abo's nog te duur voor zijn om bv per maand 5GB aan te schaffen (of meer).
    Magisccchhhhhhhhhhhhhh.

Banned
    iTrader
    0
    fuck it

geen facebook, geen spotify .... simpel, youtube ftw

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Awesomeness Bekijk bericht
    fuck it

geen facebook, geen spotify .... simpel, youtube ftw
    Kan men geen apart account aanmaken dan ofwa?

Ik heb het via facebook gedaan, ik zie het probleem ook niet om het niet via deze te gebruiken?
    Je kan gewoon een fb account aanmaken en je hoeft er toch niet naar te kijken?

Member JackM's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik snap toch niet dat mensen via youtube naar muziek luisteren om echt gewoon naar muziek te luisteren?
    Da trekt toch op de zak allé.. Laat staan daje al bijna zo goed als altijd daar moet gaan zoeken naar een volgende track/filmpje of dat ge uw browser dan niet moogt sluiten of naar een andere site gaan.

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Als ik begin te werken denk ik dit ook wel te steunen. Ontzettend gemakkelijk om je muziekkennis uit te breiden. Pakweg 6 maand premium en dan heb je voldoende kennis opgedaan en koop ik mijn CD's weer in de winkel . Het nadeel is nog altijd dat je ze niet hebt. Dus op het vliegtuig, trein, auto, ... is spotify niets waard.

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mythe Bekijk bericht
    Als ik begin te werken denk ik dit ook wel te steunen. Ontzettend gemakkelijk om je muziekkennis uit te breiden. Pakweg 6 maand premium en dan heb je voldoende kennis opgedaan en koop ik mijn CD's weer in de winkel . Het nadeel is nog altijd dat je ze niet hebt. Dus op het vliegtuig, trein, auto, ... is spotify niets waard.
    Klopt niet, je kan ze offline beluisteren he , net zoals ik nu doe via mijn iphone en de songs via itunes synch.
    Ik weet wel nie hoe het zit als je het gratis blijft of kan blijven gebruiken of je de offline functie nog zal kunnen gebruiken.

Anders moet je meend ik 10 euro per maand betalen en kan je ze ook offline gebruiken en dus beluisteren.

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackM Bekijk bericht
    Ik snap toch niet dat mensen via youtube naar muziek luisteren om echt gewoon naar muziek te luisteren?
    Da trekt toch op de zak allé.. Laat staan daje al bijna zo goed als altijd daar moet gaan zoeken naar een volgende track/filmpje of dat ge uw browser dan niet moogt sluiten of naar een andere site gaan.
    Op pc durf ik wel snel eens youtube openen om snel een song na te gaan ofzo of een bepaalde mix ervan of om eens het clipje zelf te bekijken zoals bv die nieuwe van rammstein-mein land :-).

Member Pariah's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    zie eigenlijk ook het nut niet in van spotify. en zeker niet toen ik zag dat het betalend is.

moesten ze nu eens Pandora beschikbaar maken hier in België. dat was nu eens een nuttig programma om wat nieuwe muziek te leren kennen.

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belvedere86 Bekijk bericht
    zie eigenlijk ook het nut niet in van spotify. en zeker niet toen ik zag dat het betalend is.

moesten ze nu eens Pandora beschikbaar maken hier in België. dat was nu eens een nuttig programma om wat nieuwe muziek te leren kennen.
    Ieder programma heeft z'n voor en nadelen en ik ben u niet en ik ben anderen niet, de interesses zijn voor iedereen anders, daardoor zal je altijd veel mensen vinden die spotify aanschaffen, je zal veel mensen hebben zoals mij die itunesmatch zullen aanschaffen als apple dat naar belgie brengt.
    Goedkoopste is natuurlijk nog altijd downloaden (je weet wel hoe, das het goedkoopste nog altijd).
    Maar ik koop toch ook de meeste muziek gewoon legaal, zeker al degene die ik graag hoor en ik dat coverke ook wil alsk mijn djay app gebruik .

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    ook just aant ontdekken en ferm ding mss ook is abo nemen in combinatie me iphone lijkt me vree handig. tloopt precies wel wa achter want nieuw album van coldplay sta er zelfs nog ni in

Approved 9-lifer Implar's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Alle, vandaag al wat getest, ik wordt sowieso premium member.
    Voor mij staat er voldoende muziek in, en met mijn 2Gb bij MV kan ik ook zonder probleem eens streamen naar mijn iPhone.

Ik heb trouwens net een playlist gemaakt via Spotiseek - Helps you find new Spotify music . Gewoon een band ingeven en de site maakt een lijst met soortgelijke bands.

Member JackM's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Op pc durf ik wel snel eens youtube openen om snel een song na te gaan ofzo of een bepaalde mix ervan of om eens het clipje zelf te bekijken zoals bv die nieuwe van rammstein-mein land :-).
    True, maar gewoon als muziekspeler? Dan lijkt mij dat toch verre van ideaal + de kwaliteit is daar toch erbarmelijk

Btw, van dat muziek kopen op cd. Persoonlijk koop ik enkel nog mp3 en vinyl, dus weet ik niet wat er nu echt van waar is, maar gingen redelijk wat platenmaatschappijen niet stoppen met het medium cd eind 2012? Kkan het ook heel misverstaan hebben fzo ze.

Approved 9-lifer chellesan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronnie86 Bekijk bericht
    als ge die gratis spotify pakt dan krijgde 20 uur streaming gratis maar das toch per dag hoopek ? anders blijf ik er vanaf
    het is de eerste 6 maand onbeperkt vanwege de lancering.
    ik wil een jaren 90 radio op spotify, dan zou het nog meer zwaar ownen en wow voor die jaren 60 radio goed voor de mama en de papa

Member Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    159 (100%)
    moet zeggen, best wel een beetje onder de indruk

ik heb mijn best gedaan om met heel wat trashy underground shit te zoeken waarvan ik dacht dat ze het zeker niet zouden hebben maar ik was verkeerd, deze shit heeft bijna alles

edit: ondertussen toch wel wat namen gevonden waar ze maar gedeeltelijke discographies van hebben

Approved 9-lifer Dinsdagland's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Ik heb net Spotify geďnstalleerd op mijn Android. Streamen werkt daar ook perfect! Maar normaal is mobile enkel voor Premium dus waarom kan ik dit nu gebruiken?

edit: blijkbaar 48h gratis Premium. Ook mail gehad voor 30dagen gratis te verlengen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten