Pagina 2 van 34 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 666
    Member
    iTrader
    0
    Heb er zelf een volledig schooljaar naar geluisterd maar het verveelde gewoon. Maar The Black Dahlia Murder en Bring Me The Horizon hoor ik nog graag.
    Ik denk wel niet dat het zo gezond is om alleen naar deathcore te luisteren, je geraakt gewoon aan de 'zwaardere' stukken en die breakdowns enzo.
    Bands als dit verpesten het voor:YouTube - iwrestledabearonce - tastes like kevin bacon

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    The black dahlia murder trek ik dan enorm goed. Maar das dan ook geen deathcore of metalcore pur sang. Oude darkest hour gaat er hier ook in.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    Nee serieus, ik zie gewoon niet in wat jullie hier in zien. Als ik een mix van genre's wil horen luister ik wel naar de nieuwe pulling teeth bijvoorbeeld, een band die wel goed dingen door elkaar doet. Maar bands als dit? pigsqual,breakdown, semi solotje en rinse repeat. (zwaar aant veralgemen maar kom, veel verschil hoor ik daar allemaal niet in)

Ik luisterde vroeger in men jongere jaren ook enorm veel naar metalcore, maar ben daar toch uitgegroeid ze. Ma die nieuwe lichting bands, of oude bands die nog proberen aanklampen, nee dank u

En das helemaal niet om elitair te doen, ik snap gewoon niet wat mensen hier in zien. juist hetzelfde dat ik niet snap hoe mensen naar dubstep kunnen luisteren.
    Maar zo kunt ge over alles praten, wat is punkrock meer dan een hoop aan elkaar geknoopte powerchords, wat is techno meer dan een hoop herhalende deuntjes, wat is hardcore meer dan open akkoorden en pick slides...
    What you call faith, I call a sorry excuse,
    cloak and daggers murder the truth.
    The bitter taste, there's nothing else,
    I'll bow for your king when he shows himself.

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Maar zo kunt ge over alles praten, wat is punkrock meer dan een hoop aan elkaar geknoopte powerchords, wat is techno meer dan een hoop herhalende deuntjes, wat is hardcore meer dan open akkoorden en pick slides...
    nee da vind ik nie. punkrock bijvoorbeeld, luister naar een blink 182 en dan es naar latterman en das volledig anders. Hardcore hetzelfde, vergelijk ceremony met rise and fall bijvoorbeeld.

Maar een genre als deathcore klint echt allemaal hetzelfde imo. Ok smaken enzo ma kom. Veel van die bands heb ik zo het gevoel dat ze allemaal de meeste breakdowns willen en het om ter meest BR00TAL willen zijn. Compleet met een fake esthetiek, komaan.

Ik wil hier niemand persoonlijk aanvallen op hun smaak ofzo, maar kweenie diepgaand vinnek die muziek nu nie echt.

Maja to each his own zeker?
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

iTrader
    57 (100%)
    Denk dat daar vaak het probleem ligt in die discussies bij genres. Jij hebt het bv. over 13 in een dozijn metalcore bands terwijl ik het bv. heb over 13 in een dozijn punkrock bandjes zoals New Found Glory. Ik zal dan ook nooit iets zeggen over de genialiteit (of meer fucked up heid) van een band zoals NoFx.

Maar als je naar de echt fatsoenlijke bands luistert hoor je wel degelijk verschil hoor. Luister bv. naar Parkway Drive en daarna I Killed The Prom Queen, 2 zeer gekende metalcore bands met toch een zeer eigen stijl.

iTrader
    86 (96%)
    gast stop es met bleiten man. Ik post toch waar ik wil. Geef dan tegenargumenten wrm ik wel interesse zou moeten tonen in het genre é als ge zo overtuigd zijt van de muzikale kwaliteiten van u geliefd genre.

tis niet dak ier zit te trollen ofzo, ik wil gewoon weten wat jullie zo vet vinden aan die bands.

Banned PolletPoulet's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    nee da vind ik nie. punkrock bijvoorbeeld, luister naar een blink 182 en dan es naar latterman en das volledig anders. Hardcore hetzelfde, vergelijk ceremony met rise and fall bijvoorbeeld.

Maar een genre als deathcore klint echt allemaal hetzelfde imo. Ok smaken enzo ma kom. Veel van die bands heb ik zo het gevoel dat ze allemaal de meeste breakdowns willen en het om ter meest BR00TAL willen zijn. Compleet met een fake esthetiek, komaan.

Ik wil hier niemand persoonlijk aanvallen op hun smaak ofzo, maar kweenie diepgaand vinnek die muziek nu nie echt.

Maja to each his own zeker?
    akkoord, volledig. maar dan is het ofwel gewoon u smaak niet of hebt ge echt nog niet veel bands een kans gegeven.
    in dit genre hebt ge inderdaad veel pigsqueeling en breakdown rommel, maar ge hebt ook geniale muzikanten a la veil of maya, born of osiris, sumatra, my autumn, arsonists get all the girls, the boy will drown, ...

dat zijn echt wel bands die hun onderscheiden van het pigsqueeling gepeupel en om te zeggen dat die altijd hetzelfde doen en altijd hetzelfde klinken...

ik persoonlijk vind dit als muzikant geniale muziek met swing, lekker hard technisch, gewoon lekker beuken.

ik kan zeker verstaan dat het u niet ligt, maar repetitief is wel het laatste wat deze bands zijn ^^

//edit: al die bands dat ik hier opnoemde daar zit ook geen pigsqueel in, en die nummers bestaan niet uit aan elkaar gebreide breakdowns met een metalcore rif tussen.

///edit2:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door another breath Bekijk bericht
    Ja, idd.

En stop nu maar met dit topic te verzieken
    syndrom is toch alles behalve het topic aant verzieken...

iTrader
    57 (100%)
    gast stop es met bleiten man. Ik post toch waar ik wil. Geef dan tegenargumenten wrm ik wel interesse zou moeten tonen in het genre é als ge zo overtuigd zijt van de muzikale kwaliteiten van u geliefd genre.

tis niet dak ier zit te trollen ofzo, ik wil gewoon weten wat jullie zo vet vinden aan die bands.
    Hebde het nu tegen mij? Dacht dat ik toch redelijk normaal antwoordde?

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PolletPoulet Bekijk bericht
    akkoord, volledig. maar dan is het ofwel gewoon u smaak niet of hebt ge echt nog niet veel bands een kans gegeven.
    in dit genre hebt ge inderdaad veel pigsqueeling en breakdown rommel, maar ge hebt ook geniale muzikanten a la veil of maya, born of osiris, sumatra, my autumn, arsonists get all the girls, the boy will drown, ...

dat zijn echt wel bands die hun onderscheiden van het pigsqueeling gepeupel en om te zeggen dat die altijd hetzelfde doen en altijd hetzelfde klinken...

ik persoonlijk vind dit als muzikant geniale muziek met swing, lekker hard technisch, gewoon lekker beuken.

ik kan zeker verstaan dat het u niet ligt, maar repetitief is wel het laatste wat deze bands zijn ^^
    Volledig mee eens. En er zijn idd ook veel technische bands in het genre, zoals War From A Harlot's Mouth, Arsonists Get All The Girls (vooral met hun vorig zanger)

Member
    iTrader
    0
    Lol, 't is simpel: Je hoort iets graag of niet. Het klinkt goed in uw oren. Fuck de rest

Simpele premisse, niet?
    \m/ >_< \m/

iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjepek Bekijk bericht
    Lol, 't is simpel: Je hoort iets graag of niet. Het klinkt goed in uw oren. Fuck motieven.

Simpele premisse, niet?
    niet akkoord, ge kunt naar iets leren luisteren en iets leren apprecieren. vroeger in de puberjaren was ik ook geschokt toen ik mijn eerste metal plaat hoorde (iets van system of a down).

en stond ik daar ook vrij sceptisch tegenover.

en nu luister ik naar niks anders dan zware technische shit waarvan als ik die vroeger had te horen gekregen, ik wenend naar de mama liep.

Member nTFs's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)

Waarom zouden we moeten tegenargumenteren als je toch al overtuigd bent van je visie dat veel van die bands sucken ?
    I5-2500K | DP67BG | 7950 Vapor-X

Member
    iTrader
    0
    niet akkoord, ge kunt naar iets leren luisteren en iets leren apprecieren. vroeger in de puberjaren was ik ook geschokt toen ik mijn eerste metal plaat hoorde (iets van system of a down).

en nu luister ik naar niks anders dan zware technische shit waarvan als ik die vroeger had te horen gekregen, ik wenend naar de mama liep.

Da's niet m'n punt. Je hebt geen uitvoerige diepgaande analyse nodig om te verantwoorden waarom je iets graag hoort of niet. Je hoort het graag, end of fucking story.
    \m/ >_< \m/

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Denk dat daar vaak het probleem ligt in die discussies bij genres. Jij hebt het bv. over 13 in een dozijn metalcore bands terwijl ik het bv. heb over 13 in een dozijn punkrock bandjes zoals New Found Glory. Ik zal dan ook nooit iets zeggen over de genialiteit (of meer fucked up heid) van een band zoals NoFx.

Maar als je naar de echt fatsoenlijke bands luistert hoor je wel degelijk verschil hoor. Luister bv. naar Parkway Drive en daarna I Killed The Prom Queen, 2 zeer gekende metalcore bands met toch een zeer eigen stijl.
    parkway drive is voor mij gewoon een aaneenschakeling van moshparts. i killed the prom queen is anders ok, maar meh klinkt enorm bland. toen ik een jaar of 14 was ging ik da wssl de max gevonden hebben maar nu heb ik zo iets van fuck is dit het nu? (en daarmee wil ik helemaal niet zeggen dat jullie achter staan ofzo op vlak van muziek) het doet het gewoon niet meer voor mij.

YouTube - Darkest Hour - With A Thousand Words To Say But One

Zoals ik al zei, (oude) darkest hour blijft het echt doen voor mij.

YouTube - The Black Dahlia Murder - Funeral Thirst

Black dahlia murder het zelfde.

Al kan je zeggen dat tbdm niet volledig in het plaatje past.

iTrader
    19 (100%)
    als ge tbdm niet goed vindt, maakt niet uit welk muziekgenre u voorkeur heeft, dan bent ge gewoon ne idioot =p

en like i said, er zijn inderdaad duzend en één bands die gewoon wa breakdowns aan elkaar breien met een metalcore rifke tussen en denken dat ze cool zijn.
    maar zo'n idioten hebde wel in elk muziekgenre right?!

Banned
    iTrader
    0
    parkway drive is voor mij gewoon een aaneenschakeling van moshparts. i killed the prom queen is anders ok, maar meh klinkt enorm bland. toen ik een jaar of 14 was ging ik da wssl de max gevonden hebben maar nu heb ik zo iets van fuck is dit het nu? (en daarmee wil ik helemaal niet zeggen dat jullie achter staan ofzo op vlak van muziek) het doet het gewoon niet meer voor mij.

YouTube - Darkest Hour - With A Thousand Words To Say But One

Zoals ik al zei, (oude) darkest hour blijft het echt doen voor mij.

YouTube - The Black Dahlia Murder - Funeral Thirst

Black dahlia murder het zelfde.

Al kan je zeggen dat tbdm niet volledig in het plaatje past.
    Probeer dit eens:
    YouTube - Despised Icon - All For Nothing

iTrader
    86 (96%)

idd, vroeger moest ik ook niets hebben van black metal bijvoorbeeld, muziek kunt ge leren apprecieren omdat ge er iets in terugvind dat met u klikt.
    Neem nu burzum, vroeger was da fuck was da, tot ik es me verdiepte in zijn muziek en tot de ontdekking kwam dat ik dat best vet vond en zo ben ik me beginnen verdiepen in black metal.

Zelfde met grindcore, ook ontdekt door een pig destroyer plaat.

iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door another breath Bekijk bericht
    aan zijn beschrijven te lezen zou ik hem vooral niet despised icon aanraden.

eerder:

YouTube - Arsonist Get All The Girls - Save The Castle Screw The Princess
    YouTube - My Autumn - The Lost Meridian (MUSIC VIDEO) HD
    YouTube - All Shall Perish-The Day Of Justice
    YouTube - Veil Of Maya - We Bow In Its Aura
    YouTube - SYLOSIS - After Lifeless Years (past ook niet echt in het deathcore plaatje, maar als ge tbdm goed vindt, kunt ge deze ook niet anders als goed vinden)
    http://www.youtube.com/watch?v=EKEOkdGjQB8

en ik kan er u nog wel wat geven moest het u interesseren syndrom

//edit:

en om de sfeer er nog wat in de houden, voor de liefhebbers:

Laatst gewijzigd door PolletPoulet; 1 mei 2011 om 15:56

Banned
    iTrader
    0
    @ Syndrom:
    Probeer deze eens: Heaven Shall Burn
    YouTube - Heaven Shall Burn - Behind A Wall Of Silence

iTrader
    86 (96%)
    hoh HSB, zo'n nostalgie. WOICE OF WOICELESS <3

hun ouder werk blijft nog altijd vet.

ik zal die andere bands es checken.

Pagina 2 van 34 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten