Pagina 169 van 292 EersteEerste ... 69119159165166167168169170171172173179219269 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.361 t/m 3.380 van 5833
    Member Kapoen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoe staat het met de rosewood telecaster Redhunter?

Approved 9-lifer Redhunter's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kapoen Bekijk bericht
    Hoe staat het met de rosewood telecaster Redhunter?
    Blijft voorlopig bij plannen. Ik ga er waarschijnlijk niks voor doen vr de examens want anders kan ik het niet uit mijn hoofd houden. Kzou hem wel waarschijnlijk bij Steffsen laten maken

iTrader
    0

Talking

Over telecasters gesproken, verleden week heb ik een blacktop stratocaster getest (maar niet gekocht). Dit model heeft een telecaster brug pickup in het midden. De humbuckers vond ik maar so-so, niet echt beter/slechter dan die van mijn Godin Detour, maar die tele pup was wel fijn.

't ziet er dus naar uit dat ik ooit ook wel een tele zal aankopen, maar ik heb een beetje schrik dat die brug teveel country klinkt. En 't is toch juist voor de twang dat ge een tele koopt?

Member Sick`'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    't ziet er dus naar uit dat ik ooit ook wel een tele zal aankopen, maar ik heb een beetje schrik dat die brug teveel country klinkt. En 't is toch juist voor de twang dat ge een tele koopt?
    Dat hangt er toch ook dik vanaf hoe dat ge er op speelt (ik had die schrik ook). Nu speel ik bijna uitsluitend op mijn tele omdat hij zo'n geweldige definitie en attack heeft.

Approved 9-lifer Recipe4hate's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    http://media.fmicdirect.com/fender/i...rt_wlg_001.jpg
    Fuck, I want one!
    't Zal dit jaar bij dromen blijven... Misschien daarna.

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Recipe4hate Bekijk bericht
    http://media.fmicdirect.com/fender/i...rt_wlg_001.jpg
    Fuck, I want one!
    't Zal dit jaar bij dromen blijven... Misschien daarna.

iTrader
    7 (100%)
    Twas mooi weer, dus eens wa deftigere buitenfoto's genomen: The Heritage H-150

(kga ze misschien verkopen - ik blijf een les paul onhandig vinden om mee te zitten).

iTrader
    0

Talking

Schoon gerief Sick`

Wat is er dan onhandig aan?

iTrader
    7 (100%)
    Schoon gerief Sick`

Wat is er dan onhandig aan?
    Merci

Ik zit gewoon nooit goed, heb dat met elke Les Paul, maar omdat ik dat bij deze een pak minder had, dacht ik dat het met deze echt wel zou gaan, maar na een half uurtje tot een uurtje spelen begint het mij telkens te irriteren.

Ligt ze op mijn rechter been, dan begint mijn rechter elleboog vermoed te geraken (van de scherpere hoek ofzo); voor mijn linkerhand zit mijn lichaam dan weer in zekere zin in de weg voor als ik hogere frets wil gebruiken.

Ligt ze op mijn linker been, dan zijn mijn ellebogen heel comfortabel, maar dan begint die van mijn been te schuiven of daar te irriteren omdat het gewicht op die hoek dan zit.

Zonde, want ik vind ze heel mooi, klinkt super, en zolang ik goe zit speelt ze super. Enja, doorda het nitro is durf ik ze niet in een staander te zetten en zit ze in de koffer, wat ook niet echt uitnodigend is ze 'zo eens efkes' tussendoor vast te pakken.

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Ugh waarom zien alle gitaren er zo goed uit xD
    Ne mens wil ze op den duur allemaal En dan de moeder: seg, ge kunt er toch maar op 1 tegelijk spelen he!! xD

Member langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Zij kan toch ook maar 1 paar schoenen tegelijk dragen?

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Zij kan toch ook maar 1 paar schoenen tegelijk dragen?
    Haha Da's ne goeie comback moet ik onthouden

1 van de dagen is terug naar de winkel nog eens andere snaren laten opleggen :')

Op mijn elecktrische durf ik dat zelf niet want dat is zo me van die fine tuners. En mijn gitaarleerkracht in der tijd zei van:"jah als ge dat fout doet dan kunt ge wel eens heel uw gitaar verkloten." Dus daar blijf ik maar af :')

En ik weet eigenlijk niet zo goed welke snaartjes ik op mijn hummingbird moet laten leggen Het zijn nog altijd de originele die er op liggen En ik heb geen idee welke ik er moet laten opleggen :') Mss ook gewoon maar meepakken naar de winkel :')

Member langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    oO welke gitaar mag dat zijn? Hopelijk heeft uw leerkracht meer kaas gegeten van spelen dan van onderhoud. U bang maken om uw snaren te vervangen...

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    oO welke gitaar mag dat zijn? Hopelijk heeft uw leerkracht meer kaas gegeten van spelen dan van onderhoud. U bang maken om uw snaren te vervangen...
    Mja ondertussen ga ik niet meer naar die persoon want dat ging niet meer in combinatie met het hoger ^^
    maar dit is dus mijn elecktrische:

http://www.stringsite.com/images/CORT_X11_TCG.jpg

en ik weet niet of je het op de foto duidelijk ziet, maar daar staan zo van die fijnstemmertjes op, en daar had het met te maken zei mijn leerkracht toen

iTrader
    57 (100%)
    Dieje floyd rose ofwa? Mja, 't is tricky en als ge da nog nooit gedaan hebt kan het soms is nuttig zijn om da is aan iemand te vragen, ma uw gitaar verkloten? Enige da ge moet doen is dieje floyd rose terug afstellen en voila.

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Dieje floyd rose ofwa? Mja, 't is tricky en als ge da nog nooit gedaan hebt kan het soms is nuttig zijn om da is aan iemand te vragen, ma uw gitaar verkloten? Enige da ge moet doen is dieje floyd rose terug afstellen en voila.
    Idd Floyd Rose ik vergeet de benaming altijd shame on me
    Mja ik ga het voor het eerst toch maar eens overlaten aan de bekwame handen van de mensen van de winkel xD daarna zal ik het zelf eens testen of misschien willen die mij dat wel voordoen als ze tijd hebben ^^ eens vragen

iTrader
    0

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Cat Bekijk bericht
    Idd Floyd Rose ik vergeet de benaming altijd shame on me
    Mja ik ga het voor het eerst toch maar eens overlaten aan de bekwame handen van de mensen van de winkel xD daarna zal ik het zelf eens testen of misschien willen die mij dat wel voordoen als ze tijd hebben ^^ eens vragen
    Best dat ge u dat inderdaad ne keer laat tonen in de winkel, maar probeer dat op termijn toch zelf te doen. Anders gaat u dat telkens een noot kosten voor niks, winkels rekenen nogal door voor zo'n relatief eenvoudige zaken.

iTrader
    16 (100%)
    Best dat ge u dat inderdaad ne keer laat tonen in de winkel, maar probeer dat op termijn toch zelf te doen. Anders gaat u dat telkens een noot kosten voor niks, winkels rekenen nogal door voor zo'n relatief eenvoudige zaken.
    Ja dat weet ik ondertussen wel maar zeker ben ik atm niet van mijn stuk xD nu heb ik echt wel schrik da'k iets fout ga doen :')

iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Cat Bekijk bericht
    Ja dat weet ik ondertussen wel maar zeker ben ik atm niet van mijn stuk xD nu heb ik echt wel schrik da'k iets fout ga doen :')
    How To Change Guitar Strings on a Floyd Rose bridge Part 1 of 4 - YouTube

Kunt da filmpke is zien, echt veel kunt ge nie fout doen, maar floyd rose systemen zijn nu eenmal kut, zeker voor beginners

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    How To Change Guitar Strings on a Floyd Rose bridge Part 1 of 4 - YouTube

Kunt da filmpke is zien, echt veel kunt ge nie fout doen, maar floyd rose systemen zijn nu eenmal kut, zeker voor beginners
    Danku

Gebruiken jullie iets van die producten dat hij in dat filmpje toont? Zoals die Honey of string cleaner ?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten