Pagina 4 van 174 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 3472

Discussie: Metalthread V

Member TCF-Trip's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kid_C Bekijk bericht

En om het nieuwe topic weer goed te starten: YouTube - Brave + Murder (Katatonia cover)
    WAUW...

Member Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik heb net even Obi-Jan zijn nummer beluisterd, was 't tot nu toe altijd vergeten.
    Me likey very much. Enigzins langdradig en ik mis eerlijk gezegd wel vocals.
    Iets in deze stijl zou ik graag eens op drum proberen, dus Jan, moest ge dit ooit live willen brengen ofzo ben ik eigenlijk wel geinteresseerd (andere instrumenten ook hoor, maar drum klinkt doenbaar voor mij)

Member _DM_'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Is Wacken compleet uitverkocht ?
    Kan geen ticket kopen...

Approved 9-lifer Obi-Jan's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Ik heb net even Obi-Jan zijn nummer beluisterd, was 't tot nu toe altijd vergeten.
    Me likey very much. Enigzins langdradig en ik mis eerlijk gezegd wel vocals.
    Iets in deze stijl zou ik graag eens op drum proberen, dus Jan, moest ge dit ooit live willen brengen ofzo ben ik eigenlijk wel geinteresseerd (andere instrumenten ook hoor, maar drum klinkt doenbaar voor mij)
    Ow dank u
    Ik heb wel nog niet direct de ambitie om live te gaan spelen Maar moest het ooit zover komen zal ik er aan denken. Nuja, ik heb sowieso al beloofd aan iemand dat moest ik ooit op een podium terecht komen dat ik poker face zou spelen, dan heb ik je sowieso al nodig (idiote beloftes die ik ook altijd maak )

Member soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Precies is er hier niemand van op de hoogte,kan zijn dat er ergens anders een thread voor is maar:RIP Gary Moore

Het Nieuwsblad - Rockgitarist Gary Moore overleden

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulreaper Bekijk bericht
    Precies is er hier niemand van op de hoogte,kan zijn dat er ergens anders een thread voor is maar:RIP Gary Moore

Het Nieuwsblad - Rockgitarist Gary Moore overleden
    Ja no offence, maar heeft dan ook werkelijk niks met metal te zien.

iTrader
    3 (100%)
    Rock, metal,...

iTrader
    0
    Ja no offence, maar heeft dan ook werkelijk niks met metal te zien.
    Die speelde al hardrock toen jij nog in de pampers zat knul.Dat hij nadien naar blues is overgeschakeld dat is zijn goed recht,maar hij meer voor metal en rock in het algemeen betekend dan 95% van de hedendaagse wanna be gitaarhelden ooit zullen betekenen...

iTrader
    35 (100%)
    Die speelde al hardrock toen jij nog in de pampers zat knul.
    Hoe relevant. En denigrerend als altijd.
    Is gewoon een goeie rock- en bluesgitarist.

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Die speelde al hardrock toen jij nog in de pampers zat knul.Dat hij nadien naar blues is overgeschakeld dat is zijn goed recht,maar hij meer voor metal en rock in het algemeen betekend dan 95% van de hedendaagse wanna be gitaarhelden ooit zullen betekenen...
    Gij komt hier ook alleen maar in de thread om een beetje de idioot uit te hangen eh?

Het is hier de metalthread niet de "alles wat ook maar het minste verband heeft met metal of ooit een invloed heeft gehad op metal-thread".

Desalniettemin,
    RIP Gary Moore

iTrader
    3 (100%)
    Godverdomme he, Wacken uitverkocht.

Member Radbraker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _DM_ Bekijk bericht
    Godverdomme he, Wacken uitverkocht.
    No surpise there. Waarom wachten mensen zo lang als je weet dat het zal uitverkopen ? Kaarten kon je toch al kopen sinds het einde van de vorige editie ?

iTrader
    3 (100%)
    Omdat sommige mensen het geld niet direct hebben ?
    Vorig jaar keeg ik een mail die zei dat het uitverkocht was, direct naar de site gegaan en kon toch nog een ticket kopen.
    Nu vorige week een mail gehad dat er nog 10.000 tickets waren, gisteren loon gehad en nu is alles weg.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Gij komt hier ook alleen maar in de thread om een beetje de idioot uit te hangen eh?

Het is hier de metalthread niet de "alles wat ook maar het minste verband heeft met metal of ooit een invloed heeft gehad op metal-thread".

Desalniettemin,
    RIP Gary Moore
    Idioot uithangen?Nee,ik krijg het enkel op mijn heupen van mensen die denken dat ze alles van metal kennen terwijl ze enkel Metallica kennen van Black Album of zoiets,maar iemand die in een verleden bij een van de grootste groepen heeft meegespeeld,en nu een bluesverleden heeft,belachelijk wordt gemaakt,daar kan ik niet tegen.

Maar wee mij als ik dezelfde commentaar zou hebben moest Kirk Hammett,James Hetfield of Dave Mustaine moest sterven,terwijl die mannen nog niet tot aan de knieen van Gary Moore komen.

Het enige waar er in deze metalthread over wordt gepraat is mislukte Emo of slechte black metal,maar waar metal vandaan komt of over vergeten glories daar wordt er hier met geen woord over gerept.Men kan het beter de "metalthread over alles na 2000" noemen.

Als er bands zoals The Scorpions of Journey of Ozzy Osbourne worden aangekondigd voor een festival dan is het "boehoe,muziek voor oude zakken".Weet je wat?Zonder die bands luisterden jullie nu waarschijnlijk naar nog slechtere trance.

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Idioot uithangen?Nee,ik krijg het enkel op mijn heupen van mensen die denken dat ze alles van metal kennen terwijl ze enkel Metallica kennen van Black Album of zoiets,maar iemand die in een verleden bij een van de grootste groepen heeft meegespeeld,en nu een bluesverleden heeft,belachelijk wordt gemaakt,daar kan ik niet tegen.

Maar wee mij als ik dezelfde commentaar zou hebben moest Kirk Hammett,James Hetfield of Dave Mustaine moest sterven,terwijl die mannen nog niet tot aan de knieen van Gary Moore komen.

Het enige waar er in deze metalthread over wordt gepraat is mislukte Emo of slechte black metal,maar waar metal vandaan komt of over vergeten glories daar wordt er hier met geen woord over gerept.Men kan het beter de "metalthread over alles na 2000" noemen.
    Iemand krijgt aandacht te kort thuis

Niemand heeft Moore belachelijk gemaakt. Probeer eens eerst fatsoenlijk te lezen voordat ge domme commentaar post.

iTrader
    35 (100%)

Als er bands zoals The Scorpions of Journey of Ozzy Osbourne worden aangekondigd voor een festival dan is het "boehoe,muziek voor oude zakken".Weet je wat?Zonder die bands luisterden jullie nu waarschijnlijk naar nog slechtere trance.
    Ik heb werkelijk nog niemand zo uit zijn nek weten lullen in de metalthreads als jij. NICE! Zowat elk argument dat je aanhaalt grenst aan het absurde, "bompa" (om het maar eens in uw terminologie te doen).

Approved 9-lifer Thorfin's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Wat vinden jullie van de nieuwe plaat van korpi, Ukon Wacka

Korpiklaani | Musique gratuite, dates de tournées, photos, vidéos

iTrader
    0
    Ik heb werkelijk nog niemand zo uit zijn nek weten lullen in de metalthreads als jij. NICE! Zowat elk argument dat je aanhaalt grenst aan het absurde, "bompa" (om het maar eens in uw terminologie te doen).
    Wat scheelt er?Niet willen toegeven dat ik gelijk heb?Of komt dat niet overeen met "Tr00 ende kvlt"?

En nee,Moore wordt nergens belachelijk gemaakt maar de tijd dat metalheads de mensen waren met de hoogste tolerantie is ook lang geleden precies,Richie blackmore,Tony Iommi hebben ook niets met metal maken dan?

Nu goed,spelen jullie maar een beetje verder,ik zal wel op een forum gaan waar ze wel toleranter zijn,en je niet onmiddelijk voor bompa wordt uitgemaakt...

Approved 9-lifer Obi-Jan's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Nu goed,spelen jullie maar een beetje verder,ik zal wel op een forum gaan waar ze wel toleranter zijn,en je niet onmiddelijk voor bompa wordt uitgemaakt...
    Tata

Approved 9-lifer Thorfin's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

eerbetoon aan gary moore

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten