Idem, maar vind het toch niet zo'n positieve trend dat steeds meer metalcafé's e.d. hun deuren moeten sluiten.
Idem, maar vind het toch niet zo'n positieve trend dat steeds meer metalcafé's e.d. hun deuren moeten sluiten.
en we blijven gaan: Punkcafé DNA moet sluiten | brusselnieuws.be
...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Niet de DNA
Niet dat het veel beter was dan de Rots, maar ik kwam daar graag.
Ben nu al gans de avond aan het zoeken naar een CD dat ik niet meer kan vinden in men collectie. Maar weet niet zeker of ik gewoon de CD kwijt ben of niet, want kan de naam niet meer herinneren. Misschien kent iemand anders die ook en kan me verder helpen? Als ik de naam van de groep of CD al weet kan ik toch bij men ex gaan horen of die CD evt nog bij haar ligt.
Is een CD van de periode 2008-2010. Extreme metal, niet echt black of death, maar iets in die trend. Amerikaanse band als ik me niet vergis. Geen supergroup voor zover ik me herinner, maar ze hadden wel allemaal al in andere cava bands gespeeld.
De CD is een concept album, ging over een dag in het leven van een terrorist door de terrorist zijn ogen gezien, van dat hij wakker werd, tot zijn gebeden, tot zijn aanslag (en ik denk nog arrestatie). De CD cover had volgens mij een rode kleur.
Ik weet nog dat de CD in de alternatievere metal top lijsten het jaar dat hij uitkwam vrij hoog scoorde. Maar kan er toch niks van terugvinden, waarschijnlijk omdat ik zo vaag aan het zoeken ben.
misschien Slayer's laatste album, World Painted Blood... Weet nu wel niet of het eigenlijk een conceptplaat is, maar dacht dat terrorisme wel een van de thema's is die vaak aan bod komt
World Painted Blood - Wikipedia, the free encyclopedia
anders misschien Conquer van Soulfly?
http://en.wikipedia.org/wiki/Conquer_(album)
Laatst gewijzigd door Maquina_Muerte; 10 juli 2012 om 22:40
Heeft er iemand al eens iets van season of mist besteld? Hebben die goede webshop?
Monads binnenkort op een topaffiche!![]()
inderdaad ja, kan trouwens ook Cavalera Conspiracy zijn (rode album cover en is van 2008, en verkocht precies wel goed dat jaar, afgaande op wat de best verkopende albums waren volgens Metalzone toen), de bandleden zijn van onder andere; (ex-)Sepultura, Soulfly, (ex-)Ill Nino en Gojira, geen goesting om de lyrics te gaan opzoeken, maar zie hier de tracklist...
1. Inflikted
2. Sanctuary
3. Terrorize
4. Black Ark
5. Ultra-Violent
6. Hex
7. The Doom of All Fires
8. Bloodbrawl
9. Nevertrust
10. Hearts of Darkness
11. Must Kill
Iemand die ik zou kunnen tegenkomen op ieper fest?
Let me know![]()
Leer Incantation kennen/appreciëren!![]()
Ik zeg niet dat ik er niet van moet weten,
ik vind Bolt Thrower gewoon mijn topper![]()
Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (1 leden en 1 gasten)