|
|
#2081 | ||||
|
Nooit geen fan geweest van het hele doomgenre. Zijn maar 3 bands die me kunnen bekoren en dat zijn Candlemass, Warning en Paradise Lost ten tijde van Gothic.
OT: Iemand bekend met de band Semargl? Van black metal zijn ze overgeschakeld naar dit( Yummy clip btw )Semargl - "Tak, Kurwa" Twilight Vertrieb - YouTube |
||||
|
|||||
|
|
#2082 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door sevencrowns; 21 februari 2012 om 14:15 |
|||||
|
||||||
|
|
#2084 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#2085 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Hier een song van hun "metal" periode http://www.youtube.com/watch?v=Z0VhWHSfDkQ en dan hun punkperiode; http://www.youtube.com/watch?v=ltW8IZe_-1I EDIT: Hou er rekening mee dat de Where Legend Began al in 1986(!!) uitkwam: LANG voordat er het woord "sell-outs" te pas en te onpas werd gebruikt. Laatst gewijzigd door soulreaper; 21 februari 2012 om 14:53 |
|||||
|
||||||
|
|
#2086 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ivm Semargl, ik begrijp dat iemand ze aantrekkelijk kan vinden vanwege hun nogal verrassend uit de hoek komen. Maar ik vind aan de muziek dus niets aan, pure smaak uiteraard. Respect dat ze zoiets doen, wat vele bands niet durven, maar het is echt niets voor mij. |
|||||
|
||||||
|
|
#2087 (permalink) | ||||
|
moesten er hier bands zitten die soms wat artwork nodig hebben, contacteer me gerust:
ALL PLAGUED NOW ALL PLAGUED NOW ik doe voornamelijk dingen voor hardcore bands maar metalbands mogen gerust ook! |
||||
|
|||||
|
|
#2088 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#2090 (permalink) | ||||
|
|
Deafheaven soon opnieuw in België zo te zien. ^^
Russian Circles at Magasin 4 (Brussels) on 22 Apr 2012 |
||||
|
|||||
|
|
#2091 (permalink) | ||||
|
OVERKILL: "ELECTRIC RATTLESNAKE" SINGLE RELEASED! - SkullsNBones Heavy Metal Social Network & Blog
Als dit nummer in een indicator is, zal het nieuwe album toch wel Ironbound overtreffen |
||||
|
|||||
|
|
#2092 (permalink) | |||||
|
Citaat:
In verband met My Dying Bride: nooit echt grote fan van geweest. Ze hebben een paar erg sterke nummers maar hun albums vervelen snel. Live zijn ze best wel genietbaar. |
|||||
|
||||||
|
|
#2097 (permalink) | ||||
|
Morbid Angel - 11. Radikult (Evil Activities) (CD 1) - YouTube
Hahahahahaha, dit is echt niet meer te doen hahaha |
||||
|
|||||
|
|
#2098 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Morbid Angel's 'Destructos Remix' Music Video - YouTube Kill it with fire |
|||||
|
||||||
|
|
#2099 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (1 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|