Eerste track van Roots & John Legend is al te vinden, klinkt niet mis![]()
Daarnaast ook een Rakaa track en een Aloe Blacc MJ cover in 'n feedreader vanmorgen![]()
Eerste track van Roots & John Legend is al te vinden, klinkt niet mis![]()
Daarnaast ook een Rakaa track en een Aloe Blacc MJ cover in 'n feedreader vanmorgen![]()
Check de Line-up van North Sea Jazz
Schedule
staan inderdaad goei namen op
en gil scott-heron zouek echt graag life is zien
YouTube - Gil Scott-Heron - "Me And The Devil" **OFFICIAL HD VIDEO**
YouTube - Gil Scott-Heron - New York Is Killing Me
Goeie line-up maar wel overdreven duur imo, €88 voor een dag![]()
Voor diegenen die de BET AWARDS willen livestreamen NU (als ge nog wakker zijt): YourAudioFix.Com TV on USTREAM: For more live streams, videos, audio and much more visit www.youraudiofix.com. Hip-Hop/Rap
Nas & Damian waren schitterend gisteren!
Snoop was ok. Blij dat ik hem eens live gezien heb maar hij kreeg het publiek precies moeilijk mee.
Hier lijkt het publiek toch wel mee:
YouTube - Snoop Dogg Gin And Juice (Glastonbury 2010)
Gisteren Stevie Wonder live @ Glastonbury op BBC2![]()
Ik heb misschien wat overdreven. Hij was best wel goed hoor, maar het was al laat en hij was zelf ook te laat dus misschien dat de meeste niet meer veel energie over hadden.
Maar ik vond Nas & Damian sowieso wel beter. Heel gevarieerde show. Ik kwam vooral voor Nas maar Damian heeft me echt heel aangenaam verrast!![]()
Sommige nummers van jedi mind tricks vind ik goed en die zijn dan weer heel populair maar hmm kheb zo 4 albums gedownload en de 'k vind het soms een beetje te gangsterish maar de samples zijn zeer goed.
rjd2 vind ik ook SWEET
In het begin waren ze met 2, dan is Damian even weg gegaan en heeft Nas enkele van z'n eigen nummers gespeeld. Dan kwam Damian terug en hebben ze terug nummers van de CD gespeeld. Dan is Nas even weggeweest en op het einde waren ze terug met 2. Veel variatie dus.
De nummers van as die ik mij nog kan herinneren zijn:
One Mic
If I Ruled the World
Braveheart
Street Dreams
Hate Me Now
Geen One Love, Represent of NY State Of Mind?
http://wastelandmagazine.com/forum/t...9421#post99421
Laatst gewijzigd door shiftyke; 29 juni 2010 om 12:37
Represent idd ook nog
Iets vollediger dan mijn lijst:
Naast de nummers van het nieuwe album brachten Nas en Damian Marley ook enkele van hun solonummers. Nas begon met Represent van het, op zijn op 19-jarige leeftijd opgenomen, debuutalbum “Illmatic”. Een album dat tot op heden nog steeds beschouwd wordt als één van de beste hiphopalbums ooit. Andere solonummers die Nas in Brussel bracht waren If I Ruled The World, Braveheart, Hiphop is Dead, Hate Me Now en een zeer sterke versie van One Mic (met Damian Marley op de conga’s).
Nieuws:
Kanye gaat voor zijn nieuwe album 5 Madlib beats gebruiken!
Geen idee of ik dat positief of negatief moet vinden eigenlijk, imo passen madlib beats meestal niet echt bij Kanye zijn gebruikelijke stijl :/
YouTube - TOKiMonsta - Fool
Ik post het hier maar omdat ik geen idee heb van waat voor stijl het is, dat is tevens ook mijn vraag. Dus kan iemand me misschien zeggen welk genre dit lied is?
gr, Jan
's toch van die latino samba shizzle?
Niet echt tokimonsta sound imo.
Hmm, kzie op de myspace soul/hip hop en experimenteel... gerelateerde artiesten is opzoeken.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)