Pagina 50 van 252 EersteEerste ... 4046474849505152535460100150 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 981 t/m 1.000 van 5029

Discussie: De hiphop-thread II

Member Skyscraper's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Dude, waar ziet gij mij afgeven op Kanye? Was iemand anders.
    Ik antwoord louter op deze denkwijze:
    "Liever zo dan dat plots iedereen de 'underground' begint te appreci[eren en we 60 € voor een toegangskaartje mogen betalen he "

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht
    Mayer Hawthorne
    Aloe Blacc
    Dam Funk
    MF DOOM (!!!)
    MED
    Guilty Simpson
    Madlib
    J. Rocc
    PBW
    James Pants
    Heliocentrics
    Breakestra
    Percee P

Zijn de afgelopen 3 jaar allemaal in België geweest, sommige meerdere keren.

Madlib show was idd teleurstellend, maar Madlib is in de eerste plaats een dj en dat was toen in Petrol ook het kader.

als we natuurlijk gaan vergelijken met Nederland, tja... the power of the herb.

Lefto, 1NationUnderGroove, BlueFunkDistrict, Laidback doen allemaal hun best hoor.

edit:

Al mag er wel wat meer response op komen, de show met Fashawn, Blu & exile had een week voor het event nog maar 42 tickets verkocht :').
    Is wat ik zeg.. De wil is er wel, maar er is gewoon niet genoeg interesse. En dat is mijn punt waar ik niet akkoord ga met Fireflies.

Take it easy.

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0

Crew Member Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Member Drew's schermafbeelding
    iTrader
    0

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    @Skyscraper: My bad, post wat verkeerd geïnterpreteerd dan

iTrader
    0
    om even terug te komen op het concert probleem, ik zie net dat FlyLo in oktober in al onze buurlanden gespeeld heeft

Member s.i.m.o.n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ff zeggen dat het nieuwe album van Kanye weer een pareltje vind. Zijn vorige vond ik ook goed, maar op een andere manier. Dees ga ik zowieso veel meer luisteren

Approved 9-lifer Illcat's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Ik vind persoonlijk dat we niet te klagen hebben, op één band na heb ik het merendeel van mijn helden al kunnen zien!
    Dilated?

Dus een korte sum up van de avond.

Show speelde zich af in een soort arena, namelijk Teatro Caupolican hier in Santiago.
    Aangezien ik met mn nicht was en de crowd die stond aan te schuiven er nog al heavy uit zag, wijselijk besloten om tickets te kopen voor boven in de tribunes ipv gwoon op de gelijksvloer. En maar best ook, want het ging er nog al zwaar aan toe!

Eerst wat locale hiphop helden die hun ding deden.
    YouTube - Ana Tijoux - 1977 oa dit nr, verbazend genoeg kende ik het! (Thank you fifa 11 )

Daarna kwam Bahamadia on stage, en The Queen of hiphop deed haar naam alle eer!
    Vooral op het nr Chaos ging de crowd compleet los. (zie link voor filmpje)
    YouTube - Bahamadia en Chile - 15 de Dicembre 2010

Feitelijk hadden we de beste plaatsen, want je zag het podium echt fantastich goed van boven uit!
    Dilated draaide heel wat classics, en ook solo werk van Evidence en Rakaa (Crown of Thornes album). Surtout de "War" accapella van Rakaa was voor mij persoonlijk een van de hoogtepunten. En uiteraard You cant hide, you cant run, The Platform, Love and War. Ook Babu toonde ffkes zn turntable skills.

Naar het einde toe, toen ze net begonnen met Worst Comes To Worst.
    Haalde Evidence het in zn hoofd om te stagediven (bad idea!), de crowd verslond hem zowaar en al de hardcore fans sprogen erop gelijk vliegen op nen stront. Gevolg -> show werd direct stil gelegd en de presentator ging het volk gaan kalmeren om Evidence los te laat. Na een 5tal minuten klauterde hij uiteindelijk terug het podium op, met half gescheurde kleren!

Tijdens de show was er ook nog een vrij zware fight, waarop Evidence zei: "That shit is fucked up, if you want beef talk to Rakaa!"

Conclusie, vrij epische show ook al zat ik niet tussen party crowd!

YouTube - Dilated Peoples - You can´t hide, you can´t run (@ Teatro Caupolicán, Santiago, Chile)

YouTube - Dilated Peoples - Back Again (@ Teatro Caupolicán, Santiago, Chile)

YouTube - DJ Babu set - Estadio Caupolican, Santiago, Dec 15 2010

YouTube - Dilated Peoples en Chile (live) - The Plataform (The Plataform album) 15 - 12 - 2010

iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust² Bekijk bericht
    @Skyscraper: My bad, post wat verkeerd geïnterpreteerd dan
    Geen probleem ze, mijn comeback leest nu ook wat agressief. Totaal ni de bedoeling, verschoot gewoon efkes..

iTrader
    0
    Ik vind het gewoon nogal belachlijk dat er veel echte hiphop liefhebbers beginnen te klagen dat Kanye zijn album het niet echt waard is om zo veel aandacht krijgt (niet enkel hier, integendeel). Ok er wordt mss wat mee overdreven, maar ik vind het persoonlijk beter dat Kanye aandacht krijgt dan al die rommel die we normaal onder ons neus geschoven krijgen op radio/tv/etc. (waar diezelfde mensen ook over klagen)
    Bovendien zouden de meeste van degene die nu klagen, ook nog eens klagen moest het hun favoriete 'underground' artiest zijn die veel aandacht krijgt, want dan is het plots mainstream en daar moeten ze ook niet van weten.

Was dus neit echt persoonlijk op jou ook, gewoon in het algemeen even m'n mening zeggen
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Member Suphafly's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik vind het gewoon nogal belachlijk dat er veel echte hiphop liefhebbers beginnen te klagen dat Kanye zijn album het niet echt waard is om zo veel aandacht krijgt (niet enkel hier, integendeel). Ok er wordt mss wat mee overdreven, maar ik vind het persoonlijk beter dat Kanye aandacht krijgt dan al die rommel die we normaal onder ons neus geschoven krijgen op radio/tv/etc. (waar diezelfde mensen ook over klagen)
    Bovendien zouden de meeste van degene die nu klagen, ook nog eens klagen moest het hun favoriete 'underground' artiest zijn die veel aandacht krijgt, want dan is het plots mainstream en daar moeten ze ook niet van weten.

Was dus neit echt persoonlijk op jou ook, gewoon in het algemeen even m'n mening zeggen
    bwaah,
    kanye zijn streken al ies gezien?
    op mtv awards altijd maar komen kankeren, denk dat hij de shit is,
    zijn eerste 3 albums zijn klassiekers, maar nu is het beste eraf ze.
    Moest zijne muziek zo goed zijn als de streken die hij had. dan had hij recht van spreken maar nu...
    zijn nieuwe platen zijn popmuziek ipv hip hop.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Illcat Bekijk bericht
    Dilated?

Dus een korte sum up van de avond.

Show speelde zich af in een soort arena, namelijk Teatro Caupolican hier in Santiago.
    Aangezien ik met mn nicht was en de crowd die stond aan te schuiven er nog al heavy uit zag, wijselijk besloten om tickets te kopen voor boven in de tribunes ipv gwoon op de gelijksvloer. En maar best ook, want het ging er nog al zwaar aan toe!

Eerst wat locale hiphop helden die hun ding deden.
    YouTube - Ana Tijoux - 1977 oa dit nr, verbazend genoeg kende ik het! (Thank you fifa 11 )

Daarna kwam Bahamadia on stage, en The Queen of hiphop deed haar naam alle eer!
    Vooral op het nr Chaos ging de crowd compleet los. (zie link voor filmpje)
    YouTube - Bahamadia en Chile - 15 de Dicembre 2010

Feitelijk hadden we de beste plaatsen, want je zag het podium echt fantastich goed van boven uit!
    Dilated draaide heel wat classics, en ook solo werk van Evidence en Rakaa (Crown of Thornes album). Surtout de "War" accapella van Rakaa was voor mij persoonlijk een van de hoogtepunten. En uiteraard You cant hide, you cant run, The Platform, Love and War. Ook Babu toonde ffkes zn turntable skills.

Naar het einde toe, toen ze net begonnen met Worst Comes To Worst.
    Haalde Evidence het in zn hoofd om te stagediven (bad idea!), de crowd verslond hem zowaar en al de hardcore fans sprogen erop gelijk vliegen op nen stront. Gevolg -> show werd direct stil gelegd en de presentator ging het volk gaan kalmeren om Evidence los te laat. Na een 5tal minuten klauterde hij uiteindelijk terug het podium op, met half gescheurde kleren!

Tijdens de show was er ook nog een vrij zware fight, waarop Evidence zei: "That shit is fucked up, if you want beef talk to Rakaa!"

Conclusie, vrij epische show ook al zat ik niet tussen party crowd!

YouTube - Dilated Peoples - You can´t hide, you can´t run (@ Teatro Caupolicán, Santiago, Chile)

YouTube - Dilated Peoples - Back Again (@ Teatro Caupolicán, Santiago, Chile)

YouTube - DJ Babu set - Estadio Caupolican, Santiago, Dec 15 2010

YouTube - Dilated Peoples en Chile (live) - The Plataform (The Plataform album) 15 - 12 - 2010
    Ana Tijoux ziet er in elk geval goed uit
    Da over enthousiasme op optredens vind ik soms wel storend..
    maar klinkt in elk geval als een harde show!

iTrader
    17 (100%)

Mnja idd, maar dat komt wel vaker voor .. in elk genre.
    Kijk maar naar 't radiohead gebash bvb.

Luister zelf niet zo vaak meer naar hiphop, heb 't kanye album 'n keer doorgenomen en klonk wel in orde. Momenteel ligt de The Magnificent LP op van Jazzy Jeff. Chillax!

Member Drew's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Radiohead vergelijken met Kanye

oh no you didn't

iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drew Bekijk bericht
    Radiohead vergelijken met Kanye

oh no you didn't
    Kom kom dokter, geen discussie opzoeken waar der geen te rapen valt éh .

Radiohead werd mainstream & was daarna redelijk frowned upon door de underground mannekes, 't zelfde nu met kanye.
    Niet dat ik zot ben van Kanye. En over radiohead kan ik ook niet altijd alles goedpraten, maar 's toch 'n zeer invloedrijke band geweest voor mij.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Suphafly Bekijk bericht
    bwaah,
    kanye zijn streken al ies gezien?
    op mtv awards altijd maar komen kankeren, denk dat hij de shit is,
    zijn eerste 3 albums zijn klassiekers, maar nu is het beste eraf ze.
    Moest zijne muziek zo goed zijn als de streken die hij had. dan had hij recht van spreken maar nu...
    zijn nieuwe platen zijn popmuziek ipv hip hop.
    Op elk van zijn platen heeft hij een lichtjes andere stijl aangenomen, en de laatste zijn idd verder weg van tradionele hiphop.
    Daarnaast wordt er sterk overdreven over Kanye zijn streken tegenwoordig imo, vroeger was hij véél erger heb ik de indruk en voor zover ik weet heeft hij nog maar weinig uitgestoken sinds die MTV awards? Als je ziet hoe het eraan toe ging in Hawai voor z'n nieuwe plaat te maken, moet je toch wel ergens respect ervoor hebben imo.

Als ik echte hiphop artiesten moet opnoemen, staat Kanye er zeker niet tussen, maar hem onder popmuziek steken is minstens even fout. De man weet verdomd goed waar hij mee bezig is en als het niet als rapper is, bewijst hij zich op z'n nieuwste plaat toch als producer imo.

Daarnaast gok ik dat z'n Watch The Throne project met Jay-Z wel een pak meer echte hiphop zal worden, maar da's voor binnen enkele maanden.

Member Luna K's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Albums waar ik aan verslaafd ben de laatste tijd:

- IANAHB - Lil Wayne
    - TEFLON DON - Rick Ross
    - MY BEAUTIFUL DARK TWISTED FANTASY - Kanye West
    - FAN OF A FAN - Chris Brown & Tyga
    - LAST TRAIN TO PARIS - Diddy Dirty Money
    - PINK FRIDAY - Nicki Minaj
    - FRIDAY NIGHT LIGHTS - J Cole

Crazy records

Member Yellowfield's schermafbeelding
    iTrader
    0

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luna K Bekijk bericht
    Albums waar ik aan verslaafd ben de laatste tijd:

- MY BEAUTIFUL DARK TWISTED FANTASY - Kanye West

Crazy records

Fixed

Member Luna K's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Fixed
    Neeneenee :P tzijn echt stuk voor stuk goeie albums !!!

My opinion of course

Member Beerend's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die Kush van Dre vind ik stilletjesaan toch ook wel echt goed. Vette beat, alleen blijf ik soms wat op m'n honger zitten, zou willen dat ie op een moment echt doorknalt. Beat lijkt wat op de stijl van MBDF ...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten