Pagina 6 van 8 Eerste ... 2345678 Laatste

Discussie: Dé 9lives DJ FAQ

iTrader
    0
    Aangezien ik zelf ook de meer dingen draai in de stijl van, euh, ja, heeft die stijl feitelijk een naam...(Hardwell, Alesso, Avicii, Tommy Trash, Thomas Gold, Tristan Garner, Laidback Luke...) combinatie trance/prog/house, of die lelijke "trouse" zoals ze 't tegenwoordig zitten noemen, kan ik u zeggen dat er daar tegenwoordig niet echt veel vraag naar is op het lokale chirofeestje.

Ne Guetta en tegenwoordig ook al SHM/Avicii worden wel geapprecieerd op de meeste feestjes, maar ik word toch telkens overstelpt met hopen requests voor ofwel dubstep, ofwel Vlaamse klassiekers/70-80-90ies en consoorten (ook de Pitbulls en Nicki Minaj's van deze wereld niet te vergeten), dus als dat soort feestjes/fuiven uw target is zou ik u daar toch zeker op voorbereiden. Da's ook één van de redenen waarom ik maar zeer sporadisch meer ergens draai en me vooral toeleg op producen.

iig good luck, 't zal niet makkelijk worden om jezelf te laten opvallen aangezien er meestal vaste "kliekjes" zijn die constant op elk feestje in de buurt hun ding doen (of dat dan ook kwalitatief de moeite is, laat ik in het midden...)

PunkDudez's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dj Tiesto das echt iemand da deftige muziek kan maken, en iedereen kakt daar alleen op. Maja alle (bedroom) djs emme altijd de actueel bekendste dj nodig om die de grond in te boren. Te mainstream (onze hypsters ier...)

Ik deed hetzelfde, in mijn pubertijd. Dus maw, da ga wel over

Therapy's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Der is hier niemand die basht op tiesto hoor.

0nline's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike_D Bekijk bericht
    Zeg moraalridder ga bij de Sabam maffia werken
    Keirel? s mur meer als normaal da ge als dj uw muziek koopt vind ik

Zoals hier al vermeld is de kwaliteit veel beter, en ge vraagt geld om te draaien, is het maar meer dan normaal dat uw muziek legaal is en van goede kwaliteit.
    Mensen als u die hun muziek maar wat illegaal van youtube halen daar krijg ik echt t schijt van gast, serieus .

0nline's schermafbeelding
    iTrader
    0
    A just, persoonlijk kan ik er ook echt niet goed inkomen wat je leuk kan vinden aan zowat plaatjes draaien op verzoek, of heel den top 40 van den Rgrfm te draaien.
    Doe toch je ding man...
    Ik draai zelf spijtig genoeg niet zoveel, maar als ik draai doe ik mijn ding en als ze me vragen om op een scoutsfuif voor een dnb/dubstep setje te doen, zeg ik er altijd bij dat ik echt mijn ding doe en dat dat vrij minimaal en deep is . Dan heb ik liever dat ze zeggen van dat dat niet echt past op de fuif die ze organiseren dan dat ik daar sta en dat er om de 5 botten iemand om Skrillex of Netsky komt vragen.
    Ik snap niet hoe je dat kunt joh? dingen draaie die je zelf niet graag hoort?

clercqie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Therapy Bekijk bericht
    Wie koopt er dan ook op iTunes. Alternatieven genoeg waar ze 320's en WAV's verkopen.
    Der zijn er genoeg die via iTunes kopen voor de goedkoop. Tuurlijk zijn er alternatieven, maar dat kan een groot deel van die "chirodjs" (bij gebrek aan een betere term) niet veel schelen, denk ik...

Mike_D's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike_D Bekijk bericht
    Zeg moraalridder ga bij de Sabam maffia werken
    Het was ironisch bedoeld maar ik was even vergeten dat sommigen mensen op dit forum alles nog al erg serieus op nemen tegen die mensen kan ik het volgende zeggen.

Get a life !!
    Als je schrijffouten vind,dan mag je ze houden.
    My Site: www.dj-obake.nl

PunkDudez's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Therapy Bekijk bericht
    Der is hier niemand die basht op tiesto hoor.
    Was op ESSET zijn antwoord vooral

GiJay's schermafbeelding
    iTrader
    85 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clercqie Bekijk bericht
    Niet dat ik tegen legale downloads ben, maar een FLAC bestand is duidelijk veeeeeele malen beter in kwaliteit, dan een pover 192kbps mp3 van iTunes...
    Apple verkoopt geen mp3's en niet die bitrate.

Er is geen ontkennen dat flac of Alac beter is dan mp3. Mensen gaan echter niet uit om goede muziek te luisteren. Mensen gaan uit om te zuipen en domme grieten op te scharrelen. Niemand die er een flikker om geeft in welke bitrate "waar is dat feestje" wordt opgezet.

Hoeveel van je flac bestanden bekijk jij trouwens in een waveform voor je ze gebruikt? Ik kom voldoende flacs tegen, die transcodes zijn van mp3's.
    The retardedness is strong on this forum!

De SkeEvN's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    de lokale kroeg zal het verste zijn dat je raakt
    Shooters speelde op pc me muis en keyboard . uit
    Vraag het op 9lives, wij googlen het wel voor je!

BeGood's schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Als ge David Guetta en Tiësto wilt draaien, kunt ge altijd terecht op mainstream events a la pukkelpop, tomorrowland, i love techno,... Alternatief is de Ethias Arena of Sportpaleis even vullen.

Zorg wel dat ge goed op de hoogte blijft van de nieuwe bekende dj's en hun muziek, anders val je even snel weer af...

Goeie manier om bekendheid te verwerven is misschien liedjes van lady gaga, black eyed peas en andere bekende groepen te "remixen" (dus gewoon beetje een andere bassline, maar zorg dat mensen het nog goed herkennen)

Kortom: Zeker niet origineel zijn!!!

Op deze manier word je groot in het genre...

iTrader
    0
    Volgens mij is Tiësto toch niet echt op die manier groot geworden in 'het genre' hoor

spliffrider's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GiJay Bekijk bericht
    Apple verkoopt geen mp3's en niet die bitrate.

Er is geen ontkennen dat flac of Alac beter is dan mp3. Mensen gaan echter niet uit om goede muziek te luisteren. Mensen gaan uit om te zuipen en domme grieten op te scharrelen. Niemand die er een flikker om geeft in welke bitrate "waar is dat feestje" wordt opgezet.

Hoeveel van je flac bestanden bekijk jij trouwens in een waveform voor je ze gebruikt? Ik kom voldoende flacs tegen, die transcodes zijn van mp3's.
    Om niet te moeten vermelden dat de soundsystem op een standaard event zodanig fucked up is dat het verschil toch onmogelijk hoorbaar wordt

Zolang er maar niet te veel glitcht, piept of kraakt is het allemaal wel OK zeker?
    Noi viviamo sommersi nel fondo d'un pelago d'aria
    E. Toricelli

iTrader
    0

Nieuw DJ materiaal

Hey,

ik ben op zoek naar nieuw dj materiaal, liefst van de website baxshop.
    Mij budget is 300 euro.
    Ik ben redelijk onervaren dus zou graag aan een professionele mensen hulp willen vragen. Iets goed ivm prijs/kwaliteit verhouding.
    Het mag alles zijn, een MIDI controller, volledige setup, dubbele CD speler.
    Ik heb een Hercules MK4, dus ik kan hem als mixer gebruiken, maar zou hem het liefst verkopen, en voor dat geld een mixer kopen. Dus max budget incl. mixer 350 ongeveer. Het hoeft geen 4-kanaals mixer te zijn.

MVG

iTrader
    0
    1. Kheb is ne vrij underground (hiermee bedoel ik met veel bass) dnb cd gekocht op Itunes, en als ge da op een fatsoenlijk systeem afspeelt dan is dat goede kwaliteit hoor! En dat is geen 192kbps maar 256 kbps...
    2. Valt het niemand op dat de topicstarter nog nooit heeft geantwoord en wss dit topic al lang is vergeten?

Pagina 6 van 8 Eerste ... 2345678 Laatste

Regels voor berichten