Ik vond Goatsnake echt super... En ja dat de gemiddelde Franstalige een mongool is, is al langer gekend natuurlijk.
Ik vond Goatsnake echt super... En ja dat de gemiddelde Franstalige een mongool is, is al langer gekend natuurlijk.
Nieuwe Jesu aan het luisteren, die is toch echt serieus over zijn hoogtepunt heen.![]()
Hoe is Karma Too Burn live? Ze spelen op Dour tegelijk met Public Enemy dus wel een dillema.
Enorm strak, goede liveband, maar de kans dat je ze nog eens zal zien is veel groter dan Public Enemy.![]()
Dan toch zeker voor KTB gaan.![]()
YouTube - ‪Sungrazer Mirador album Teaser (in HD)‬‏
Teaser voor de nieuwe plaat van Sungrazer.![]()
Jex Thoth op Hell's Pleasure, is nice.
wat was Electric Wizard toch weer machtig op Graspop, strontbegaaid frontrow FTW![]()
Kylesa, Electric Wizard, Triptykon. Alle drie hebben ze zwaar geblazen!
Ik hoorde nochtans van iemand dat het geluid van Tryptikon slecht was? Op Hellfest waren ze nochtans een van mijn hoogtepunten.
Tryptikon had absoluut geen slecht geluid. Eerste paar nummers misschien wel wat snel gespeeld (waaronder Goethia), maar dat werd later goedgemaakt door het lange The Prolonging.
hangt allemaal af van waar ge staat in die tenten peins ik.
Ik vond de vocals bij Ghost maar een beetje rommelig, vooraan viel het blijkbaar beter mee volgens een maat van me.
Bij Triptykon zat ik ergens aan de zijkant achteraan, daar viel de kwaliteit toch goed mee.
Ale wie is er hier allemaal stoned? Ik alvast welll
Klote dat ik Electric Wizard heb moeten missen. Al die zeer positieve reacties..
Kylesa gelukkig wel nog net kunnen checken.
Geluid was zowel bij Kylesa als bij Electric Wizard van goeie kwaliteit.
Bij Electric Wizard was er op het laatste nummer toch 1 stonede kerel die een moshpit wou openen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)