Hoe zit dat eigenlijk met 't magasin 4 in Brussel? Is't daar te doen in de buurt om met de auto te gaan of misschien beter 't openbaar vervoer? 'k ben van plan om naar Goatsnake te gaan, daarmee...
is niet ver van tour & taxis mindrot, is genoeg parkeerplaats in de buurt (veilig ook, een aantal ondergrondse/bovengrondse parkings, maar betalend).
zelf ook een vraag: ik zoek de naam van een videoclip waarvan ik niet meer op de naam kan komen (dacht van Kyuss, maar vind het precies niet terug op jewtube):
cruisen door arizona (neem ik aan) desert met een cabrio, wa door gebergte rijden enal ook... bah, kan er mij meer echt niet meer van herinnerenwas coole clip die ik aan iemand wil showen, daarmee!
Ik had het geluk om juist voor de zaal te kunnen parkeren maar zoveel parking is er nu toch weer ook niet (1 lange straat)
hmm, nvm, kwam vanop een filmke van iemand op RSCA-forum die zelf zoiets had gefilmd toen hij daar was met QOTSA op:
YouTube - 00003
Om de één of andere reden is dat in mijn achterhoofd als 'videoclip' verzeild geraakt
Toch merci! En Green Machine is idd ook wel een vette clip =)
YouTube - Audioslave - Show Me How To Live
Met stukken uit de film vanishing point
Ben net naar de nieuwe EP van Bongripper aan het luisteren, klinkt ongelooflijk vet tot nu toe...(halverwege eerste nummer)
Vanavond Cough nog eens zien. Hopelijk even hard blazen als op RB!
Venlo. Met Amen ra en Your Highness, de moeite dus om de grens over te steken..
Fucking siked voor Cough. Ik zeg het nog eens: vetste van heel Roadburn voor mij.
Vraagske voor de mensen met de Amenra/Hive destruction split.
Klinkt Dodenakker ook vreselijk slecht bij jullie? Alsof er iets aan de mastering scheelt ofzo?
Wow fuck. Kent iemand de groep "Iota" ? Tis een vrij underground groepke. Maar fucking kickass ... Look up the cd ; "Frankenstein Earphone Radio God"
Hm, es checken.
Voor de psych/heavy psych fans: A.R. & Machines - Echo
Eargasm.![]()
Cough ... heersers, wat diejen droes die DEZE review heeft geschreven ook mag zeggen. En volgens mij was Crooked Spine totaal niet het openingsnummer, ma bon.
Amenra was ook weer serieus de moeite, die mannen stellen nooit teleur.
Your Highness was nog wel oké, , vocals wat minder.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)