Pagina 4 van 255 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 5093
    Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    lolz.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member Fré_'s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DoomSayerSantos Bekijk bericht
    Nja ik zijn maar toegekomen achter Maudlin.
    Die zever moestek toch nie zien.
    Amen Ra was ook mor een saaie bedoening.
    Mo uiteindelijk zijnk toch alleen mor voor Pro-Pain gegoan.
    Dus de rest van de affiche kost me niet echt veel schelen.
    haha je ku zegn wa daje wil, ma amenra was toch dik in orde ze imo.

Member Defnerd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    just de nieuwe van madball gaan halen... nog is goeien hardcore van den ouwen tijd damn yeah
    Most ppl r noobs

Approved 9-lifer
    iTrader
    115 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lilpunk Bekijk bericht
    haha je ku zegn wa daje wil, ma amenra was toch dik in orde ze imo.
    Tis maar wat ge graag hoort zeker.
    Achter paar nummers spontaan naar buiten gegaan.
    PC: Core I7 920.Mushkin Redline Ridgeback 12GB DDRIII.Crucial M4 256GB.GeForce GTX 580

Member Spineless's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DoomSayerSantos Bekijk bericht
    Tis maar wat ge graag hoort zeker.
    Achter paar nummers spontaan naar buiten gegaan.
    Tis niet omdat het niet je ding is, dat Amenra saaie shows geven...

Anyway, debuut van Verify zit ongelofelijk strak! Iemand hem al gehoord?
    <Timmos> en ik durf wel eens in mijn neus peuteren
    <Timmos> ik vind dat dat wel iets heeft als ge daar grote brokken uit haalt

Approved 9-lifer Recipe4hate's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Bedoel je 'Till There's Nothing Left Inside'? Ja da's wel een dijk van een plaat. Heb deze paar maanden geleden op Riorock gekocht
    Gibson Les Paul Classic Custom / PRS SE Custom / ESP LTD EC-1000 / Schecter C1 JH
    Carvin V3M > Eleven Rack > Zilla 2x12

iTrader
    4 (100%)
    Jep, die bedoel ik. Echt een bangelijk plaat.

Member
    iTrader
    0
    losing streak hun laatste show is de 29sten augustus, welj ammer watn wij doen dan ook een show, kzou ze alletwee willen doen, mo kom.
    http://www.sample-this.be/flyers/290808.png
    en Ska feestje
    http://www.sample-this.be/flyers/050908.jpg

iTrader
    86 (96%)
    die gebruiken mijn logo nog altijd, vet
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member Fré_'s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    verify is idd supercool.
    op rock herk waren die echt dé verassing vo mij.
    kvind die zanger zn stem live nog veel cooler klinken dan op cd.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JelleSampleThis Bekijk bericht
    losing streak hun laatste show is de 29sten augustus, welj ammer watn wij doen dan ook een show, kzou ze alletwee willen doen, mo kom.
    http://www.sample-this.be/flyers/290808.png
    en Ska feestje
    http://www.sample-this.be/flyers/050908.jpg
    Godverdomme, Roeselare :P

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Hohooo... De Die My Demon reunie gisteren was super gewoon!

Approved 9-lifer LoRdOfMaDnEs's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Benieuwd voor ieperfest.
    http://soundcloud.com/ghastly_goons

Member Alcoholic Punk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    terug van rebellion fest in engeland en man wat een feest.

rond de 10000 punks en skinheads door elkaar. Denk dat wij er uiteindelijk nog de meest "normale" mensen waren wat al veel zegt over wat er rondloopt.
    14u reizen enkel en dan nog paar uur zoeken voor camping, blackpool stad aan zee maar qua camping een ramp. 5 Mijl van blackpool zelf uiteindelijk camping gevonden.

dan de eerste dag,
    aankomen in de winter gardens en enorm vlot binnen. In de namiddag hier en daar wat dingen vlug gecheckt, vanaf 18u begon het pas echt voor mij:
    *Argy Bargy en direct lap erop, ruwe streetpunk met flinke oi scheut. Een zanger met een fuck off attitude en agressie van hier tot in china maar wat een show, jammer dat Saturday's Glory niet gespeeld werd wel cock sparrer cover in de plaats.
    *Deadline: live mij tot nu toe nog niet kunnen bekoren maar vrijdag was anders, Liz zat goed bij stem en alle nummers die ik wou horen werden gespeeld.
    *The Business: nog zo'n band waar ik naar uitzag en dubbel gevoel, het was super om ze te zien en horen maar kak geluid en raar sfeertje. Wel super om paar duizend man te horen meezingen op Southgate.
    *The Crack: enkel laaste nummer gezien maar wat voor1: it's my world
    *Bad Manners: helaas slechts stukje gezien maar wat een feest, ganse zaal stond te skanken en stompen. Vloer bewoog mee op en neer
    *The Cockney Rejects: band van de vrijdag. Na 30 jaar slaan die hits nog steeds in als een bom. Cass Pennant en enkele andere originele ICF (west ham hooligans) leden gespot in het publiek alsook menig West Ham voetbal shirt. De nieuwe nummers klonken ook goed live. Helaas geen forever blowing bubbles

Zaterdag:
    *The Agitators: Antwerpse streetpunk band en coole show. Beter live dan op cd vind ik.
    *The Grit: locale psychobilly, niet veel volk maar verre van slecht, kompaan die tegen de vlakte ging bij het diven.
    *Los Fastidios: ik heb het normaal niet zo op al dat antifa gedoe, maar deze gasten brachten wel muziek die duizend keer aangenamer is dan de meeste van die antifa toestanden. flinke scheut ska erdoor. 1 van de ontdekkingen voor mij.
    *Chelsea: wat een kutnaam . Show viel eerlijk gezegd ook tegen, super coole cd's maar live mij iets te braaf
    *Anti Nowhere League: ik verwachte eerlijk gezegd niet veel ervan, maar bleek onterecht. Alles werd goed gebracht en klonk ook goed.
    *Peter and the test tube babies: voldeden niet aan de verwachtingen, wel spirit of keith moon en uiteraard banned from the pubs die de revue passeerden
    * Bad Co Project: Ex-oxymoron en hun eerste show, recht patat erop. Helaas geen volk aanwezig (onbegrijpelijk)
    *Cock Sparrer: anderhalf uur meezingen en brullen. Band waarvoor ik ging en terecht. Meteen beginnen met Runnin Riot, zaal zat stampende vol. Guestvocals van een knappe dame en gevloek toen het gedaan was, mochten nog uren spelen van mij.

Zondag:
    *Agnostic Front: veel beter dan verwacht, enorm veel energie en goed geluid.
    *Voodoo Glow Skulls: party time, niet meer niet minder
    *East End Badoes: wou ik zien en mij niet beklaagd, 4-skins cover op het einde maar wel grimmig sfeertje hierbij. Millwall hooligans met hun chirurgen maskertjes op podium kben er niet aan. Muzikaal wel dik in orde, veel ambiance tijdens de eigen nummers.
    *UK Subs: aanfluiting eerste klas
    *The 4-Skins: super, wederom grimmig sfeertje wel mede door de zanger die een enorme arrogantie en agressie uitstraalt. Maar hitjes zoals ACAB, Chaos, Evil,... blijven super om horen.

Kortom super festival, enorm mooie locatie die Winter Gardens, lekker eten, veel te duur bier en cider maar toch gedronken uiteraard.

Volgend jaar terug maar dan toch wel kijken voor hotel.
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

Member
    iTrader
    0
    subs slecht? goe dakt weet, dan ga ik niet in harelbeke
    voor de rest, paar coole bands, maar tkon er neit af voor mij.
    4Skins en the business, ja mannekes lief toch
    the grit is super, op cd dan toch, agitators ook, geleden van 2002 ofzo, mijn eerste show dak ze zag

Member Alcoholic Punk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    lijkt me idd moeite niet om te gaan. Sympathieke mens wel die charlie harper maar hij kan het beste van het podium blijven. Leeftijd weegt iets te ferm door.
    Ikzelf ging normaal niet gaan zien zijn maar rest wou ze zien, 10 minuten later waren we al in een andere zaal zegt genoeg denk ik.

ga volgend jaar mss naar punk & disorderly in berlijn voor cock sparrer
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

iTrader
    86 (96%)
    pulling teeth op ieperfest.

Koppen inslaan

iTrader
    4 (100%)
    Ik vind die niet zo goed eerlijk gezegd, maar misschien moet ik daar ook inkomen als met Trash Talk. Dat heeft ook ff geduurd eer ik dat kon appreciëren.

iTrader
    86 (96%)
    smaken é, ik wil men hardcore hard en pissed off (behalve beatdown rotzooi) met enkele uitzonderingen.

Ik kijk ook hard uit naar outbreak.

Member
    iTrader
    0
    Kwilde pulling teeth ook zien, mo kzit ferm in de shit, kmoet werken tot 5u, dan moet ik uit gent afkomen naar ieper om hopelijk net the bones te zien en dan mag ik vertrekken naar nen trouw...
    Fucked up ga ik noois halen

Pagina 4 van 255 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten