Pagina 37 van 255 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 721 t/m 740 van 5093
    Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartreligion Bekijk bericht
    Wat blijft The '59 Sound van The Gaslight Anthem toch een geweldige plaat. Net als je denkt dat het punkgenre op sterven na dood is en enkel de gevestige waarden ala Bad Religion nog echt goede platen uitbrengen komen deze gasten af met een instant klassieker.

Gaat goed voor die gasten igg, spelen voorprogramma van Bruce Springsteen
    geniale band, hun vorig werk mag er ook gerust zijn.
    Ik hou van dat soort punkrockblues'roll

Approved 9-lifer darkarrow's schermafbeelding
    iTrader
    188 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bad Religion Bekijk bericht
    voor de mensen die interesse hebben ;

The original line-up of Limp Bizkit is back, do you believe in miracles? If so, then you can believe Limp Bizkit is back to do it ALL again! Album! Tour! Worldwide!

na blink 182 ...

en blijkbaar staan ze als headliner op werchter
    Say what?
    Is wel nice,hoewel ik ze al jaren niet meer volg.
    Was vroeger toch 1 van mijn lievelings band's...

Waar weet ge dat van werchter?

EDIT: Nvm,ik heb het al gevonde ondertussen
    Laatst gewijzigd door darkarrow; 12 februari 2009 om 17:56

Member Alcoholic Punk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door darkarrow Bekijk bericht
    Dude
    We vragen gewoon testemmen voor een lokaal festival
    Je doet precies of je tegen de Presidents verkiezingen bent

Precies of er iets erg gebeurd als je 1 stemje uitbrengt.
    Dat is het hem net, lokaal festival. Laat dan toch een locale band spelen, geef zo'n gasten een kans.
    Affiches zijn zowiezo al voor een deel vriendjespolitiek (wat logisch is).
    Ma wees eerlijk telt bij zo iets het talent of kunnen van een band? Nope gewoon wie de meeste vriendjes laat stemmen wint.

Plus (niet op u gericht, ken de "politiek" van uw festival niet) is het vaak een verdoken manier van organisators om bands te strikken zonder iets of zo goed als niets te moeten geven.

iTrader
    188 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alcoholic Punk Bekijk bericht
    Dat is het hem net, lokaal festival. Laat dan toch een locale band spelen, geef zo'n gasten een kans.
    Affiches zijn zowiezo al voor een deel vriendjespolitiek (wat logisch is).
    Ma wees eerlijk telt bij zo iets het talent of kunnen van een band? Nope gewoon wie de meeste vriendjes laat stemmen wint.

Plus (niet op u gericht, ken de "politiek" van uw festival niet) is het vaak een verdoken manier van organisators om bands te strikken zonder iets of zo goed als niets te moeten geven.
    Ah dus volgens u stemmen alleen vrienden van de band?

Het is dankzij deze optredes dat bands groter en beter worden...

Toch logisch dat de betere bands meer fans hebben en meer vrienden.
    Als je de myspace eens beziet van de band met minste stemmen en die met meeste stemmen,dan hoor je toch direct het kwaliteit verschil?

Wil jij dan dat een band die amper 3 songs kan spelen op een festival staat?

De organisator wilt toch zeker dat de toeschouwers terug komen elk jaar

Niemand verplicht u van testemmen natuurlijk
    Ik neem het je ook niet kwalijk,maar je uitleg

Gaat u dan eigenlijk wel naar festivals?

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    ik geef den alcoholic werl gelijk infeite, stemmen voor op fests is maar bekakt, das allemaal vriendjes politiek

iTrader
    188 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reavX Bekijk bericht
    ik geef den alcoholic werl gelijk infeite, stemmen voor op fests is maar bekakt, das allemaal vriendjes politiek
    Bekijk het ook langs de financiele kant

Het is niet rock werchter waar we het over hebben he

Dit is klein festival met kleine belgische bands...

Deze festivals hebben al teleiden onder het grote geweld (Polsslag,PP,Dour,Groezrock)
    Is het dan niet klein beetje normaal dat de organnisator geeft wat de klant wilt?
    Allesinds,als je ergens wil komen heb je fans nodig.
    Betere bands lokken meer fans (vriende)
    Meer fans is meer geld...

Toch logisch ?

Ik blijf erbij,als je niet kunt spelen en het niet verdiend zal je er ook niet staan

iTrader
    2 (100%)
    Ik doe slechts 2 festivals, rebellion in engeland en ieperfest. De rest kan mij gestolen worden. En ieperfest steeds minder vanwege de muziek, maar vanwege de vele vrienden die er zijn. Rebellion vanwege de muziek en attitude die er achter zit. Gastjes van 15 jaar die niemand kent mogen er ff spelen omdat organisator ze een kans wil geven voor groot publiek.

En ja het merendeel die stemt zij vrienden van de bands, tuurlijk stemmen er ook mensen die afgaan op wat ze horen maar merendeel blijven vrienden en vrienden van vrienden. Op café tegen vrienden die zelfs niet van dergelijke muziek houden how stemt gewoon voor ons en men doet dat omdat ze elkaar kennen. En dan nog eens de ma, pa, zus, broer, nonkel, tante, meme, pepe, collega's vant werk,.....

Betere bands = meer fans, heb je gelijk in maar wederom welke bands doen meestal mee aan zo'n dingen? Net degene die nog geen tot weinig kansen gehad hebben en dus afhankelijk zijn van vrienden en kennissen.

Al genoeg zo'n stemmingen gezien door de jaren heen en op een paar uitzonderingen na zijn het jawel steeds de bands met de meeste vriendjes of met leden die de bekendste kop hebben in de "scene".

Khou jullie niet tegen van zo iets te organiseren, je doet maar. Ma mijn standpunt blijft als je effectief kleine locale bands een kans wil geven doe je dat gewoon en geef je die dat het volgens u het meeste verdient de kans en niet degene die door een stemming het meeste vriendjes meebrengt. Want daar draait het voor een deel rond ze brengen meeste vrienden mee dus meer entree + drank omzet en voor de rest kan het meeste dergelijke organisaties geen zak schelen of ze nu zelf die band goed vinden of niet. Wat goed recht natuurlijk niemand wil in de kosten zitten maar dat ze er dan eens recht voor uitkomen ipv het zogenaamde kansen geven aan bands.

iTrader
    188 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alcoholic Punk Bekijk bericht
    Ik doe slechts 2 festivals, rebellion in engeland en ieperfest. De rest kan mij gestolen worden. En ieperfest steeds minder vanwege de muziek, maar vanwege de vele vrienden die er zijn. Rebellion vanwege de muziek en attitude die er achter zit. Gastjes van 15 jaar die niemand kent mogen er ff spelen omdat organisator ze een kans wil geven voor groot publiek.

En ja het merendeel die stemt zij vrienden van de bands, tuurlijk stemmen er ook mensen die afgaan op wat ze horen maar merendeel blijven vrienden en vrienden van vrienden. Op café tegen vrienden die zelfs niet van dergelijke muziek houden how stemt gewoon voor ons en men doet dat omdat ze elkaar kennen. En dan nog eens de ma, pa, zus, broer, nonkel, tante, meme, pepe, collega's vant werk,.....

Betere bands = meer fans, heb je gelijk in maar wederom welke bands doen meestal mee aan zo'n dingen? Net degene die nog geen tot weinig kansen gehad hebben en dus afhankelijk zijn van vrienden en kennissen.

Al genoeg zo'n stemmingen gezien door de jaren heen en op een paar uitzonderingen na zijn het jawel steeds de bands met de meeste vriendjes of met leden die de bekendste kop hebben in de "scene".

Khou jullie niet tegen van zo iets te organiseren, je doet maar. Ma mijn standpunt blijft als je effectief kleine locale bands een kans wil geven doe je dat gewoon en geef je die dat het volgens u het meeste verdient de kans en niet degene die door een stemming het meeste vriendjes meebrengt. Want daar draait het voor een deel rond ze brengen meeste vrienden mee dus meer entree + drank omzet en voor de rest kan het meeste dergelijke organisaties geen zak schelen of ze nu zelf die band goed vinden of niet. Wat goed recht natuurlijk niemand wil in de kosten zitten maar dat ze er dan eens recht voor uitkomen ipv het zogenaamde kansen geven aan bands.
    Moest je zelf een band hebben,waar zou je zelf staan zonder die fans en vrienden?
    Hoe ga jij doorbreken zonder deze festivals?
    Het is toch onmogelijk om kleine locale shows tedoen om vervolgens ineens op groezrock tespelen?
    Als je even op Exit on the left hun myspace ga checke zie je dat die 5000 vrienden hebben...
    Denk je dan echt dat dat allemaal vrienden zijn die ze persoonlijk kennen?
    Vele hiervan zijn ook mensen buiten hun vrienden kring hoor
    Ik zou anders ook wel 5000 vrienden willen
    En ik denk niet dat 'meme en pepe' myspace hebben he

Maar ik begrijp u volledig !
    Maar u moet ook weten dat er ook bands zijn die wel werken om fans tehebben over vlaanderen
    EOTL heeft +1000 demo'kes verkocht... is toch al nice voor een demo niet?
    En 1000 vrienden hebben de meeste mensen toch niet

Maar dit is eerder een persoonlijke zaak,want ben er zeker van dat er zeker mensen luisteren naar de muziek voor ze stemmen...

Member Fré_'s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Moest je zelf een band hebben,waar zou je zelf staan zonder die fans en vrienden?
    Het is toch onmogelijk om kleine locale shows tedoen om vervolgens ineens op groezrock tespelen?
    nie iedereen die in nen band speelt wil daarom ook 'doorbreken' en 'op groezrock spelen' he

iTrader
    188 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lilpunk Bekijk bericht
    nie iedereen die in nen band speelt wil daarom ook 'doorbreken' en 'op groezrock spelen' he
    Thats a fact
    Laat het ons dan houden bij doorbreken op de lokale tuinfeestjes
    Kdenk zodra je een cd opneemt wil je toch ergens staan?

Maar ik pakte nu groez ook als voorbeeld he.

Iedereen denkt anders dat weet ik ook wel.

Voor mij zou dat een kick geven om met mn 3 vrienden op de vans warped tour testaan
    Of voor sommige Ozzfest ofzo

Maar dat kan ook zijn omdat ik to lazy ben to work

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reavX Bekijk bericht
    geniale band, hun vorig werk mag er ook gerust zijn.
    Ik hou van dat soort punkrockblues'roll
    zekers. Trek alles goed van die gasten. The '59 Sound was wel de eerste die ik kende. De eerste had ik ook wel al eens gechecked, maar verder niet echt aandacht aan besteed, zonde, want die is ook erg goed.

Member MINDROT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Door te werken... door er veel tijd in te steken... door voor nog geen 20 euro gaan spelen in't begin dat je bestaat... door er in te financiëren (zowel met tijd als geld). Door op een of ander lokaal festival te spelen zul je weer niets bereiken, want het is, waarschijnlijk zoals altijd, lokaal... door alleen in je eigen buurt te spelen geraak je nergens (tenzij eens spelen in het lokaal jeugdhuis voor een 20 man misschien). En met zo'n mentaliteit zal je nergens geraken... soms moet je je er misschien wel bij neerleggen dat je als band niets meer kan bereiken... Bands zoals For My Enemies zie ik bvb nooit echt vaak in't buitenland spelen (op deftige) shows, ik zie ze nooit op grote fests spelen... en waarom? De meeste bands kun je overal 100 keer zien, en zijn allemaal flauwe afkooksels van andere, internationale, bands. Niets mis mee, maar dan moet je niet verwachten dat je potten gaat breken.

Member Nerak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voor op groezrock te spelen moet ge niet meer 'zoveel' moeite doen nu, kijk maar is naar een paar bands die nu wss spelen.

iTrader
    188 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nerak Bekijk bericht
    Voor op groezrock te spelen moet ge niet meer 'zoveel' moeite doen nu, kijk maar is naar een paar bands die nu wss spelen.
    jaja,maar pakte dit maar als voorbeeld he
    Laat ons zeggen Headline op Vans Warped tour

Can't a man dream?

iTrader
    2 (100%)
    Ik zit in een band en eerlijk (kan nu uiteraard niet voor de rest van de band spreken) maar ik zou er begot niet willen spelen op dergelijke festivals.
    Ik zit niet in een band om mij te amuseren en eens mijn gedacht kwijt te kunnen.

Kvind het uiteraard leuk als we met een grote naam kunnen samen spelen. Zo al samengespeeld met No Redeeming Social Value, Wisdom In Chains, Skarhead (2x) en op LBU fest (op vraag van de LBU bands). Maar de hoofdbrok blijft mij amuseren en doen wat we willen. Door dat laatste geraken we inderdaad niet ver (we schoppen tegen teveel hc schenen) ma we amuseren ons te pletter.

En enkele van onze leukste shows waren jawel kleine locale showkes met bands van de streek. Oa organiseerd door Jelle Sample This van hier opt forum.
    We spelen ook nog steeds voor voldoende pinten en doen nergens moeilijk, in tegenstelling tot sommige bands tegenwoordig die al vanaf de eerste show 75€ vragen of na een handvol shows al gaan eisen dat ze zeker niet voor die of die moeten spelen.

Member Nerak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @darkarrow

Tuurlijk, je MOET dromen

@Alcoholic Punk

Punk/hardcore shows zijn echt altijd vele graver in een klein kot dan op een festival.
    Sfeer is dan veel intiemer en intenser.
    Maar als ik de kans zou krijgen voor Groez of pakt nu Pukkelpop skatestage ofzo, ik zou ze grijpen. Sfeer is dan helemaal niet wat ge zoekt, maar veel mensen zien u dan die dag en ik denk niet dat dat negatief is.

iTrader
    2 (100%)
    Nerak

Uiteraard, als ze ons zouden vragen zou ik geen nee zeggen. Maar ik ga niet vanalles doen om er te kunnen staan of meedoen aan van die stemmingen in dergelijke. Het is niks die ik zeker ooit wil doen met mijn band, maar gebeurd het dan gebeurd het.

Approved 9-lifer Piekatsjoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Klik!

Ruwe schets van een nummer van ons. Opnamekwaliteit is nog redelijk cava, niet veel ruis. Onze drummer plaatst het onder surfpunk, ikzelf weet het niet onder wat het te plaatsen valt. Drum is nog niet 100% in orde, gitaarversterker klonk slecht en ik zat er ook paar keer ferm naast.

Member Sambam's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Say what?
    Is wel nice,hoewel ik ze al jaren niet meer volg.
    Was vroeger toch 1 van mijn lievelings band's...

Waar weet ge dat van werchter?

EDIT: Nvm,ik heb het al gevonde ondertussen
    Bij mij is alles gestart met Limp Bizkit, mijn liefde voor muziek is door hen in start gestoken.
    Dak da nog mag meemaken :o

Member Fré_'s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ken$hee Bekijk bericht
    Klik!

Ruwe schets van een nummer van ons. Opnamekwaliteit is nog redelijk cava, niet veel ruis. Onze drummer plaatst het onder surfpunk, ikzelf weet het niet onder wat het te plaatsen valt. Drum is nog niet 100% in orde, gitaarversterker klonk slecht en ik zat er ook paar keer ferm naast.
    ik vind het nie slecht, ben benieuwd wa da ga geven me vocals.

LinkBacks (?)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten