Pagina 298 van 340 EersteEerste ... 198248288294295296297298299300301302308 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.456 t/m 4.470 van 5093
    Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    en Bad Religion en Pennywise

Kunnen ze niet in de AB gaan spelen ofzo.

Zelfde voor Texas is the Reason die horen niet thuis op groezrock. (Ik hun het die gasten natuurlijk wel, vanuit hun standpunt is dit ongetwijfeld heel mooi meegenomen)

Maar ik zie ze geen Refused pullen die de hele tent deed ontploffen. Refused was dan ook headliner en voor een of andere reden nu bekender dan 15 jaar.

Texas is the Reason daarentegen gaat ergens in de namiddag spelen voor een lauw publiek. Zo'n band zie ik liever in een klein zaaltje.

Nuja, eigenlijk vind ik altijd wel. Zaalshows > festivals. Zeker bands die op een festival overdag moeten spelen.

Groezrock is te groot voor z'n eigen goed geworden. Alé, te groot voor een liefhebbers als ik. (Ik ken mensen die het juist geweldig vinden dat het zo groot is en voor wie het nog groot zou mogen zijn)

Persoonlijk heb ik geen zin om 10 bands op één dag te zien. Of het zouden al mijn tien favorieten bands moeten zijn, maar dan nog zou ik vloeken en zeggen kunnen jullie klootzakken nu eens niet allemaal op dezelfde dag spelen?!.
    Zo groot is mijn attention span nu ook weeral niet en mijn knie trekt het ook erg slecht. Dan is er nog overlap en het simpele feit dat ik een hekel heb aan mensenmassa's. Hoe meer, hoe erger.
    Ik zie de redenering niet in van dat Groez te groot zou worden terwijl 't duidelijk is dat gij gewoon te oud wordt voor festivals? 't is nu eenmaal een festival eh.
    Life's swinging hard, but I'm swinging harder

Approved 9-lifer Recipe4hate's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Gibson Les Paul Classic Custom / PRS SE Custom / ESP LTD EC-1000 / Schecter C1 JH
    Carvin V3M > Eleven Rack > Zilla 2x12

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Ik vond zaalshows op mijn 15e ook al cooler en pukkelpop toen ook al kut wegens te groot en ongezellig
    dit.

festivals sucken apekloten en lopen altijd vol met randmongs.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member
    iTrader
    0
    Zaalshows zijn idd wel een pak leuker (meestal), maar om nu te zeggen dat festivals apekloten sucken... Ik heb mij vorig jaar op Groezrock toch ferm geamuseerd, en zo'n festivals zijn het uitgelezen moment om groepen aan het werk te zien die anders misschien nooit Europa passeren (vorig jaar bv. The Wonder Years).

Member memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Het coole aan zaalshows is dat gans het publiek voor die ene band komt. Terwijl op een festival er meer mensen tussen staan die die band gewoon eens komen checken...
    Wat dan weer een pluspunt is aan festivals, je kan er wat bands gaan ontdekken die je nog niet kende...
    Ik ben ook geen fan van festivals (kamperen, gerief sleuren, veel volk, soms slecht weer) maar ik ga toch weer met een big smile op mijn gezicht vertrekken naar Groez.
    Sorry, the lifestyle you ordered is out of stock!

Member stagepotato's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    dit.

festivals sucken apekloten en lopen altijd vol met randmongs.
    Haha Syndrom, altijd recht voor de raap!

Maar je hebt wel gelijk.

En dan nog eens het feit dat ge al de bands die ge dan toch graag ziet achter hekken moet zien, interactie tussen band en publiek is dan ook onbestaande en verkloot grotendeels de sfeer van een show, imo.

Zoals al eerder gezegd is, zaalshows > festivals, zonder twijfel!

Ben ook nog niet bepaald overtuigd om te gaan naar Groezrock, prijs van een combiticket gaat er precies ook wel serieus over terwijl ik van héél die affiche tot nu toe maar 1-2 bands echt wil zien.

Approved 9-lifer xversex's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stagepotato Bekijk bericht
    Haha Syndrom, altijd recht voor de raap!

Maar je hebt wel gelijk.

En dan nog eens het feit dat ge al de bands die ge dan toch graag ziet achter hekken moet zien, interactie tussen band en publiek is dan ook onbestaande en verkloot grotendeels de sfeer van een show, imo.

Zoals al eerder gezegd is, zaalshows > festivals, zonder twijfel!

Ben ook nog niet bepaald overtuigd om te gaan naar Groezrock, prijs van een combiticket gaat er precies ook wel serieus over terwijl ik van héél die affiche tot nu toe maar 1-2 bands echt wil zien.
    Enkel spijtig dat de meeste zaalshows aan de andere kant van 't land zijn De prijs van Groezrock vind ik ook echt overdreven.. Zeker aangezien de meeste bands dan nog eens erg korte sets spelen.. En ok, de prijs voor den drank is dan misschien goedkoper, maar aangezien ik toch bijna enkel op de camping drink (enkel wanneer ik echt staan zweten heb tijdens een show en écht dorst heb, drink ik iets op het terrein) kan ik daar niet echt mijn voordeel uit halen..

En qua sfeer: voor mij hangt het af van het soort festival, ik vind de sfeer op graspop bijvoorbeeld echt top (ook al ben ik dan geen metalhead), het gaat er erg vriendschappelijk aan toe. Imo is dat het festival waar het ratio 'sfeerbrengers'/'sfeerverpesters' het best is (om het zo te stellen ).
    Maar groezrock trekt dan ook een jonger publiek aan dan, volgens mij heeft het daar ook mee te maken.
    Laatst gewijzigd door xversex; 13 november 2012 om 15:08
    .

Member Anti-flag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Tuurlijk kan punk en hardcore op festivals wel sfeer & interactie hebben; kdenk nu ff aan nasum op ieperfest of municipal waste en suicidal tendencies op dour dit jaar.
    24/11/2012: STP kick-off @ Steeple, Waregem.

http://www.facebook.com/events/279197678842821/

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anti-flag Bekijk bericht
    Tuurlijk kan punk en hardcore op festivals wel sfeer & interactie hebben; kdenk nu ff aan nasum op ieperfest of municipal waste en suicidal tendencies op dour dit jaar.
    ieperfest is dan ook geen groezrock, en ja ieperfest sucked ook tegenwoordig.

Enige festival waar ik nog graag naartoe ga is fluff fest, en daar lopen er ook mongolen.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Approved 9-lifer xversex's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anti-flag Bekijk bericht
    Ik had het eigenlijk vooral over groezrock specifiek en dan vooral het jongere publiek dat groez de laatste jaren aantrekt. En tuurlijk kan punk en hardcore op festival wel voor sfeer en interactie zorgen! Ieperfest vind ik over 't algemeen vrij leuk en de leukste optredens op graspop kwamen meestal van de punk/HC bands (ik denk bijv. aan H2O op graspop 2012).
    .

Member Alcoholic Punk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Zaalshows zijn sowieso cooler.
    Enigste toffe festivals zijn Rebellion voor mij en ieperfest. Laatste meer omdat het bij mijn deur is en ik 3 dagen tooghang maar bon.
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

Approved 9-lifer Recipe4hate's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    ieperfest is dan ook geen groezrock, en ja ieperfest sucked ook tegenwoordig.

Enige festival waar ik nog graag naartoe ga is fluff fest, en daar lopen er ook mongolen.
    ochja, mongolen hebt ge bij zaalshows ook genoeg.
    Gibson Les Paul Classic Custom / PRS SE Custom / ESP LTD EC-1000 / Schecter C1 JH
    Carvin V3M > Eleven Rack > Zilla 2x12

Member memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Sorry, the lifestyle you ordered is out of stock!

iTrader
    86 (96%)
    The Hope Conspiracy is bezig met een nieuwe plaat. Pants have been shat.

Pagina 298 van 340 EersteEerste ... 198248288294295296297298299300301302308 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten