Pagina 223 van 255 EersteEerste ... 123173213219220221222223224225226227233 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.441 t/m 4.460 van 5093
    Approved 9-lifer Recipe4hate's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Volgens berichten zou Zoli dus zelf gevraagd hebben aan Jim om terug te komen. Vreemd.
    Ik ben benieuwd hoe Jim trouwens de nieuwe plaat gaat vertolken (toegegeven dit was toch n van hun betere).
    Gibson Les Paul Classic Custom / PRS SE Custom / ESP LTD EC-1000 / Schecter C1 JH
    Carvin V3M > Eleven Rack > Zilla 2x12

Member Alcoholic Punk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Wicked_ Bekijk bericht
    Iemand die goede cd-winkels in London kent, waar ze die niet zo bekende groepen ook hebben (titlefight, lower than atlantis, etc ..)? binnekort citytrip.
    All Ages Records in Camden, meer moet je niet weten op zich.
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

iTrader
    43 (100%)
    Net Bone Crusher leren kennen. Vt!
    Gibson Les Paul Classic Custom / PRS SE Custom / ESP LTD EC-1000 / Schecter C1 JH

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Bonecrusher, hebben een maand terug nog in't stad gespeeld.
    Zijn idd vet!

iTrader
    2 (100%)
    Jammer genoeg moeten missen toen.
    Maar inderdaad super band. Machine Gun love, wat een nummer.
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clercqie Bekijk bericht
    Not to leave anyone... | Facebook
    Rise en Fall gaan op hiatus, dju!
    nja zat er al een tijdje aan te komen, bummer maar zeker verstaanbaar.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

iTrader
    43 (100%)
    Iemand hier aan Yuppicide?
    Ik vind ze best cool.

iTrader
    43 (100%)
    Damn die livecast was vandaag...
    Nummer klinkt vet!

iTrader
    2 (100%)
    Dit weekend was het de "reunie" van Bun Dem Out in Londen.
    Ook al zijn ze nooit echt 100% mijn ding geweest was de show wel ruig. 12 bar ging zot.
    Benieuwd wat het gaat geven op LBU Fest in Doornik.

Zelf onder de indruk van de response die we gekregen hebben in Londen. Kot zat ook stampende vol voor ons en vanaf het eerste nummer beweging. Meer kunnen we niet wensen als relatief onbekende band daar.
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

Approved 9-lifer sevencrowns's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Texas is the Reason op Groezrock. Damn!

iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sevencrowns Bekijk bericht
    Texas is the Reason op Groezrock. Damn!
    kuthommels infeite, elk jaar
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Fuck, Texas is The Reason. En Comeback Kid speelt Turn It Around in zijn geheel

Aangename eerste lading namen, al mogen die headliners toch eens wat anders zijn... Weeral Rise Against

iTrader
    43 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Groezrock is te groot voor z'n eigen goed geworden. Al, te groot voor een liefhebbers als ik.
    Agreed

Persoonlijk heb ik geen zin om 10 bands op n dag te zien. Of het zouden al mijn tien favorieten bands moeten zijn, maar dan nog zou ik vloeken en zeggen kunnen jullie klootzakken nu eens niet allemaal op dezelfde dag spelen?!.
    Agreed

Ik word oud zeg. Zo in een tentje kamperen en de hele nacht wakker gehouden worden zit er voor mij echt niet meer in.
    Toch ga ik deze keer terug gaan. Hopelijk 1 dagje als de line-up me goed uitkomt.

Verder: volgend weekend Mad Caddies + Less Than Jake.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Toevallig die orginele foto staan hier van die dude op de cover, kvond da wel ne coole foto:

https://dl.dropbox.com/u/2557687/mom%2Bdad.jpg

Member
    iTrader
    57 (100%)
    en Bad Religion en Pennywise

Kunnen ze niet in de AB gaan spelen ofzo.

Zelfde voor Texas is the Reason die horen niet thuis op groezrock. (Ik hun het die gasten natuurlijk wel, vanuit hun standpunt is dit ongetwijfeld heel mooi meegenomen)

Maar ik zie ze geen Refused pullen die de hele tent deed ontploffen. Refused was dan ook headliner en voor een of andere reden nu bekender dan 15 jaar.

Texas is the Reason daarentegen gaat ergens in de namiddag spelen voor een lauw publiek. Zo'n band zie ik liever in een klein zaaltje.

Nuja, eigenlijk vind ik altijd wel. Zaalshows > festivals. Zeker bands die op een festival overdag moeten spelen.

Groezrock is te groot voor z'n eigen goed geworden. Al, te groot voor een liefhebbers als ik. (Ik ken mensen die het juist geweldig vinden dat het zo groot is en voor wie het nog groot zou mogen zijn)

Persoonlijk heb ik geen zin om 10 bands op n dag te zien. Of het zouden al mijn tien favorieten bands moeten zijn, maar dan nog zou ik vloeken en zeggen kunnen jullie klootzakken nu eens niet allemaal op dezelfde dag spelen?!.
    Zo groot is mijn attention span nu ook weeral niet en mijn knie trekt het ook erg slecht. Dan is er nog overlap en het simpele feit dat ik een hekel heb aan mensenmassa's. Hoe meer, hoe erger.
    Ik zie de redenering niet in van dat Groez te groot zou worden terwijl 't duidelijk is dat gij gewoon te oud wordt voor festivals? 't is nu eenmaal een festival eh.
    What you call faith, I call a sorry excuse,
    cloak and daggers murder the truth.
    The bitter taste, there's nothing else,
    I'll bow for your king when he shows himself.

iTrader
    43 (100%)

iTrader
    86 (96%)
    Ik vond zaalshows op mijn 15e ook al cooler en pukkelpop toen ook al kut wegens te groot en ongezellig
    dit.

festivals sucken apekloten en lopen altijd vol met randmongs.

Member
    iTrader
    0
    Zaalshows zijn idd wel een pak leuker (meestal), maar om nu te zeggen dat festivals apekloten sucken... Ik heb mij vorig jaar op Groezrock toch ferm geamuseerd, en zo'n festivals zijn het uitgelezen moment om groepen aan het werk te zien die anders misschien nooit Europa passeren (vorig jaar bv. The Wonder Years).

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Het coole aan zaalshows is dat gans het publiek voor die ene band komt. Terwijl op een festival er meer mensen tussen staan die die band gewoon eens komen checken...
    Wat dan weer een pluspunt is aan festivals, je kan er wat bands gaan ontdekken die je nog niet kende...
    Ik ben ook geen fan van festivals (kamperen, gerief sleuren, veel volk, soms slecht weer) maar ik ga toch weer met een big smile op mijn gezicht vertrekken naar Groez.
    Sorry, the lifestyle you ordered is out of stock!

Pagina 223 van 255 EersteEerste ... 123173213219220221222223224225226227233 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten