Pagina 8 van 66 EersteEerste ... 4567891011121858 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 160 van 1308

Discussie: Last.fm

Member Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je subscriber bent, op http://beta.last.fm

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Floyd Bekijk bericht
    Als je subscriber bent, op http://beta.last.fm
    ik zie het nut niet van subscribers...

Member Spineless's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Subscription Benefits

1. Blue icon status
    Trade your grey user icon in for a blue one.
    2. No ads
    You won’t see them; visitors to your page won’t see them. No one will, because they won’t exist.
    3. Recent Visitors
    See who’s been visiting your profile page.
    4. Personal radio paradise
    Turn your profile page and tags into a portable radio station you and others can listen to from anywhere. It’s like a smart playlist for the music you’ve tagged.
    5. Share the Love
    Your “Loved Tracks” become a listenable radio station for you and others.
    6. Red carpet treatment
    Get top priority with our webservers and radio servers at peak traffic times.
    7. Top secret beta access
    Be the first to know and try what we’re working on and help shape the development of the site. You’ll see a subscriber-only announcement during beta.

(copy paste van de last.fm subscribe page)

Member [EZ]'s schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht
    ik zie het nut niet van subscribers...
    Kzie me der ook nog niet voor betalen, grootste voordeel is dat er geen ads zijn, maar mijn Firefox blokkeert die toch met z'n plugins

Maar anderzijds is't maar €1.5 ofzo per maand, dus 't is niet da ge echt zot moet zijn om te subscriben imo...

Banned SweetEmmaRose's schermafbeelding
    Antwerp, Belgium / Louisville, Kentucky, US
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht
    moet er dan niet naar school gegaan worden of gewerkt worden...

Ik heb er 4728 sinds Januari, ik luister altijd muziek als ik op de pc zit, ok pink floyd nummers zijn wel lang maar dat zal het nu nie maken
    Mijn pc draait altijd, waarom zou ik dan mijn itunes afsluiten?
    Da staat gewoon altijd op, ik snap the big deal ni ze, alleen statwhores kijken daar zoiets stoms.

iTrader
    0
    je moet daarom iTunes niet afsluiten, gewoon op stop drukken. Ik zie niet in waarom je zo graag tracks gescrobblet ziet die je toch niet beluistert?

De voornaamste redenen waarom ik subscriber ben zijn de extra radio's, het verdwijnen van de ads, toegang tot de betasite en dat je kan zien wie uw profiel bekijkt.

Member Xavez's schermafbeelding
    iTrader
    0
    WTF, nu volg ik ook effe niet. I'm with Emma on this one: who cares about those stats? Da's toch muziek die op je pc staat, dus die je sooner or later wellicht ook wel gaat horen... Of dat nu gescrobbled wordt of niet maakt toch niet uit =].

Member felixdraait's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    da's zever he man. dan zou je alle statistisch onderzoek kunnen herleiden naar één grote som...

last.fm tracht luistergedrag te registreren, een ganse dag je shuffle laten opstaan is imo geen gedrag aangezien je de liedjes niet beluistert. bovendien staat er op mijn pc véél meer muziek die ik zelden beluister dan dat ik wel beluister, die komt dan ook niet terecht in de stats.

bon, I don't care all that much for other people, maar ik wil dat mijn stats kloppen omdat ik het leuk vind om bijvoorbeeld eens te kijken naar welke groepen en liedjes ik deze periode vorig jaar luisterde.

iTrader
    0
    Vreemde logica Xavez. Waarom zou je Last.fm dan gebruiken? Kijk gewoon van welke artiest je het meeste nummers/cd's hebt?
    't Gaat er niet enkel om OF een liedje al dan niet gescrobbled wordt, maar ook HOEVEEL, natuurlijk...

TsD
    TsD is offline
    Member TsD's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Persoonlijk zou ik liever iets hebben waar je niet alleen de aantal plays kan zien, maar ook bv. hoeveel uur je een bepaalde artiest/groep gespeeld hebt in totaal. Ter verduidelijking : Als ik Black Flag of Municipal Waste opleg, kan ik 'rap' 15 tracks scrobblen, terwijl Shine On You Crazy Diamond prt 1-5 (een van men favo songs van Pink Floyd, die een van men favo groepen is) al rap 13 minuten en nog iets duurt...

anyweez, hier de mijne : http://www.last.fm/user/CowboyRemco/

Member WooZ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TsD Bekijk bericht
    Persoonlijk zou ik liever iets hebben waar je niet alleen de aantal plays kan zien, maar ook bv. hoeveel uur je een bepaalde artiest/groep gespeeld hebt in totaal. Ter verduidelijking : Als ik Black Flag of Municipal Waste opleg, kan ik 'rap' 15 tracks scrobblen, terwijl Shine On You Crazy Diamond prt 1-5 (een van men favo songs van Pink Floyd, die een van men favo groepen is) al rap 13 minuten en nog iets duurt...

Er is een online script dat zoiets berekent aan de hand van de gemiddelde duur van die artiest zijn tracks. Ik heb het ff opgezocht: http://www.associativetrails.com/stuff/normalisefm

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TsD Bekijk bericht

idd, ik heb dat probleem met floyd ook, ik heb nog niet zoveel floyd liedjes geluisterd maar cd's als atom heart mother duren al vrij lang en bestaan uit weinig liedjes...

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SweetEmmaRose Bekijk bericht
    Da staat gewoon altijd op, ik snap the big deal ni ze, alleen statwhores kijken daar zoiets stoms.
    Statwhores, zeg!
    Kom dat tegen, op een website met charts .

Member EagleEye's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ge kunt Last.fm toch ook zien als ne community site over muziek / site met info over artiesten enzo

Ge gaat altijd mensen hebben die de stat-programma's niet op dezelfde manier gebruiken als gij ze (cf. Whatpulse, mensen die met 10 tegelijk op dezelfde account zitten, of Eurobilltracker, mensen die langs winkels gaan om toch maar meer biljetten te kunnen invoeren), dus het heeft weinig zin om u daar tegen te verzetten hoor

Member de Waaslandwolf's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Floyd Bekijk bericht
    Vreemde logica Xavez. Waarom zou je Last.fm dan gebruiken? Kijk gewoon van welke artiest je het meeste nummers/cd's hebt?
    't Gaat er niet enkel om OF een liedje al dan niet gescrobbled wordt, maar ook HOEVEEL, natuurlijk...
    Inderdaad, anders ben je volgens mij ook gewoon beter af met een site als rateyourmusic. Ik zie er het punt ook niet van in gewoon mijn muziek heelder dagen op te laten staan als ik er toch niet naar luister.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TsD

Zou ik inderdaad ook wel kunnen gebruiken denk ik. Daarnet op 2 uur tijd in totaal 10 nummers afgespeeld, gemiddeld ruim 10 minuten per nummer dus.
    High met u, trouwens.

Approved 9-lifer Pitter's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SweetEmmaRose Bekijk bericht
    en gij zijt precies een statwhore en een attentionwhore.
    das gewoon belachelijk da ge da godgansedag laat draaien en dan hier uwe last.fm kome tonen. blijf dan thuis he

van die lange nummers, die scrobblen toch ook na 3-4 minuten? als ik bevoorbeeld naar een setje luister is dat naar 4 minuten gescrobbled denk ik

http://www.associativetrails.com/stuff/normalisefm : lol tnx WooZ, zo ziet mn Top 10 er toch wat anders uit
    Laatst gewijzigd door Pitter; 8 juni 2008 om 09:22

Member [EZ]'s schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pitter Bekijk bericht
    van die lange nummers, die scrobblen toch ook na 3-4 minuten? als ik bevoorbeeld naar een setje luister is dat naar 4 minuten gescrobbled denk ik
    Jah, maar dan nog, dan wordt er pas een nieuw nummer gescrobbled als er ook een nieuw nummer begint te spelen he

(tenzij als ge altijd een volgende track opzet vanaf het gescrobbled is -_-)

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Al wa ik gescrobbled heb, heb ik waarschijnlijk dubbel zoveel beluisterd.

Vroeger scrobblede ik iPod tracks niet, nu wel dus.

Member Spineless's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reteiP Bekijk bericht
    Al wa ik gescrobbled heb, heb ik waarschijnlijk dubbel zoveel beluisterd.

Vroeger scrobblede ik iPod tracks niet, nu wel dus.
    ik luister ook vrij veel naar muziek op mijn iPod (allez, luisterde eigenlijk, stom ding is gecrashed) maar die wou mijn muziek ook niet scrobblen, zelfs niet met iSproggler.

Approved 9-lifer Tr1ploid's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LoRdOfMaDnEs Bekijk bericht
    Een tijd geleden was een van de grootste tags van paris hilton 'brutal death metal' wat ik eigenlijk best wel hilarisch vond.
    'Your ears will bleed' was toen de derdegrootste ofzo

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten