Dance 2 Trance - Power Of American Native
Jaydee - Plastic Dreams
ROOS - Instant Moments
Die laatste 2 waren zo populair dat ze zelfs gebruikt werden in het programma Fear Factor lang geleden. (als ik het me goed herinner)
Dance 2 Trance - Power Of American Native
Jaydee - Plastic Dreams
ROOS - Instant Moments
Die laatste 2 waren zo populair dat ze zelfs gebruikt werden in het programma Fear Factor lang geleden. (als ik het me goed herinner)
3 Phase ft. Dr. Motte - Der Klang der Familie
T99-Anasthasia
House of God, Krakpot, Energy flash, Positive education, God of abraham ... nog allemaal zalige retro'hitjes' die nog niet vernoemd zijn. Favo blijft voor mij toch nog altijd 'the setup 707'. Als ik dan nog eens draai, zit die er altijd tussen.
Misjahroon - Turn Me On
Point Blank - Meng's Theme
Green velvet - flash
Green Velvet - Destination Unknown
TIME TO TIME - OMNIBUS
Asphyx 2 - XTC Alarm
BountyHunter - Whoops
BountyHunter - Demilitarized Zone
Dream Your Dream - Mayday Dream
Traxcalibur - The Dreamer
Master Techno - My Noise
Alice D In Wonderland - Time Problem blijf één van men favorite platen allertijden.
Test - Overdub
Human Resource - Beyond The Edge (Speedy J Remix)
Sulfurex - Point Break
Illuminatae - Tremora Del Terra
Structure - We Are Structure
SYSTEM 7 - Alpha wave
Frank De Wulf - The Tape (Remix)
Hole in One - X-Paradise
Ramin - Brainticket
Genlog - Mockmoon
Circuit Breaker - Trac-X
Channel X - Rave The Rhythm (rmx)
CJ Bolland - The Prophet
Dj Buzz Fuzz - D-Leria
FUSE - F.U.
LFO vs FUSE - Loop
Aphrohead - In the Dark we Live (Dave Clarke 312 mix)
Laatst gewijzigd door ByT3 Me; 5 mei 2008 om 11:51
DJ Joe T. Vannelli feat. Csilla - Play with the voice.
Mijn persoonlijke favoriet! Bom van een schijf.![]()
Die Channel X plaat is nog lekker. Club X
Rene & Peran - Give it to me
CJ Bolland - Camarque Ook een van m'n favo platen
CJ Bolland - Mantra
Yahel - Voyage
Barbarella - My Name is Barbarella
Castle Trancelot - Indoctrinate
U-People - French Vibes
4Front - Star / Skin (Ultra Vixen Recordings)
Microwave Prince - Microwavin'
Laatste 3 zijn winamp samples![]()
Laatst gewijzigd door BuffaloKampioen; 5 mei 2008 om 12:08
dat is de origineel versie dacht ik.
Van C.M. was er ook nog een zalige plaat: Sensation.
Daarom nog eens RIP Marino Stefano. Die mocht nooit gestorven zijn. Anders hadden we nog veel klassiekers maarja.![]()
Een leuk retromixje(alle nummers zullen hier al wel gepasseerd zijn)
http://youtube.com/watch?v=jh1aYt-Y0qk
Bwoa, al die nummers in die mix schijtebeu gehoord. house of house, first rebirth, hit hard, chapter one pffft En sommige ervan heb ik altijd slecht gevonden.![]()
Ik heb die plaat thuis liggen.
Ook die originele van apotheosis.
En de plaat van madonna-like a prayer(die ze uit de rekken moeten halen hebben).Nadien hadden ze terug heruitgebracht maar was niet met de echte stem van madonna,was van een andere vrouw,dusja,ik zit met een aantal leuke platen die bitter weinig mensen hebben.
Jah, feestjes. Tegenwoordig zijn 90% van de retro parties crap. Leg Junk Project en de keet ontploft maar op Rebirth - Pure staan ze nr elkaar te gapen terwijl het nog veel grotere classic is imo![]()
Nog een vette hit vergeten: Extreme Trax - Final Fantasy. Da's echt raven die sh*t.
Dit is ook nog een leuke: Silent Wishes
Bwa, op '90s dancefeesjes nemen de meesten nog steeds vrede met 2 Fabiola, 2 Unlimited etc. Ik wordt die trax nooit moe. Aantal keren dat die zijn afgespeeld hier tussen '98 en '08 zal wsl dicht tegen de quadruple digit aan zijn. :P
Ge moet naar goeie feestjes gaan. HouseQlassics enzo in NL altijd moddervet!
Byteme, heb je per toeval mp3's van al die nummer?
Ik heb het wel over retro parties. Retro Arena's in bocca, oude reunions, classix in la rocca, memories in Illusion,cm retro's...
Niet een plaatselijk fuifke of I love the 90s
Maar Extreme trax final fantasy is een goeie plaat. Het wordt tijd voor een extreme reunion. Sta ni voor nix in m'n sig![]()
![]()
memories vind ik ook altijd een bom, hoort ge vaak dingen die ge op andere feestjes nooit zou horen (is ook 'zachter' dan de typische retro, als iedereen kan volgen wat ik bedoel)
Ik ga meestal met memories en the hype, omdat ze met memories enkel een paar oude plaatjes erin zwieren en het verder feitelijk een 'gewone' avond is in de level (wat dus ook altijd goed is hoor)
Ik ga ook altijd memories. Zeker Franky Kloeck is altijd bom. Jammer dat ge daarvoor wel redelijk vroeg moet gaan maja. Deze zomer achter examens ga ik het wel eens trekken tot de sluit op memories. Jean nog nooit gehoord buiten op de carat reunion.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)