Pagina 4 van 103 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 2043
    Member GroovyBeatsss's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik heb geen ervaring met van die oordopjes, maar kan ze wel heel goed gebruiken eigelijk. Laatst op medische controle moeten gaan van het werk. En die gehoortest was allesbehalve goed Bepaalde frequenties hoor ik tot 50% minder als ne normale mens.

So be aware!

Member BongZrGooD's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anti-hero Bekijk bericht
    is het voor een regelmatige concertbezoeker de moeite om deze te laten maken (bijvoorbeeld bij laperre) of zijn deze standaard doppen (bijvoorbeeld alpine musicians) ruim voldoende?
    Bedoel de de Musicsafe van Alpine? Ze zijn in ieder geval beter dan geen oordopjes, of die fluo gele kneeddinges die ge op een fabriek vindt...
    Persoonlijk vind ik Alpine een goed merk, en ik raad ze dan ook aan bij deze, ook voor de "gewone" concertganger.

Groetjes,
    BongZ

Member Typhon`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ja ik had die alpines tot ik ze verloren had, ze zijn we oké maar maken de klank doffer (vb bij een concert minder zang en gitaar maar evenveel bass als zonder oordoppen)

Member Blezz's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ff threaddiggen (ja heb gisteren It's all gone Pete Tong gezien en wil ter nu toch wel ECHT iet aan doen)

wa is nu het beste voor mij? Ik ga praktisch nooit naar fuiven, maar draai er wekelijks wel enkele. Wat is nu voor mij het beste voor als ik ga draaien?

- die Alpines
    - een product van Laperre?
    - iets anders?

En waar kan ik deze kopen (liefst in de buurt van Leuven!)

merci

Member
    iTrader
    26 (93%)
    Ik heb mijn Laperre's nu reeds een paar maanden en ik wil niets anders meer!! Uitgaan, draaien, .. maakt niet uit, doe ze altijd in!

Hier kun je de verdelers van laperre zien:

http://www.lapperre.be/shops/default.asp?nd=1&menu=05

Member Bobson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik heb er ook van laperre. Van -20db, das genoeg. Die -30db dan hoort ge bijna niks meer. Ze zitten goe en ze draaien goe met ne koptelefoon dus kzen content. Alleen mochten ze er wel een beter zakske bij geven.

Member [EZ]'s schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BieZ Bekijk bericht
    ff threaddiggen (ja heb gisteren It's all gone Pete Tong

kdacht er toch ook ff over na nadat'k die film had gezien eiglijk...

Doof of blind zijn, kzout echt nie kunnen denk'k, niemer kunne geniete van muziek of gwn niemer kunne zien

Member Nilson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb die oortjes (laperre) late maken voor ik naar Lloret ging vorige vakantie. Kben daar enorm content over, het helpt echt wel fel. Ma sommige mense zijn gevoeliger aan die suizingen dan andere, das genetisch bepaald. Nuja, 100 euro is te doen hé, ma als ge zoals mij doet en ze met uw zatte klote kwijt geraakt, dan loopt het natuurlijk op . Drom zal ik nu ook een pintje minder drinke uit schrik die weer kwijt te gerake, niks dan voordele eh

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    nu da ik een inkomen heb kan ik daar mss ook is over nadenke, ni da ik zo veel uit ga naar grote feesten of clubs waar het geluid echt hard sta ma tis wel handig zowieso!

Crew Member Robust˛'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb de mijne nu ook al een kleine maand, en ben toch ook serieus tevreden van m'n aankoop!
    M'n rechter oordop zat wel niet al te goed, en sloot ook veel minder goed aan dan mn linker, maar ik heb het binnen de maand kosteloos kunnen laten opnieuw doen!
    En ook al staat het niet zo uitzonderlijk luid, ik ben toch al rap blij dat ik ze kan indoen Jammer genoeg is het spreken met mensen wel nog een klein beetje lastiger maar ik heb het er wel voor over.

Member highsk8's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Hey, sorry voor de het ophalen van deze oude thread, maar het is toch beter dan een nieuwe te maken niet?
    Ik ben echt super gehecht aan mijn gehoor en detail is alles voor mij.
    Ik denk dat ik al wat permanente gehoorschade heb en wil er alles aan doen dat er niet nog wat bijkomt.
    Maar ik verkies detail bove alles en als ik naar muziek luister of maak (van klassiek tot noise) is echt elke boventoontje ondertoontje en tussetooontje belangerijk voor mij, ook de verdeling van het geluid enzo, zeker als ik zelf muziek maak.
    Zijn er oordopjes die al die dingen in ere houden.
    Heb me onlangs oordopjes van rond de 15€ gekocht, maar denk toch niet dat het dat is dat ik moet hebben.
    Ik zie bij lapperre dat niet alles evenveel gedempt word, waarschijnlijk zodat je nog gemakkelijk met elkaar kan praten.
    Maar dat is niet belangrijk voor mij, als ik in het jeugdhuis zit en de muziek te luid staat, dat kan mij ni schele dat die muziek vervormt klinkt, maar als ik zelf speel, zeker als daar een drum bij is die luid speelt (zoals ik al zij, detail is voor mij superbelangerijk dus de drum moet soms heel luid spele voor de juiste sound).
    welke oordopjes houden het geluid het meest in ere? met alle details? want ik ben een freak op dat gebied, en wil dus niet alleen dat de muziek nog "vet" klinkt.

Member Lucky-6's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Misschien kun je daarvoor beter zelf bij Laperre langs gaan of eens bellen, die zullen je wel kunnen helpen met zo'n specifieke dingen.

iTrader
    5 (100%)
    Ah, ok, ik heb al slechte ervaringen gehad met naar de verkopende instelling zelf te gaan
    Maarjah, dees lijkt me toch iets waar een mens zijn tijd en uitleg zal krijgen.
    Straks mailtje sturen.

Crew Member Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Je hebt verschillende merken en verschillende prijsklassen, mijn oortjes kosten net geen 150€ maar ik ben er wel heel tevreden over.

Member desert storm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ben al vergeten hoeveel ik nu weer betaald heb... zal iets rond de 100 euro liggen denk ik... kvind wel dat de boventonen er wat uitgehaald worden...

Member dendaak's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Amai,

vorige 2 weken hard afgezien, er moest nog maar een deur dicht gaan of mijn links oor kraakte zeer hard. Ik dacht ohnee, ik wil dit niet heel mijn leven hebben, stel u voor dat het van mijn muziek is. Ik ga naar dokter en zei van misschien zit er een haar in uw oor, hij heeft mijn oor "uitgespoten" en dag erna kon ik terug naar dikke beats & zware bass luisteren

*Danku Dokter*

iTrader
    5 (100%)
    Ik heb hetzelfde vaak voor, en ik maak heel veel oorsmeer aan, maar natuurlijk, den dag dak naar den dokter ga is men oor zo clean als iets, en ondertussen zit ik der weer mee

Approved 9-lifer nonkel wulle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik start dees topic een aantal maanden geleden op en ik heb nu nog altijd geen oordoppen van Laperre.

Ik heb er dus vanavond wegwerpbare nodig, waar kunde die halen? xD
    Snel antwoord is nodig aangezien binnen 2uur de winkels sluiten.

Crew Member Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Apotheek & elk hoorcentrum.

Approved 9-lifer nonkel wulle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Thank you.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten