Pagina 3 van 103 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 2043
    Member BongZrGooD's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Och ja, laatst was ik op Idewe (medisch onderzoekscentrum), waar de dokter mij wist te vertellen dat meer dan 40% van 18 tot 22 jarigen al één of andere vorm van gehoorschade had opgelopen. Zij mistten wel degelijk een aantal frequenties, en volgens hem had dit ook te maken met te luide muziek tijdens het uitgaan. En natuurlijk the root of all evil, de in ears van mp3 spelers...

Maja, oordopjes dragen wanneer je je mp3 speler inplugt is nogal absurd heee...

Ik zeg het nog eens, ik ben blij dat ik op mijn 38 nog een pak beter hoor dan vele mensen die een pak jonger zijn, en het heeft mij een goede €175 gekost... Of een €11.5 per jaar... Totnogtoe. Volgend jaar is dat nog een €11...

Groetjes,
    BongZ
    "People demand freedom of speech to make up for the freedom of thought which they avoid."
    - Soren Aabye Kierkegaard

Member ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Had er vroeger ook altijd al aan, zeer handig als ge met een paar tientallen kw's bezig zijt en waarschijnlijk heb ik er m'n nog steeds perfect gehoor aan te danken.

Althans zo zei m'n oorarts me toch , die kon letterlijk z'n oren niet geloven toen hij me die tests liet ondergaan ^^

Imo zijn oordopjes, hoe duur ook, maar een kleine prijs als je je gehoor deftig kan houden.
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Ik heb vorig jaar ook eens m'n gehoor laten testen bij de oorarts (kost een €80-tal).
    Gelukkig had ik geen abnormale gehoorschade opgelopen, volgens hem. Al twijfel ik eraan of het nog steeds zo is.
    De topklasse weet het.
    De onderklasse weet het niet.
    De middenklasse wil het niet weten.

Member 1337mr.hanky's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Wulle man, ga als de bliksem oordoppen halen en hou je focking muil dicht man.

Member Desperatozz's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    gelieve die ongewenste uitspraken te laten 1335mr.hanky
    een beetje tactvoller kan ook nog
    .: Homepage :: www.desperatozz.be
    .: Moderator :: 9L-Music Forum

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Henk, ik heb de ideale oplossing:
    zie je dat kruisje rechtsbovenaan je scherm?
    Zoja, klik er eens op.
    .

Member Dafference's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Hmm ik lees hier vanalles van filters enzo.. zijn die speciaal gevormde oordopjes dan gelijk lenzen enzo waarbij ge kei lang bezig zeit om die in te doen? Ik denk van niet.. ma kvraag et ma!

Voor sommige (industrial vooral) feesten zou ik zo'n oordopjes wel kunnen gebruiken, maar om dan ne hele avond stille muziek te hebben da is het toch ook ni..

Dus kan je die zoveel keer per uur uit- en trug indoen of..?

Member
    iTrader
    1 (67%)
    bleh, ik heb mijn dopkes aangedaan op corefeestjes deze zomer en ge voelt nog steeds de muziek he... En zo stil komt de muziek nie over trouwens, ge went daar perfect aan.
    Wel een advies, ni indoen en terug uitdoen als ge binnen staat.
    De moment da ge ze uitdoet doet het pijn aan uw oren, en als ge ze terug insteekt lijkt het zoveel minder mooi te klinken... Lose-lose situation daar.

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe die dingen er precies uitzien, gewoon los en als je ze inhebt, niemand fotos?
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Member Ecco's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robust² Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe die dingen er precies uitzien, gewoon los en als je ze inhebt, niemand fotos?
    wanneer ik ze aanheb: klik
    2x JB T3 + 2x Pioneer CDJ 800 MKII+ SynQ SMX 2 + Stanton DJ Pro 2000
    www.lebardeux.be
    alex karras

Member Destroyer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    suizen heeft ook vaak te maken met slechte boxen, en als ze int rood aant draaien zijn, das gegarandeerd een aantal dagen gepiep bij mij kzou er feitelijk ook is moeten kopen maar tkomt er niet van

(kzeg niet dat gwn het aantal db's er niet toe doet he)

Approved 9-lifer toru's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    ben ook vanplan om dat aan te doen. Na sektor9 hebk bekan een week met suizende oren rondgelope. Da was ni echt te doen. Maar wat zijn de reacties van de omgeving? Kwil ni weten wat myne vriendekring ga zeggen alsk op een fuif ofzo aankom met oordopkes in..

Crew Member gunnie's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toru Bekijk bericht
    ben ook vanplan om dat aan te doen. Na sektor9 hebk bekan een week met suizende oren rondgelope. Da was ni echt te doen. Maar wat zijn de reacties van de omgeving? Kwil ni weten wat myne vriendekring ga zeggen alsk op een fuif ofzo aankom met oordopkes in..
    dan kunde later eens lachen als zij niets meer horen

ik heb zo van die kneedbare KNAL oranje maar care ze, niemand heeft me daar ooit scheef voor aangekeken
    .:. Eigen Casemods .:. Nimbleminds Gaming .:. Dj gunnie .:. Game collectie .:.
    .:. PSN: gunnie .:. Xbox: gunniepsx .:.

Member <RAVEheart>'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ge hebt van die doorzichtige dopkes ook eh en dan nog...
    Eerst gaan ze wss lachen maar de kans dat ze daarna gaan vragen waar ge die vandaan hebt bestaat toch hoor.

Member TnG-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toru Bekijk bericht

ge ziet het nieens zitten (die doorzichtige) en ik heb dan nog van die mee een "handvatje" aan en als u vrienden daar al om lachen :|
    Tijl . 4Dfx

Banned PolletPoulet's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    ik heb er altijd in als ik naar optredens ga =s

Member
    iTrader
    26 (93%)
    Ik ben die van mij vandaag gaan laten opmeten. Ze steken een watje in u oor, tot helemaal vannachter, dan spuiten ze u oor vol met soort siliconen die siliconen worden hard, ze halen dat daar weer uit en klaar Duurt excact 1 week, volgende week woensdag zijn ze klaar en kosten 100€.

En over dat zien .. dat ziede bijna niet zitten buiten als ge rechtstreeks in ene zijn oor kijkt

Member Desperatozz's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    kijk ns aan

nu nog een 9lives vlaggetje eraan hangen en we zitten met een hype-in-wording
    en 't is nog gezond voor uw oorkes ook
    .: Homepage :: www.desperatozz.be
    .: Moderator :: 9L-Music Forum

Member
    iTrader
    26 (93%)
    Ik was dat al meer dan een halfjaar van plan hoor Maar gewoon nooit echt gaan laten opmeten en nu dan toch maar gedaan

Member anti-hero's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    is het voor een regelmatige concertbezoeker de moeite om deze te laten maken (bijvoorbeeld bij laperre) of zijn deze standaard doppen (bijvoorbeeld alpine musicians) ruim voldoende?

Pagina 3 van 103 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten