|
|
#1861 | ||||
|
Winne-Haat_Is_De_Nieuwe_Liefde_Mixtape-Top_Notch
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1862 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Soit, ik heb het ondertssn ook wel gehad met hiphop in 't algemeen, still love the classics though. |
|||||
|
||||||
|
|
#1869 (permalink) | ||||
|
|
binnekort nieuw album van eminem, misschien niet real
genoeg maar ik ben er toch benieuwd naarde eerste nummers van op de radio vind ik voorlopig maar heel matig, maar khoop toch op wat goede nummers op t full album zoals op encare never enough, lose youreself, mocking ird... |
||||
|
|||||
|
|
#1871 (permalink) | ||||
|
't was in De Centrale. Ondanks zijn eigen performance van slechts 20 min. (geen wonder gezien hoe ziek en vermoeid hij toen was) een memorabele avond. Vreemde sfeer: ongelooflijk veel love voor dilla, en tegelijk ook het collectieve schrijnende gevoel dat je naar een doodzieke man aan zien was.
|
||||
|
|||||
|
|
#1873 (permalink) | ||||
|
Het legendarische Mellow P album, Steekproef vanaf nu gratis en legaal te downloaden!!
wasteland magazine | muziek | Download => Mellow P - Steekproef deluxe (2004) vlaamse gangsta muziek ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1874 (permalink) | ||||
|
Ik heb al zoveel keer er proberen naar te luisteren (en het goed te vinden), maar ik blijf het niet goed vinden. Idem met die Nederhop dingen (Opgezwolle vind ik dan wel weer goed
)Laatst gewijzigd door Approved; 2 mei 2009 om 15:50 |
||||
|
|||||
|
|
#1875 (permalink) | ||||
|
Van vlaamse dingen moet ik ook niet echt weten over het algemeen, en ook in de nederhop scene zitten er een hoop namen waar ik niet van begrijp dat die zo populair zijn.
Typhoon kan je dan wss wel nog bekoren Mad.Villain? |
||||
|
|||||
|
|
#1876 (permalink) | ||||
|
bwa vooral Mellow P, Basta Bla, Shockproof, PT Kroe, Power en de Mauz, Spokesmen van vroeger zijn de vlaamse dingen die mij boeien
Laatst gewijzigd door shiftyke; 2 mei 2009 om 16:38 |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| beats, best rapper alive, black milk, bling bling, dilla dawg, fakkelbrigade, hiphop, j dilla, makavali, mr. west, raps, stonesthrow |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/music/522807-de-hiphop-thread.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 19 mei 2009 21:22 | |
| Rappcats » Madvillain Cubeecraft Toy by RBST | This thread | Refback | 11 mei 2009 20:55 | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 23 maart 2009 22:36 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|