|
|
#1821 | |||||
|
Citaat:
Tis maar dak voor de eerste post die ik hier post niet voor ne 50-lover wil doorgaan en daarom mezelf ga moeten verdedigen. ![]() Was niet slecht bedoeld. Nee, bedoel die met R Kelly. Geloofd ook met Marques Houston en paar anderen. Zalig, R Kelly zingt dan van: 'this is why I'm Kells, this is why I'm kells. I'm Kells coz I'm hot, you ain't coz you not'. Echt zaliiiiggggggggg ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1822 (permalink) | ||||
|
nee
dit is zalig: Hip means to know It's a form of intelligence To be hip is to be up-date and relevant Hop is a form of movement You can't just observe a hop You got to hop up and do it |
||||
|
|||||
|
|
#1825 (permalink) | ||||
|
YouTube - Dan Le Sac vs Scroobius Pip 'The Beat That My Heart Skipped'
Iemand die deze kent? Ik vind het een van de betere dingen die ze tegenwoordig uitbrengen |
||||
|
|||||
|
|
#1826 (permalink) | ||||
|
Dan Le Sac vs Scroobius Pip zijn fantastisch, ze komen zeer amateuristisch over (ge moet eens 'Mtv Cribs' opzoeken met hun, echt fantastisch.)
YouTube - Angles - Dan Le Sac Vs. Scroobius Pip Schitterend, spijtig van de kwaliteit op YT.. |
||||
|
|||||
|
|
#1831 (permalink) | ||||
|
50Cent staat weer op PP, ik snap chokri toch niet hoor, dat loopt dat te wenen dat hiphop dezer dagen op niets trekt en dan laat hij één van de grootste zeveraars komen die er in hiphop-land dezer dagen rond loopt...
![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| beats, best rapper alive, black milk, bling bling, dilla dawg, fakkelbrigade, hiphop, j dilla, makavali, mr. west, raps, stonesthrow |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/music/522807-de-hiphop-thread.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 19 mei 2009 21:22 | |
| Rappcats » Madvillain Cubeecraft Toy by RBST | This thread | Refback | 11 mei 2009 20:55 | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 23 maart 2009 22:36 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|