|
|
#1801 | ||||
|
Ik weet niet of dit al gepost is, maar Elzhi gaat een remake ("tribute") maken van Illmatic genaamd Elmatic.
Snippet van The Genesis Elzhi - The Genesis [Snippet] | Hip Hop Songs > HipHopDX.com Snippet van The World Is Yours zSHARE - Elzhi - The World Is Yours _Snippet_.mp3 Klint alvast lekker.. |
||||
|
|||||
|
|
#1802 (permalink) | ||||
|
YouTube - Fakkelbrigade - Colucci
Nog een nieuwe van de Fakkelbrigade, heb er nog wat gemengde gevoelens bij. Rico komt stuk minder dan ik van hem gewoon ben, Sticks zn stuk is dan wel weer de moeite imo. Ik heb trouwens nog niets gehoord met James erbij, ik dacht dat die ook bij de FB hoorde? ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1803 (permalink) | |||||
|
Citaat:
White lines van Grandmaster flash veegt de vloer aan met iedere plaat die soulja boy uit zijn mouw slaat. En de echte doorbraak van hiphop is hier gewoon in da linkske onderaan te vinden ![]() YouTube - Straight Outta Compton - N.W.A. |
|||||
|
||||||
|
|
#1804 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1805 (permalink) | ||||
|
T'zijn geen misse tracks, maar iedereen (waaronder ik ook) verwacht veel van Zwolle, iets té veel begin ik ook steeds meer te vrezen. Gebrek aan Delic stoort me niet zo enorm, Ty z'n album is ook nog steeds uber, ook zonder Delic dus zouden ze het in principe ook moeten kunnen met Sticks en Rico ook nog eens bij op het tekstuele gedeelte.
|
||||
|
|||||
|
|
#1811 (permalink) | ||||
|
Mensen die mij artiesten kunnen aanraden zoals:
- Eazy E - KRS one - Lords of the underground Iets in die stijl... ken niet veel van hip hop, heb deze 3 artiesten dit jaar leren kennen en vind hun muziek echt super. |
||||
|
|||||
|
|
#1812 (permalink) | ||||
|
Jeru The Damaja
Beatnuts Tha Alkaholiks Paris NWA Public Enemy Black Moon Onyx Dilated People Boogie Down Production Gang Starr EPMD WuTang uiteraard Over welke versie gaat het Mad.Villain? Nog van voort 2004 ofwat? |
||||
|
|||||
|
|
#1813 (permalink) | ||||
|
Ik denk het. Het zijn voor 95% dezelfde beats en teksten enzo, maar veel ruwer (vooral de samples, soms beter als de uiteindelijke versie vind ik).
Echt dope, ook een paar andere skits enzo.. zeker de moeite om eens te checken als je een fan bent. (Het noemt Madvillain - Are MadVillain btw) EDIT: tynoesj, verder kan ik A Tribe Called Quest nog aanraden |
||||
|
|||||
|
|
#1816 (permalink) | ||||
|
kennen jullie MIMS ? ziet er maar een halve gare uit, maar this is why i'm hot is wel een leuk liedje vind ik
![]() en ook they don't wanna play, vind ik goed. mims. rare naam ook |
||||
|
|||||
|
|
#1817 (permalink) | ||||
|
één van de weinige nummer uit zijn catalogus dat ik goed vind is "Move (If Ya Wanna)"
Voor de rest vind ik er weinig aan.. (Music Is My Saviour) |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| beats, best rapper alive, black milk, bling bling, dilla dawg, fakkelbrigade, hiphop, j dilla, makavali, mr. west, raps, stonesthrow |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/music/522807-de-hiphop-thread.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 19 mei 2009 21:22 | |
| Rappcats » Madvillain Cubeecraft Toy by RBST | This thread | Refback | 11 mei 2009 20:55 | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 23 maart 2009 22:36 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|