|
|
#1761 | |||||
|
|
Citaat:
![]() Ik heb die gasten al een paar keer live gezien en zelden zalen zo los zien gaan als bij die twee. 't Is wel veel geld maar het is het echt dubbel en dik waard. Ik zal er sowieso zijn. Heb ook wel examens maar 't is ne vrijdag hé... |
|||||
|
||||||
|
|
#1763 (permalink) | ||||
|
|
Mjah, ik zet thuis ook niet gemakkelijk muziek op method man en/of redman maar een live optreden van die gasten moét je gewoon een keertje meegemaakt hebben. Ik heb in de afgelopen jaren echt al honderden hiphop optredens meegemaakt en geloof me als ik zeg dat het niet veel beter wordt. Zelfs mensen die niet van hiphop houden zouden daar nog compleet uit hun dak gaan.
![]() Edit: Donderdag 4 juni staan ze ook in de Melkweg in Amsterdam. Dat is natuurlijk recht in de examens voor velen en met de trein naar Amsterdam is ook niet bepaald goedkoop. Maar als je de keuze hebt en tijd/geld speelt geen rol, naar Amsterdam gaan. Maar ik heb ze al twee keer ofzo gezien in de Melkweg dus ik ga ze deze keer gewoon checken in Gent. |
||||
|
|||||
|
|
#1767 (permalink) | |||||
|
Citaat:
2 dagen ervoor is het madlib & j-rocc (ma da was al vermeld) |
|||||
|
||||||
|
|
#1768 (permalink) | ||||
|
|
Moesten er mensen zijn die naar Ghostface gaan en vanuit Antwerpen willen vertrekken met de trein, geef een seintje. Want normaal ga ik altijd met mijn neef naar hiphop optredens maar die zit dan juist in 't buitenland voor zijn werk. En alleen is ook maar alleen hé.
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1770 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1771 (permalink) | ||||
|
Er is een nieuwe van Reflection Eternal (Talib Kweli & Hi-Tek) uit..
Er is ook sprake van een nieuw album van de twee, maar 100% zeker is dit niet. Ik hoop alvast van wel. De eerste was zalig! YouTube - Reflection Eternal (Talib Kweli & Hi-Tek) - Back Again Lekker lekker ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1773 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1776 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#1777 (permalink) | ||||
|
Deze jongen (Rob Roy) vind ik zeer getalenteerd, goede zanger met doordachte en dope teksten (hij brengt ze ook op een ietwat originele manier). Hij doet me een beetje denken aan Andre 3000 tijdens zijn Stankonia periode.. wel met een TOTAAL andere stem. Het is 'nieuw', geef het een kans
Hij komt deze zomer ook met een album dacht ik.. YouTube - Rob Roy - Fur In My Cap PS: Waarschijnlijk ga je er meerdere keren moeten naar luisteren, voordat je het begint te appreciëren. ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| beats, best rapper alive, black milk, bling bling, dilla dawg, fakkelbrigade, hiphop, j dilla, makavali, mr. west, raps, stonesthrow |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/music/522807-de-hiphop-thread.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 19 mei 2009 21:22 | |
| Rappcats » Madvillain Cubeecraft Toy by RBST | This thread | Refback | 11 mei 2009 20:55 | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 23 maart 2009 22:36 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|