|
|
#2842 (permalink) | ||||
|
Dit jaar (meest recente) vind ik Damu en Black Milk betere producties hebben eigenlijk. Als je hun volledige catalogus gaat bekijken steekt Madlib er natuurlijk met kop en schouders boven uit.
edit: Ga ik even in de fout lol.. Merk net dat Beat Konducta, Vol. 5 en 6 van vorig jaar zijn. Desondanks 3 zalige producers. (awkward) Laatst gewijzigd door Approved; 14 juli 2009 om 23:51 |
||||
|
|||||
|
|
#2852 (permalink) | ||||
|
terug van 1,5 dagje dour. Ik ben pertotal, maar het was een feest. Ben gwn voor black milk gegaan echt en dat optreden was zalig, stond helemaal midden vanvoor. Zijn "livebandje" was ook vet. Ik heb eigelijk ni veel meer gezien qua hiphop. IAM net voor black milk gaan checken en ik kende alleen maar "petit frere". Maar de klank gaat zo verloren op die main stage. Daarna gwn gefeest op de dj's die zijn gekome, vond het ma vrij kak, behalve popof viel nog mee, ma heb me dik geamuseerd!!
Dag derna La Swija gaan checken. Vond het vrij marginaal samen met dat publiek, allemaal kerels precies afkomstig uit de banlieus . Alleen de cover van Soprano - Halla Halla vond ik nog wel geslaagd. Derna de jeugd van ver gezien, veel te veel volk daar, maar ze hebben hun schijfkes gespeeld en twas wel dik sfeer. Toen wouden mn vrienden nog naar Baloji, ma zijn soloproject is niet zo mn ding en dat wist ik al. We waren em toen al vlug afgebolt en na huis vertrokken, want iedereen was echt wel pertotal. Ik heb nog geen 10 minuten geslapen denk ik. |
||||
|
|||||
|
|
#2853 (permalink) | ||||
|
Nieuwe van de beastie boys samen met Nas. Yes, ze gaan terug de echte hiphop toer op!
zSHARE - HYPEBEAST The Beastie Boys feat Nas - Too Many Rappers .mp3 Vinnie Paz heeft trouwens single uit van zn aankomende solo album, check zn myspace Black Milk ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#2854 (permalink) | ||||
|
bon ik ben vrij pist na 4 dagen dour aangezien ik mijn gsm, 55 euro en het ergste mijn RATM @ Antwerp tshirt gepikt is!
Voor de rest op hiphop-vlak: Fakkelbrigade album is dan niet zo super maar live blijven die kerels zo hard bangen!!! Exile & DJ Day hebbben mijn "ik-wil-een-MPC-kopen-gevoel" alleen maar versterkt indrukwekkkende show en gratis vinyl gekregen ! Black Milk was UBERDOPE, coverde World is yours en wat Dilla shit, super vet! Roots Manuva, kon me echt niet boeien. EPMD was ook AF, zwaar gefeest op die classic shit! Mitsu the beats paste echt niet na EPMD want ik had energie te veel en op de smoothe beats van Mitsu ging dat niet echt. Gisteren Muggs, Razhel en JS1 gaan zien, zieke stuff, Mix Master Mike stak wel hard tegen tbh
|||||
|
|
#2855 (permalink) | ||||
|
Ai ai schijt.. bij mij hebben ze deze nacht men tent opegesnede en niks gepikt, anders ook wel tof..
Black Milk was idd great, had er niet zoveel van verwacht. The Official ook fkes horen passeren als'k mij niet vergis, mm. 5 Elements of Hip Hop was anders ook niet mis, twee Dj's kunne meepikke. Stukje Mixmaster Mike in't begin en na Aphex JS-1 gecheckt., vooral de laatste was echt dik in orde. Maar what's up with the serato/traktor shiz? Geen enkele DJ zien spinnen met échte vinyls, ook zeer vaak gewoon wat scratch samples ertussen smijten etc. Vind'k toch wat minder. |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| beats, best rapper alive, black milk, bling bling, dilla dawg, fakkelbrigade, hiphop, j dilla, makavali, mr. west, raps, stonesthrow |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/music/522807-de-hiphop-thread.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 19 mei 2009 21:22 | |
| Rappcats » Madvillain Cubeecraft Toy by RBST | This thread | Refback | 11 mei 2009 20:55 | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 23 maart 2009 22:36 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|