|
|
#2461 | |||||
|
Citaat:
![]() Maar echt dj aspiraties heb ik niet neen, meer chill wat favoriete plaatjes aan elkaar mixen etc. Ook wat sampelen van oude platen. |
|||||
|
|
#2464 (permalink) | |||||
|
Citaat:
het is wel fijner om classics in hun oorspronkelijke uitvoering te hebben, want hiphop is vinyl e en ja vele releases zijn niet op cd te krijgen, downloaden gaat wel vaak maar ik ben van mening dat je groepen ook wel wat mag steunen als je hun shit goed vind ! |
|||||
|
|
#2465 (permalink) | |||||
|
Citaat:
maar sommige zijn zelf moeilijker te vinden in de winkel dan op het internet zoals mijn favorite all time CD 20/20 van dilated peoples zoek ik op CD nergens te vinden en wel op vinyl ![]() |
|||||
|
|
#2467 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#2470 (permalink) | ||||
|
Aha, niet dat ik dat raar vind, ik koop ook nog regelmatig cd's, maar 't leek eerst alsof er buiten Skampy nog mensen met dj'ing bezig waren.
Voor de vinyl van Eigen Wereld zou ik in ieder geval een fortuin geven. Heb er lang naar gezocht, maar 't is hopeloos. |
||||
|
|
#2471 (permalink) | |||||
|
Citaat:
edit: ai denk dat het weg is vroeger was er op wasteland iemand die hem lange tijd weg deed voor 200€ en daarna 80€ maar kon het er toch ni aan geven edit2: 'k zal anders die gast zijn e-mail ies geven ofzo in pm |
|||||
|
|
#2473 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
|
#2478 (permalink) | ||||
|
Maar zelf heeft ie een Lil' Wayne feature op z'n album en Kanye-beats. Die laatste heeft met autotune zelf 1 van de grootste mormels van de afgelopen jaren afgeleverd. (sorry Madvillian lol, snap nog steeds niet hoe je bij je 'overall tracks' enkel 808-tracks kunnen staan
)Ik vind 't ook wel een redelijk goeie track, flow kan wel beter. Jockin' Jay Z Brooklyn we go hard Swagga like us Death of autotune Blueprint gaat nog wel vet worden denken als de rest van de tracks op hetzelfde niveau zitten. Kijk ernaar uit. Jay Z z'n flow op die sing like belial-beat vind ik ook enorm vet. (welke track komt die sample nog voor?) Laatst gewijzigd door Beerend; 6 juni 2009 om 15:12 |
||||
|
|
#2480 (permalink) | ||||
|
Santigold VS Southern Hiphop
The Couch Sessions Blog Archive New Music: Southerngold - Santigold vs Southern Hip-Hop en nieuwe Jay-Z zSHARE - Jay-Z - Death Of Autotune _prod. Kanye West _ No I.D._ _Radio Rip_.mp3 |
||||
![]() |
| Labels |
| beats, best rapper alive, black milk, bling bling, dilla dawg, fakkelbrigade, hiphop, j dilla, makavali, mr. west, raps, stonesthrow |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/music/522807-de-hiphop-thread.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 19 mei 2009 20:22 | |
| Rappcats » Madvillain Cubeecraft Toy by RBST | This thread | Refback | 11 mei 2009 19:55 | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 23 maart 2009 21:36 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|