|
|
#2041 | ||||
|
Ik heb Pitter, LOL.
En anders ga ik ook wel alleen, als die eerste beats inkomen ben ik toch niet meer om aan te spreken ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#2042 (permalink) | |||||
|
Citaat:
krijgt hier eigelijk nog iemand het schijt aan interludes en intros en te veel getaffel int begin van tracks? ik erger me echt aan da gezever.. |
|||||
|
||||||
|
|
#2043 (permalink) | |||||
|
Citaat:
@Mad.Villain Wtf is "toegeroekt" ? |
|||||
|
||||||
|
|
#2052 (permalink) | ||||
|
Zo lijkt het toch ja ^^
Ma normaal ga'k altijd me mijnen beste maat, maar hij is nie zo into hiphop als ik en hij heeft examens en focust em der precies x te extreem op. De rest kan da wel apprecieren ma om echt naar een optreden te gaan, da zit er nie direct in. Om nog maar te zwijgen over de verplichtingen tov hun vriendin! Me mijn broer heb'k menig concert afgeschuimd maar nu is hij meer into reggea/ragga. Enkel naar de echte klassiekers in de hiphop zou hem nog wel es meegaan. Kben nie echt iemand die graag op zijn eentje ronddoolt, da wilt nu nie zeggen dat'k een associaal type ben ofzo, verre van eerlijk gezegd ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#2053 (permalink) | ||||
|
dolla is gisteren doodgeschoten man man hier 1 van zijn liedjes enorm bekende kerel rip
YouTube - Dolla Ft. T-pain - Who the Fuck is That HBEATZ REMIX |
||||
|
|||||
|
|
#2054 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Zeg Mad.V waar koopt gij uw cd's/vinyls eigelijk via het internet of kende gij ne goeie winkel? Meeste cd winkels hier verkopen amper hiphop en veel goeie online winkels ken ik ook niet? (zonder al te veel verzendkosten). Alé als iemand andere ne goeie winkel kent mag ook antwoorden hoor ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#2056 (permalink) | ||||
|
Hier in Leuven is een leuke recordstore.. Heeft een goed aanbod hiphop cd's, vinyls ook, maar minder.
Vinyls koop ik vooral via hhv.de (voor 90 eur heb je een 5 -6 tal platen incl verzendingskosten) Voor cd's weet ik niet of ze duurder of goedkoper zijn.. op die site is nog een originel Operation Doomsday vinyl.... 120 eur ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#2057 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() mja, rip zeker EDIT: Relapse krijgt 3,5 ster in de humo.. wat vrij goed is ![]() Laatst gewijzigd door Approved; 19 mei 2009 om 19:52 |
|||||
|
||||||
|
|
#2058 (permalink) | ||||
|
Vind het ook niet zo simpel om mensen mee te krijgen naar hiphop optredens, zeker als het minder bekende dingen zijn. Jammer dat Method & Red in examens valt, ik heb wel tijd genoeg maar de rest niet
. Nja toch al wat volk warm kunnen maken voor Splash (electro en hiphop mix is ideaal) dus dat maakt veel goed ![]() Nog nooit van Dolla gehoord, hoorde direct al waarom... edit: crap Ghostface was gisteren ;_; edit2: Guilty Simpson en Dilla http://www.moovmnt.com/wp-content/up...son-stress.mp3 Laatst gewijzigd door Bud; 19 mei 2009 om 19:21 |
||||
|
|||||
|
|
#2059 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Weeral het zoveelste bewijs dat Humo echt niets van hiphop kent, vorig jaar hun review van Jay-Z en Cool Kids op Werchter was om te wenen, vol clichés en fouten, nee Humo + Hiphop = no-go ! Thx Bud :edit: lekker beatje, maar geen hoogvlieger Laatst gewijzigd door shiftyke; 19 mei 2009 om 20:37 |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| beats, best rapper alive, black milk, bling bling, dilla dawg, fakkelbrigade, hiphop, j dilla, makavali, mr. west, raps, stonesthrow |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/music/522807-de-hiphop-thread.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 19 mei 2009 21:22 | |
| Rappcats » Madvillain Cubeecraft Toy by RBST | This thread | Refback | 11 mei 2009 20:55 | |
| MyStats statistieken - Muziek | This thread | Refback | 23 maart 2009 22:36 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|