Pagina 61 van 254 EersteEerste ... 115157585960616263646571111161 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.201 t/m 1.220 van 5064
    Member
    iTrader
    1 (100%)
    @ds: koopt u Numark Total Control http://www.skratchworx.com/images/na...talcontrol.jpg

Schijnt veel beter te zijn dan de behringers. Probleem bij al die midi-controllers zijn wel de jogwheels. Da's naar't schijnt beter bij de Vestax VCI-100. Kost ongeveer 200€ meer maar dan hebde wel zéér degelijk materiaal.

Maar als uw budget dus rond de 200€ ligt zou'k zeker voor de Numark gaan.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Zijn er hier mensen die hun draaitafels op een studio/kot/appartement hebben staan? Want ik wil m'n draaitafels mee op kot pakken dit jaar maar ik vraag me af hoe snel je de buren gaat irriteren. Sowieso ga ik dat eerst met m'n kotgenoten overleggen maar ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe irritant het is om een DJ als buur te hebben... Veel hangt natuurlijk af van het gebouw zelf maar ervaringen mogen altijd verteld worden.
    .: Turntables 2x Technics SL-1200 MKII .: Mixer Ecler Nuo-2 :.
    .: How can Hip Hop be dead if the Wu is forever?

Approved 9-lifer deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    thx felixdraait, ziet er wel strak uit; tprob is, ik wil er liefst in een winkel omgaan... enig idee waar men dat verkoopt in de buurt van aalst?
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Member 007neok007's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aXl_ Bekijk bericht
    euhm...een headshell past maar op 1 manier in de toonarm hoor (en die schroef je dan vast met de daartoe dienende draaiknop) of heb je de naald van de headshell losgemaakt?
    Ik heb idd de naald van de headshell losgemaakt

Member aXl_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 007neok007 Bekijk bericht
    Ik heb idd de naald van de headshell losgemaakt
    je moet de naald (recht, niet onder een hoek) vastschroeven in de headshell (met 2 vijsjes). Daarna moet je de 4 draadjes van de headshell op je naald steken. Als je hier even naar beneden scrolled tot aan stap 1 kun je zien welk kleurtje op welk pinnetje hoort.

Member [EZ]'s schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathsythe Bekijk bericht
    thx felixdraait, ziet er wel strak uit; tprob is, ik wil er liefst in een winkel omgaan... enig idee waar men dat verkoopt in de buurt van aalst?
    In Sint-Niklaas in de KeyMusic verkope ze wel Numark, is misschien wel wa ver ma als het perse uit de winkel moet komen...

(als ge er daar omgaat: laat eerst via mail een offerte maken, soms is't dan goedkoper dan in de winkel, eigenlijk vooral bij duurdere dingen, mabon )

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathsythe Bekijk bericht
    Ik ben ook van aalst en heb de VCI-100 besteld bij musicstore.com. 't Is al de derde order die ik plaats en ben vol lof over de winkel eigl. Waarmee ik niet wil zeggen dat je 't ook per sé daar moet kopen, maar ik ken geen winkels in aalst die deze zaken verkopen...

Numark hebben ze bijna overal binnen, de VCI is quasi overal met 3 weken backorder omdat ze vrij populair blijken te zijn.

Hier (http://www.aboutdj.nl/content/view/750/45/) trouwens een nederlandstalige review van de VCI. Er staat op diezelfde site ook een review van die Hercules (maar daar heb ik persoonlijk al wat minders over gehoord).

iTrader
    16 (100%)
    uhu, maar mijn besluit staat vast, kga eerst 2de hands dat hercules mp3 control kope, dat komt dan op een 50eur, als ik het dan nog verder wil doen, spaar ik me voor zo een goede setup, alvast bedankt om me te helpen
    Laatst gewijzigd door deathsythe; 6 september 2007 om 19:15
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Da's idd het beste idee in uw situatie, als ge der zo goedkoop kunt aangeraken!

Gade ook in aalst uit btw?

Member Juul Cézaar's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VinceFeet Bekijk bericht
    Zijn er hier mensen die hun draaitafels op een studio/kot/appartement hebben staan? Want ik wil m'n draaitafels mee op kot pakken dit jaar maar ik vraag me af hoe snel je de buren gaat irriteren. Sowieso ga ik dat eerst met m'n kotgenoten overleggen maar ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe irritant het is om een DJ als buur te hebben... Veel hangt natuurlijk af van het gebouw zelf maar ervaringen mogen altijd verteld worden.
    Kga die van mij ook op mn kot zetten.
    Nuja, als ge dunne muren hebt dan hoort ge zowiezo altijd lawaai van elkaar. Maar als ge uw boxen niet overdreven luid zet hebt ge van ne dj toch niet meer last dan van iemand die gewoon muziek beluistert?
    Tip: uw bassen stil zetten, dat scheelt enorm veel. Treble hoort ge ni zo snel door muren heen, bass wel.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VinceFeet Bekijk bericht
    ik zou eerder schrik hebben voor diefstal, maar ik weet natuurlijk ni hoe uw kot inbraak-technisch in elkaar zit

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aXl_ Bekijk bericht
    je moet de naald (recht, niet onder een hoek) vastschroeven in de headshell (met 2 vijsjes). Daarna moet je de 4 draadjes van de headshell op je naald steken. Als je hier even naar beneden scrolled tot aan stap 1 kun je zien welk kleurtje op welk pinnetje hoort.
    Kheb ondertussen ontdekt dat het pinnetje was afgebroke
    Maar alle geluk stuurt den André van new-line me een nieuwe op.
    Nu om hetzelfde probleem niet meer voor te hebben toch maar ff vrage als beginneling: je mag bij zulke (goedkope) naaldjes, toch je plaat naar achter ,en voor, schuiven (voor bij het ingooien of bijsturen)?

Member Jaws's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 007neok007 Bekijk bericht
    Kheb ondertussen ontdekt dat het pinnetje was afgebroke
    Maar alle geluk stuurt den André van new-line me een nieuwe op.
    Nu om hetzelfde probleem niet meer voor te hebben toch maar ff vrage als beginneling: je mag bij zulke (goedkope) naaldjes, toch je plaat naar achter ,en voor, schuiven (voor bij het ingooien of bijsturen)?
    Ja tuurlijk, die standaard naalden dat op die reloops zitten zijn nog niet zo slecht ze. Ge moet er natuurlijk ni met scratchen en ze hebben niet het strakke uiterlijk van een ortofon, ma daar kunt ge gemakkelijk gewoon met mixen.

Member [EZ]'s schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Woohoow, 'k heb m'n Reloop RH-3500 (zwarte versie )

Dinsdagnacht besteld
    Woensdag betaald (via bank)
    Donderdag bevestiging en factuur ontvangen
    Vrijdag, vandaag, product ontvangen

Aplausje voor NewLine

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaws Bekijk bericht
    Ja tuurlijk, die standaard naalden dat op die reloops zitten zijn nog niet zo slecht ze. Ge moet er natuurlijk ni met scratchen en ze hebben niet het strakke uiterlijk van een ortofon, ma daar kunt ge gemakkelijk gewoon met mixen.
    Ff ook nog vraagje over dat ingooien, waar ik nog wel wat problemen mee heb, hoe gaat dit juist in zijn werk? Aangezien ik gewoon ben met cdspeler te spelen.
    Zoek je gewoon een beat op, door je plaat naar voor en achter te schuiven op die beat, en dan op het juiste moment de plaat los te laten?
    (mss raar uitgelegd) Of word dit anders gedaan?

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felixdraait Bekijk bericht
    Da's idd het beste idee in uw situatie, als ge der zo goedkoop kunt aangeraken!

Gade ook in aalst uit btw?
    jup, vooral promille/cirque/oxygène/soms factory

Member DaMob's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Ingooien, moet je een klein beetje letterlijk nemen
    Je laat de plaat niet los maar je gooit ze erin, d.w.z. je trekt je plaat naar achter, dus een beetje voor de beat en als je ze wilt loslaten duw je ze trug naar voor tot de beat en laat je ze los
    Dan heeft je plaat al direct de goede snelheid, anders moet die nog op gang komen

iTrader
    0
    das ook gewoon een beetje gevoel. Niet elke plaat komt even snel op snelheid (als het gaatje in het midden wat te groot is, of ze een beetje bol staat dan is het contact met de slipmat/spindle minder en komt ze trager op gang). Na wat ervaring lukt het je meestal wel om ze quasi direct in sync erin te krijgen, voor al de rest is er bijduwen en afremmen

iTrader
    1 (100%)
    Oké mannen merci, kzal et direct is probere als ik mijn nieuw naaldje binnenheb, wat wrs voor maandag gaat zijn, ondertussen nog wat cd'tjes mixen

Member dunno's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    2
    Zeg mannen, voor vocals, waar haal/koop/gratis je vocals?
    Bovendien, hoe draai je vocals? Is dat meestal in een cd speler terwijl je 2 platen draait? Of gewoon 1 plaat spelen, op de andere tafel een vocal laten gaan. De vocal dan stoppen en snel nog nieuwe plaat mixen?

Mag je trouwens met Itunes liedjes ook draaien? (en is de kwaliteit genoeg?)

Kzoek trouwens ook een recordbag, zijn er speciale dingen waar je moet naar kijken ofzo? Anders koop ik er 1-tje op internet.

http://gfx2.decks.de/decks/gfx/zubeh...e_detail+1.jpg

Khad aan deze gedacht. 89 EUR, mss nog ander kleurtje.
    NoScript, de add-on om ongewenste reclame tegen te houden.

Pagina 61 van 254 EersteEerste ... 115157585960616263646571111161 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten