Pagina 12 van 254 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 240 van 5064
    Member __hanske__'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Euhm, een mix maken tussen studio brussel en radio donna? Komt mss nog iets of wat deftigs uit. Euhm, heb ook stantonmixer. Doet z'n ding en heeft dezelfde problemen als eender andere budgetmixer dus...

CFK
    CFK is offline
    Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door __hanske__ Bekijk bericht
    Euhm, een mix maken tussen studio brussel en radio donna? Komt mss nog iets of wat deftigs uit. Euhm, heb ook stantonmixer. Doet z'n ding en heeft dezelfde problemen als eender andere budgetmixer dus...
    stanton is niet bepaald budget, aleja, het is wel budget maar de kwaliteit ligt imo veeeel hoger
    zo heeft stanton zowel zijn budget mixers als zijn pro mixers (denk vooral aan de battlemixers) die echt wel dik in orde zijn imo (qua feel en technische fiche)
    't verschil bij stanton is dat ze in hun budget mixers meestal wel wat betere technologie steken hebben dan in alle andere merken van budget toestellen (jb, numark, gemini,...)
    enige zaak dat mij irriteert aan stanton is dat ze niet zo roadproof zijn, maar that's about it

iTrader
    1 (100%)
    mjah, 't is niet omdat 't stanton is dat de faders niet kunnen lekken e. Dat bedoel 'k maar. 'k heb daar evengoed last van nu... Van z'n pro-mixers weet 'k niet zoveel... Maar 't kan idd wel zijn dat ze prijs-kwaliteit een van de betere producten leveren.

Member TNT panic's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    bwane, laat die beginners eerst maar nen hoop rommel kopen en veel geld verkwisten. Zo leren ze 't wel :-)
    Wa zijt gij voor ne mongool.

Approved 9-lifer MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Nja kwijfel gwn tussen Stanton m.304 en Vestax PCV-275. Kweetni als der veel verschil inzit maar Staton heeft wel een mooi design imo. Maja daarvoor alleen doek et wel ni En prijs scheelt ook wel.

Approved 9-lifer Decade's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNT panic Bekijk bericht
    Wa zijt gij voor ne mongool.
    T komt erop neer dat je dat wel gaat doen. Je gaan massa's geld geven aan rommel omdat je niet genoeg hebt voor high end materiaal, ipv te sparen.
    Perfect normaal hoor, ik denk dat we zo allemaal wel begonnen zijn.

Member desert storm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    Nja kwijfel gwn tussen Stanton m.304 en Vestax PCV-275. Kweetni als der veel verschil inzit maar Staton heeft wel een mooi design imo. Maja daarvoor alleen doek et wel ni En prijs scheelt ook wel.
    vestax is normaal toch ook niet slecht dacht ik, in tegendeel zelfs...

iTrader
    20 (100%)
    Nja prijs verschilt wel... Kga normaal voor die stanton tenzij iemand klachten eeft over stanton mixers... Dan pak wel die Vestax

iTrader
    1 (100%)
    Meneer TNT, u bent nr. 3542 die die vraag al gesteld heeft. Der zijn gewoon 2 mogelijkheden, ofwel deftig materiaal kopen ofwel nen keer slecht materiaal kopen en dan nen keer deftig materiaal kopen. Ik ben een van diegene die dat laatste heeft gekozen. Conclusie is dat 'k nu wel een andere kijk heb op die 'dure' mengpanelen etc... Uiteidenlijk zijn ze totaal ni zo duur....

En als 'k dan lees dat je een (bijna) 16 jarige jongen zijt die tt's kei cool vind, rijzen der bij mij toch wel wat vragen. Nu ben je der wel mee bezig ook dus...

'k kan u nu maar 1 ding aanraden: lezen, lezen, lezen, search functie gebruiken, google gebruiken,.... tot dat je alle voor- en nadelen op een blaadje hebt gezet en dan selecteren e. Niet vergeten dat je bij cd-spelers illegaal liedjes kan downloaden en op cd zetten e!

En Stanton of Vestax, 'k heb zelf geen ervaring met die mixers, maar een voorgevoel zegt me toch dat die Vestax net iets steviger is. Is het prijsverschil groot? 'k heb hier zelf de 201 van Stanton staan en die X-fader is nu toch aan 't lekken. Mss is zien of de 304 dezelfde faders gebruikt en hoe dat bij Vestax zit? 'k d8 dat veel "turntabelisten" Vestax gebruiken, dus die moeten wel goede faders hebben dan. Vandaar dan mss ook 't prijsverschil?
    Laatst gewijzigd door __hanske__; 8 mei 2007 om 18:00

Member desert storm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Meneer TNT, u bent nr. 3542 die die vraag al gesteld heeft. Der zijn gewoon 2 mogelijkheden, ofwel deftig materiaal kopen ofwel nen keer slecht materiaal kopen en dan nen keer deftig materiaal kopen. Ik ben een van diegene die dat laatste heeft gekozen. Conclusie is dat 'k nu wel een andere kijk heb op die 'dure' mengpanelen etc... Uiteidenlijk zijn ze totaal ni zo duur....

En als 'k dan lees dat je een (bijna) 16 jarige jongen zijt die tt's kei cool vind, rijzen der bij mij toch wel wat vragen. Nu ben je der wel mee bezig ook dus...

'k kan u nu maar 1 ding aanraden: lezen, lezen, lezen, search functie gebruiken, google gebruiken,.... tot dat je alle voor- en nadelen op een blaadje hebt gezet en dan selecteren e. Niet vergeten dat je bij cd-spelers illegaal liedjes kan downloaden en op cd zetten e!
    een zeer belangrijk voordeel!

btw: met serato hoef je die zelfs niet op cd te zetten, rechtstreeks van je bearshare of kapaza op je platendraaiers

(owja, voor de snuggere: bemerk de ironie... )

Member TNT panic's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik ben ten eerste niet van plan om brol te kopen ofwel degenlijk materiaal ofwel geen materiaal voor mij. Maar gij geeft raad die bedoelt is voor iemand te "klote" das toch wel laag maja.

iTrader
    1 (100%)
    Waar haalt ge dat uit?

Dus met andere woorden zijn die q-30'skes en die reloop rmx 40 niet goed genoeg voor beginners??? Der gaan der hier heel veel zijn die dat tegenspreken denk 'k toch wel zene!

'k zeg u alleen dat je met die q-30skes en dat mengpaneel niet heel u dj-carriere gaan meegaan (als ge 't goed oppakt toch niet).

En ok, je wilt een deftige set. 'k zal je er eentje samenstellen dan:

2 * pioneer cdj 1000: €2698
    pioneer djm 800: €1649
    2* technics sl 1210 mk5: €1198

totaal= € 5545

hoofdtelefoon en geluid zelf niet bijgerekend! En jij komt af met een bedrag van om en bij de €600, pak al €800 en ge wilt zo'n materiaal???

Ik ben slim en besef dat ge dat der nog ni voor over hebt (neem 'k toch aan) en raad je een beginnersset aan, die naar mijn zinnen toch zeker moet voldoen in afwachting tot die superset....

'k vind dit wel leuk en ga ff verderrekenen:

Technics RP DH 1200: € 169
    Syrincs M3-220 DT Monitorset: € 549

+ dan nog den santaboetik voor on the road + flighcasesjes + subwoofers + ....

(daar durf 'k de prijs nog ni van te zeggen)

+ media (pakweg een €1000 (t is een beginner e ;-) )

Nieuw totaal: €7263...

potverdekke toch, vergeet 'k mene favoriet nog: de naaldjes!!

Ortofon Concorde Night Club E: €220 voor de 2! Wat is het leven van een dj toch duur e!
    Laatst gewijzigd door __hanske__; 8 mei 2007 om 18:34

Member VinceFeet's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    __hanske__ heeft een punt hoor, of je het nu graag hoort of niet!

Member Ble$$ed^'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Waar haalt ge dat uit?

Dus met andere woorden zijn die q-30'skes en die reloop rmx 40 niet goed genoeg voor beginners??? Der gaan der hier heel veel zijn die dat tegenspreken denk 'k toch wel zene!

'k zeg u alleen dat je met die q-30skes en dat mengpaneel niet heel u dj-carriere gaan meegaan (als ge 't goed oppakt toch niet).

En ok, je wilt een deftige set. 'k zal je er eentje samenstellen dan:

2 * pioneer cdj 1000: 2698
    pioneer djm 800: 1649
    2* technics sl 1210 mk5: 1198

totaal= 5545

hoofdtelefoon en geluid zelf niet bijgerekend! En jij komt af met een bedrag van om en bij de 600, pak al 800 en ge wilt zo'n materiaal???

Ik ben slim en besef dat ge dat der nog ni voor over hebt (neem 'k toch aan) en raad je een beginnersset aan, die naar mijn zinnen toch zeker moet voldoen in afwachting tot die superset....

'k vind dit wel leuk en ga ff verderrekenen:

Technics RP DH 1200: 169
    Syrincs M3-220 DT Monitorset: 549

+ dan nog den santaboetik voor on the road + flighcasesjes + subwoofers + ....

(daar durf 'k de prijs nog ni van te zeggen)

+ media (pakweg een 1000 (t is een beginner e ;-) )

Nieuw totaal: 7263...

potverdekke toch, vergeet 'k mene favoriet nog: de naaldjes!!

Ortofon Concorde Night Club E: 220 voor de 2! Wat is het leven van een dj toch duur e!

u beginnerscollectietje platen/cd's ni vergeten :o

iTrader
    20 (100%)
    En Stanton of Vestax, 'k heb zelf geen ervaring met die mixers, maar een voorgevoel zegt me toch dat die Vestax net iets steviger is. Is het prijsverschil groot? 'k heb hier zelf de 201 van Stanton staan en die X-fader is nu toch aan 't lekken. Mss is zien of de 304 dezelfde faders gebruikt en hoe dat bij Vestax zit? 'k d8 dat veel "turntabelisten" Vestax gebruiken, dus die moeten wel goede faders hebben dan. Vandaar dan mss ook 't prijsverschil?
    Goja tscheelt 100euro ofzo... Kan evengoed zijn daje die 100 euro betaalt voort merk... Sebiet is zien voor die faders. Btw tis enkel uw Xfader eh? Anders ene van ander merk opsteke als em kapot is als die passen tenminste. Kvin ni echt info van xfader van beide mixers :/

Approved 9-lifer Decade's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Jan maar hij overdrijft toch wel heel wat anders . Voor 2000 euri kan je evengoed een deftige set samenstellen.
    En als je twijfelt tussen stanton en vestax... koop dan maar snel vestax.

iTrader
    1 (100%)
    'k heb der hier nog ene liggen met 't zelfde probleem dus wisselen zou niks uithalen! En 'k denk ook idd ni dat dat gaat. Ieder merk heeft zo z'n eigen faders zeker. Nuja 't is ook ni dat nieuwe faders zoveel kosten. Maar voor mij is dat toch wel evenveel als 't mengpaneel zelf dus. En 't is idd enkel de x-fader. De rest doet 't nog prima! En uiteraard betaalt ge ook altijd bij voor 't merk, dat is zo bij technics, bij pioneer, bij .... Altijd bij de merken die zichzelf al bewezen hebben en bijna een monopoly hebben...

En blessed, met media bedoel 'k de collectie en 'k ben bescheiden gebleven!

'k zal zelf ff zoeken achter die faders...(als 'k zelf iets kan vinden...)

iTrader
    1 (100%)
    Stanton M.304 €409
    3-channel mixer with Penny & Giles crossfader and FX loop

Vestax PCV-275 €379
    Original VESTAX PCV fader
    User replaceable 60mm input faders and 45mm crossfader make “on-site” repairs very easy.

Info: New Line (waar de vestax overigens in actie staat)
    Info over de Vestax: http://www.new-line.nl/webshop/reviews/read.asp?i=11078 (die andere kon 'k geen reviews van vinden op new line)

iTrader
    20 (100%)
    Nja, kvind ook nergens reviews van die Stanton m.304 Drm dak beke twijfel
    Btw, hoe lang doede eig al met uw Xfader?

Approved 9-lifer Therapy's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    keb nog een vraagske ,
    ik heb op mijn mixer geen BPM die worden weergegeven.
    bestaat der zoiets als ne externe BPM meter ofzo ?

Ciao Thera

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten