Pagina 11 van 254 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 220 van 5064
    Member DaMob's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Therapy Bekijk bericht
    Yo
    hoe kan ik van men platenspeler liedjes op men pc zetten ?
    heb normaal gezien een line uitgang (of zoiets ) op men platenspeler zitten.
    is Stanton T.80 btw.Kan iemand mij vertelle wa kabelke ik nodig heb en waar ik da in men pc moet steke ?

Ciao Thera
    "cinch naar 3.5mm male jack" heb je nodig
    Je steekt die male jack dan gwn in je line-in van je soundkaart op je pc en dan via audacity of andere programma's opnemen

Approved 9-lifer nonkel wulle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    Kzit ook met een klein vrage.
    Kheb zitten denken om een Staton m.304 mixer te kopen maar nen kerel beweert dat er vertraging op de Stanton mixers zit en dus brol is :/
    Da is zever neem ik aan of is da echt zo? En kan iemand me ook zeggen als die mixer beetje deftig is voor electo, club, ... mee te draaien?

Grtz
    Voor een mixer van 400 ballen zou dat niet mogen, mocht dat zo zijn heb je nog altijd je garantie.
    Daarbij, je kunt ook altijd eens op google zoeken naar reviews.

Approved 9-lifer MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nonkel wulle Bekijk bericht
    Voor een mixer van 400 ballen zou dat niet mogen, mocht dat zo zijn heb je nog altijd je garantie.
    Daarbij, je kunt ook altijd eens op google zoeken naar reviews.
    Heb gezocht maar vind gene reet... Kom enkel op fora uit waar ik nix meer verder ofwel op online shops...

Member Ble$$ed^'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    check new-line.nl

Member TNT panic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hallo,
    Ik ben al een heel jaar aant het overwegen van een dj instalatie te kopen.Het enige dat me tegen houd is dat het zo duur is.

Ik ben gek van de muziek trance , electro house en d&b vind ik ook wel zalig .Ik luister dagenlijks ongeveer 2 uur muziek.Ik kan tracktor dj studio redenlijk goed gebruiken en reason ook.Dus ben al lang genoeg bezig met dit dat dit geen bevlieging is.

Ik heb al een paar nummertjes gemaakt enzo maar is meer voor de fun.Met computer mixen enzo is toch niet het echte ding en dus zou ik meer naar echt dj-ing gaan overstappen nu ik toch bijna 16 ga worden.Ik heb hier nog een 400 euro liggen maar dat is zeker niet genoeg.Ik verjaar binnen een 18 tal dagen dus dan komt er ook nog wat geld bij maar dat is nog niet genoeg.
    Pak dat ik 500 euro heb mijn ouders zullen misschien ook wat bijleggen dus pak dat het een 600 euro is (misschien maandje vakantie werk doen).

Ik heb ook al zitten denken over wat ik zou pakken draaitafels of cd spelers. Omdat ik niet over zoveel geld beschik maakt het de keuze nog moeilijker.
    Mij lijkt draaitafels professioneler en cooler , fijner om mee te werken. Maar vinlys kosten pakken geld.En ik denk misschien dat draaitafels minder gebruikt gaan worden en meer cd-spelers.Maar die final scratch is heel interressant vind ik(maar wel duur ).

Ik zou wat raad hebben over wat en hoe. alvast bedankt.

Banned PapaGanz's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Oei, zo'n vraag is hier nog nooit gepasseerd, we zullen er eens over nadenken

Member Ble$$ed^'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PapaGanz Bekijk bericht
    Oei, zo'n vraag is hier nog nooit gepasseerd, we zullen er eens over nadenken

Member VinceFeet's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNT panic Bekijk bericht
    Hallo,
    Ik ben al een heel jaar aant het overwegen van een dj instalatie te kopen.Het enige dat me tegen houd is dat het zo duur is.

Ik ben gek van de muziek trance , electro house en d&b vind ik ook wel zalig .Ik luister dagenlijks ongeveer 2 uur muziek.Ik kan tracktor dj studio redenlijk goed gebruiken en reason ook.Dus ben al lang genoeg bezig met dit dat dit geen bevlieging is.

Ik heb al een paar nummertjes gemaakt enzo maar is meer voor de fun.Met computer mixen enzo is toch niet het echte ding en dus zou ik meer naar echt dj-ing gaan overstappen nu ik toch bijna 16 ga worden.Ik heb hier nog een 400 euro liggen maar dat is zeker niet genoeg.Ik verjaar binnen een 18 tal dagen dus dan komt er ook nog wat geld bij maar dat is nog niet genoeg.
    Pak dat ik 500 euro heb mijn ouders zullen misschien ook wat bijleggen dus pak dat het een 600 euro is (misschien maandje vakantie werk doen).

Ik heb ook al zitten denken over wat ik zou pakken draaitafels of cd spelers. Omdat ik niet over zoveel geld beschik maakt het de keuze nog moeilijker.
    Mij lijkt draaitafels professioneler en cooler , fijner om mee te werken. Maar vinlys kosten pakken geld.En ik denk misschien dat draaitafels minder gebruikt gaan worden en meer cd-spelers.Maar die final scratch is heel interressant vind ik(maar wel duur ).

Ik zou wat raad hebben over wat en hoe. alvast bedankt.
    €600 + een paar weken vakantiewerk en je kan jezelf een erg mooi beginnerssetje aanschaffen. Of je met Vinyl gaat draaien of met cd's, die keuze moet je voor jezelf maken. Ik denk dat iedereen Vinyl 'cooler' vindt dan cd's maar als je maar 2 platen per maand kan kopen omdat ze zo duur zijn ga je het al snel een pak minder cool vinden. Final Scratch is inderdaad érg duur maar heb je ooit al gehoord van Serato? Exact hetzelfde principe maar wel goedkoper! En naar verluid (draai zelf niet mer Serato, maar er zitten er hier wel op 't forum) is het ook nog is beter dan Final Scratch.

iTrader
    0
    Face it CD is goedkoper dan Vinyl.
    Alleen is de aankoop van tabletops wat duurder dan turntables.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nonkel wulle Bekijk bericht
    Face it CD is goedkoper dan Vinyl.
    Alleen is de aankoop van tabletops wat duurder dan turntables.
    Idd, maar als hij met serato gaat draaien kan hij mp3's gebruiken (misschien zelfs nog goedkoper dan cd's) zonder dat hij z'n 'vinyl' moet opgeven.

Crew Member Robust˛'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dan gaat bijna heel zijn budget al naar Serato...
    Ik merk dat heir nogal vaak serato wordt vermeld aan beginners, maar dat lijkt me nu net geen goed idee wegens de grote kostprijs je direct aanzit?

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robust˛ Bekijk bericht
    Dan gaat bijna heel zijn budget al naar Serato...
    Ik merk dat heir nogal vaak serato wordt vermeld aan beginners, maar dat lijkt me nu net geen goed idee wegens de grote kostprijs je direct aanzit?
    Serato kan je op ebay toch al vinden voor 300-400 euro, niet? Als hij dan nog is gaat werken van de vakantie heeft hij (ongeveer) nog is een kleine €1000 verdiend. Daar kan hij toch al twee SUPER OEM's (of 2dehands Technics) en een goed mengpaneeltje mee kopen?

Uiteraard, boxen en versterker heb ik wel niet in dat budget opgenomen. Maar boxen heeft iedereen wel ergens staan, hoe oud ze ook mogen zijn en een simpele Stereoketen kan ook al als versterker dienen.

Member __hanske__'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    'k zou 't nog simpeler houden: no money = no dj :-)

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door __hanske__ Bekijk bericht
    'k zou 't nog simpeler houden: no money = no dj :-)
    Daarom dat ik ook zeg, eerst werken in de vakantie.

Maar klopt wel hoor... Als je zo'n hobby moet starten met een budget van €500 of minder... Dat is voor niemand leuk. Voor jezelf niet en al helemaal niet voor de mensen die toch maar proberen een setje samen te stellen.

iTrader
    1 (100%)
    Nhe maar laten we een standaard-beginnersset samenstellen voor al diegene die der nog komen en die ook geen budget hebben...

mengpaneel: reloop rmx 40 € 239
    platenspelers: jb systems q30 €199 * 2 = € 398
    hoofdtelefoon: de oorkes van uwen mp3-speler

gesteld voor slechts € 637.

2de mogelijkheid:

Dré's Q-30 Intermediate Set MKII te vinden op http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=14268 €539

(tijd die 'k er over gedaan heb om dit op te zoeken: max 5 minuten!)

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door __hanske__ Bekijk bericht
    Nhe maar laten we een standaard-beginnersset samenstellen voor al diegene die der nog komen en die ook geen budget hebben...

mengpaneel: reloop rmx 40 € 239
    platenspelers: jb systems q30 €199 * 2 = € 398
    hoofdtelefoon: de oorkes van uwen mp3-speler

gesteld voor slechts € 637.

2de mogelijkheid:

Dré's Q-30 Intermediate Set MKII te vinden op http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=14268 €539

(tijd die 'k er over gedaan heb om dit op te zoeken: max 5 minuten!)
    Lol, koop gewoon een stel Technics, kunt ge aan minstens evenveel doorverkopen als ge die aan de prijs op eBay in duitsland betaald.
    Laatst gewijzigd door nonkel wulle; 7 mei 2007 om 21:41 Reden: Constructiefout.=)

iTrader
    1 (100%)
    bwane, laat die beginners eerst maar nen hoop rommel kopen en veel geld verkwisten. Zo leren ze 't wel :-)

Approved 9-lifer MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ble$$ed^ Bekijk bericht
    check new-line.nl
    Enkel prijs en technical data :/ geen review...
    Der draait hier tog wel iemand met een Stanton mixer? Tevreden van of probs mee?

Approved 9-lifer Therapy's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    ik heb vrijdag mene eerste mixer gekocht en jawel het was ne stanton .
    het enige probleem is da ik der gene zak van ken .
    maar tot nu toe toch nog geen problemen ofzo gehad dermee ^^.

Ciao Thera

Approved 9-lifer Slynx's schermafbeelding
    iTrader
    18 (85%)
    wat doe je met een mixer alleen?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten