Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Member NoizeSuppressor's schermafbeelding
    iTrader
    75 (100%)

feedback geven op discogs

Heb net via marketplace daar een deel platen verkocht en had toch graag goeie feedback gegeven aan de kopers maar op de ene of andere manier kan ik niet vinden hoe dit te doen. Heb alles uitgepluisd, reageren op feedback enzo vind ik maar gewoon feedback laten dus niet

iTrader
    75 (100%)
    niemand die weet hoe dat werkt?

Member DJ BUZZE retro's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NoizeSuppressor Bekijk bericht
    niemand die weet hoe dat werkt?
    rechtsboven : marketplace , view orders

leave feedback

iTrader
    75 (100%)
    bedankt!

Heb toruwens je plaat ontvangen waarvoor dank, enkel jammer dat er op geschreven is want dit kan ik echt niet uitstaan

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NoizeSuppressor Bekijk bericht
    bedankt!

Heb toruwens je plaat ontvangen waarvoor dank, enkel jammer dat er op geschreven is want dit kan ik echt niet uitstaan
    is daarop geschreven? Wist ik nie.. in elk geval ik heb er ni op geschreven (doe da nooit, tenzij op whitelabels waar niks opsta)

dan zalt toch ma iets klein zijn denk want is me nooit opgevalle

iTrader
    75 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ BUZZE retro Bekijk bericht
    is daarop geschreven? Wist ik nie.. in elk geval ik heb er ni op geschreven (doe da nooit, tenzij op whitelabels waar niks opsta)

dan zalt toch ma iets klein zijn denk want is me nooit opgevalle
    sja, te zien wat jij klein noemt natuurlijk. Heb hem vanmiddag pas open gedaan want was nog niet thuis geweest en niet zo gelukkig mee. Check foto:

http://img516.imageshack.us/img516/5503/plaataf0.jpg

Heb deze plaat niet enkel gekocht om te spelen, jij als vinyljunk zou dat toch wel moeten weten...

iTrader
    1 (100%)
    Kan ik niet weten he man , voor de meerderheid staat de plaat zelf centraal, dat die goed speelt, met originele cover erbij.

Als ik platen koop komen er ook nu en dan aan waar opvallend met stift is opgezeten, daar staat ook nooit iets van bij... (lijkt me niet de gewoonte bij vinylhandelen?). Als je daar zeker van wilt zijn, altijd vooraf vragen he. Voor zover ik u ken van het forum draai je ook he... dusja, als dan al die gedachte in me opkomt zou het het een pure verzamelaar zijn... maar dan nog?

Als een cover nu helemaal doorgescheurd is of een plaat volledig volgetekend dan zou ik het er zeker bijzetten, maar nu iets vrij kleins ..., (heb die zelf ook overgekocht van iemand en vrijwel nooit vastgehad)

Dusja, 'k vind het spijtig vo u dan, ik heb zeker niet bewust ofzo erover gezwegen. Langs de andere kant vind ik nu niet dat er veel reden is tot klagen, je hebt ze tamelijk goedkoop van me gekocht he. Die is zeker 35 tot 50 waard (hou e-bay maar eens in't oog voor die plaat of bekijk de cijfers op discogs), dan is 20 € met verzending inbegrepen voor een oude plaat in goede staat, met 2 vrij kleine markeringen toch geen afzetterij he?

Hoedanook, als uw vertrouwen in mij niet geschaad is (zou ook niet zien waarom) en je zou ooit in de toekomst nog eens iets kopen, zal ik grondig bestuderen of er niets opstaat en alles in detail beschrijven...

Maar dus ook langs uw kant niet vergeten: wie niets vraagt weet ook niets he ! Als dit of dat belangrijk is, altijd vermelden dan voor je iets regelt... dat heeft de ervaring mij ook geleerd

iTrader
    75 (100%)
    ah ok, my bad ik wist niet dat ik moest vragen of er beschadigingen waren. Me dunkt dat je dergelijke dingen meldt en ja ik draai maar ik ben ook verzamelaar dus ik haat beschreven platen.

Soit, ik ga 't hier bij laten, toch bedankt

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten