Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 39
    Member
    iTrader
    0
    soft drugs gebruikers zijn zowiezo lowlifes ... want waarom gebruiken ze het ? omda ze er een fijn gevoel van krijge ? een gevoel da ze uit hun eigen ni kunne krijge ? dan is er iets mis ... met het koppeke/het denken ...

en makkers ... flame me maar gerust dood hoor
    i don't give a shit

drugs stomt af, en daarmee basta

gelieve dan ook geen rekening te houden met MIJN mening ... want ik hou zowiezo geen rekening met die van smokers/slikkers/...

aja en NOG wat: er zijn mensen die ook gewoon bier drinken omdat ze vinden dat het lekker smaakt, integendeel tot cola of koffie of weet ik veel wa ...

anywayz de leute nog met deze flame topic

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door crOss_
    Misinformatie zoals in het geval van de heer "DJ", daar heeft de persoon in kwestie mijns inziens weinig schuld aan. Helaas vindt deze jongeman het ook verstandig om uit persoonlijke ervaringen in de stijl van "ik had eens last op een avond omdat iemand 'XTC' tegen mij zei" meteen gigantische extrapolaties te maken naar de hele wereld, inclusief alle mogelijke alternatieve zienswijzen die d'r in te vinden zijn. Ergens tussenin beledigt hij ook nog eens duizenden en duizenden verstandige gebruikers uit zuivere onwetendheid.

Ik had gewoon graag toegevoegd aan deze (best interessante) discussie: Leer nu eindelijk eens dat uw visie op de werkelijkheid niet noodzakelijk 'klopt' of opgaat voor andere mensen. Als u er liever weg van blijft, A-okay, maar zoals u zelf erkent, u kent d'r geen behaarde reet van, dus is het dan niet een béétje gevaarlijk om mensen op basis van uw beperkte kennis zonder blikken of blozen te veroordelen, categoriseren en in één adem dood te wensen?

U bent into hardtek zie ik; misschien niet slecht om te onthouden dat 80% (nattevingerwerk) van uw platen dan gemaakt is door vrij spaced out mannekens.
    pure larie ... en ge kunt daarbij nog geen duidelijk vloeiende leesbare tekst opstellen ook ...

Member
    iTrader
    0
    ..:: It's nice to be important, but It's more important to be nice ::....::
    soft drugs gebruikers zijn zowiezo lowlifes
    gelieve dan ook geen rekening te houden met MIJN mening ... want ik hou zowiezo geen rekening met die van smokers/slikkers/...
    pure larie ... en ge kunt daarbij nog geen duidelijk vloeiende leesbare tekst opstellen ook ...
    gaan met die love generation

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door crOss_
    gaan met die love generation
    geen idee waar ge op aanstuurt met de quotes

maar hetgeen ge vermoedelijk wilt aantonen met die quotes wordt dan toch wel helemaal ontkracht door men signature hoor ... dus ik zou die in u geval niet gequote hebben

ofwel kan je niet zo goed lezen ...

Banned Hmgrwngd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastaspast
    soft drugs gebruikers zijn zowiezo lowlifes ... want waarom gebruiken ze het ? omda ze er een fijn gevoel van krijge ? een gevoel da ze uit hun eigen ni kunne krijge ? dan is er iets mis ... met het koppeke/het denken ...

en makkers ... flame me maar gerust dood hoor
    i don't give a shit

drugs stomPt af, en daarmee basta

aja en NOG wat: er zijn mensen die ook gewoon bier drinken omdat ze vinden dat het lekker smaakt, integendeel tot cola of koffie of weet ik veel wa ...

anywayz de leute nog met deze flame topic

Telkens als je denkt daje het toppunt van debiele posts gelezen hebt, komt er wel een nieuwe op je af.

EDIT:
    Date of Birth:
    04/02/86
    City:
    Lokeren
    Occupation:
    III (Ind. Ing. Inf.)

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hmgrwngd

Telkens als je denkt daje het toppunt van debiele posts gelezen hebt, komt er wel een nieuwe op je af.
    uhu supergrappig idd ...

en het is wel degelijk STOMT af zoals ik het zeg, ja het maakt je STOM en niet STOMP ... maar ja probeer maar te scoren met foutjes op te zoeken hoor, en als je dan NET denkt eentje gevonden te hebben, ...

en PS: als jij die tekst van Cross duidelijk en to the point geschreven vond ... jah dan ... zou ik zelf ook maar ies een taalcursuske volgen want het was alleen maar rond de pot draaien met fraaie woordjes, terwijl je zijn mededeling met 1 woordje kan samenvatten, en dat heb ik dan nog gedaan ook, wat vriendelijk van me

LARIE

ps: en nu ga ik ff men reply herlezen zodat je niet hoeft te zoeken mennen besten!

*edit* LOL omdat je 6 jaartjes ouder bent ... O M F G ... zielig

Approved 9-lifer Yenneman's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    *edit* LOL omdat je 6 jaartjes ouder bent ... O M F G ... zielig
    *Psst, basta...ik denk dat hij het bedoelt in de zin van "moet ge daarvoor al zo oud zijn geworden" en niet van "die kleinen gaat ook iets zeggen"...just a hint *

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spray-bunny
    Wat een prachtige argumenten
    ik had geen tegenargumenten nodig, want hij heeft niets gezegd in zijn tekst ... er staat gewoonweg NIKS in ... enkel wat jaddejadde, ronddepotgedraai en flinterflanterkweeniwazeggengedoe

maar hey!, ook jij bedankt voor de reply ze man

love them xxx

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yenneman
    *Psst, basta...ik denk dat hij het bedoelt in de zin van "moet ge daarvoor al zo oud zijn geworden" en niet van "die kleinen gaat ook iets zeggen"...just a hint *
    Ik ben nog niet 'oud' geworden als hij dat moest bedoelen dus dat zo nogal stom (of moet ik zeggen stomp?) zijn ... en JAAAA ik amuseer me

iTrader
    53 (100%)
    en JAAAA ik amuseer me

Dacht ik wel

Member
    iTrader
    0
    Het was geen flame topic tot jij hier kwam. Je hebt trouwens behoorlijk veel woorden nodig om zo weinig inhoud neer te zetten...

ps: uw dj skills zijn maar flauwkes ze

Naja waarom in dat fel rood, ik moet me hier al extreem goed concentreren om uw gebrabbel te ontcijferen ... ten eerste ga je niets meer van me horen omdat ik niet omga met lowlifes en ten 2de mag je niet een beetje creatief zijn met taal miss ? Het mag wel in de reclamewereld, in de gazetten ... en als ik nu afstommen als werkwoord wil gebruiken, ma man toch ... dan doe ik da toch gewoon zeker ? Of ga je de werkwoordpolitie op me afsturen? Verruim je taalgebruik miss zelf een beetje, doe wat cultuur op, lees wat boeken ...

en alé ik zal dan ff de moeite te doen waar om per se AFSTOMMEN gebruik, omdat ik in mij nabije omgeving alsook familie zie dat mensen die smoren, enorm tam worde, om de grootste onnozelheid lachen en stomme dingen zeggen, ...

en alleen hoe je het kunt om drugs goed te prate ... tttt ... dan zulle al onze overheidsmensen, al onze ouders, voorouders, onderwijzers, opleiders, controleurs, ambtenaren en weet ik wie nog allemaal ... dan zitten zij allemaal verkeerd in de gedachte dat drugs niet hoort ... alé jong daar al ies aan gedacht? wrom da het illegaal is? ... neeeeuhhh hoor, legaliseer het maar, cool, laten we allemaal onder invloed met elkaar samenleven, COOL, REGGAE style, DUUUUDE, tcchiiil, eeeeeaaaazzzz man! , ... yeah LOVE IS THE MESSAGE

iTrader
    53 (100%)
    Nog even snel mijn persoonlijke opinie:

Ik rook niet, drink niet en gebruik geen enkele vorm van drugs (tenzij men koffie hier ook onder gaat plaatsen) en van mij mag iedereen inhaleren wat hij/zij wil of zich doodsnuiven, -slikken etc., zolang ze mij er maar niet door lastigvallen. Ik heb evenveel last van druggebruikers als van niet-druggebruikers. Opdringerig en irritant gedrag komt bij allebei voor. Ik erger me aan het gedrag van mensen, gelijk welke oorzaak dat gedrag ook heeft. Nogal een geluk dat ik mijn frustraties wat kan onderdrukken en dat beleefdheid in mijn geval meestal de overhand neemt.

Daarom dat ik mij niet veel meer buitenwaag. Feestjes, fuiven en dergelijke zijn aan mij niet besteed, of ze nu "clean" zijn of niet.

Moest het ooit nog gebeuren dat ik gecontroleerd word, ga ik mij daar niet over opwinden, omdat ik toch niets te verbergen heb, en controles zijn (meestal toch) systematisch, dus dan heb ik geen reden om mij gestigmatiseerd te voelen.

My drug...is music.

iTrader
    53 (100%)
    Wat staat dat in deze thread te doen???

Member evil aardappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb geen problemen met softdrugs, harddrugs sjah dat besliste zelf, enige probleem dat ik had waren ronny's die drugs pakten (ik weet niet wat), die heel agressief werden. Echt gestoord. Maar soit overal heb je rotte appels he .

En trouwens, als mensen op hun tenen getrap zijn over illegale drugs beginnen ze gelijk direkt alcohol af te breken, doet dat eens niet , zo zette een stap achteruit. Zo van, weed is illegaal dus zou bier dat ook moeten zijn, jezus man, ipv dat te zeggen, geef gewoon een deftig argument . Sorry maar dit is iets wat ik gewoon haat. Er zijn genoeg argumenten.

Member
    iTrader
    0

en u hebt duidelijk een probleem met punctuaties en hoofdletters...

Ik bedoel natuurlijk je 1e post... beetje nadenken kan geen kwaad ze

lol ge moet uzelf bezighoren ... wat doen men DJ kwaliteiten nu ter sprake in een topic over de al dan niet storende gevolgen van drugsgebruik ... en punctuaties en hoofdletters, daar kan je iedereen op nemen, trouwens ik zat hier niemand te verbetere é, nee van bij men eerste post zijn jullie mij beginnen verbeteren ... wss omda ge niks beters te doen wist ... en jaaaa daar kan ik inkomen!

iTrader
    0
    Jullie gaan echt in op Bastaspast z'n gebrabbel ?

De correcte manier om met zo'n mensen om te gaan is:
    "ja, kereltje, je hebt gelijk. "
    " 100 % gelijk "
    " Nee , echt ... "

Voor iemand zoals Yenneman daarentegen, kan ik alleen maar respect hebben. In zijn post kun je duidelijk opmaken (als ie handelt naar z'n woorden) dat hij integer en beschaafd is.

Uit Bastaspast z'n exploten kun je echter besluiten dat mensen helemaal geen drugs nodig hebben om zichzelf belachelijk te maken.
    (en aub, als je dit al gaat ontkennen, ben je nie zo goe bezig.
    vb nodig ? "jaddejadde, ronddepotgedraai en flinterflanterkweeniwazeggengedoe" )

EDIT:
    flinterflanter ?
    Ik begin me stevig af te vragen of Bastaspast niet knetterstoned achter zijn pc zit.

Member
    iTrader
    0
    Cannabis was tot in de 20e eeuw legaal, wat is u punt? En wees eens wat kritisch ipv de overheid en je mama en papa zomaar te geloven. Ooit al eens aan gedacht dat ze een reden hebben om cannabis te verbieden (die reden is niet de bezorgdheid om de gebruikers ze ), maar dat moogt ze eens zelf opzoeken. Ge hebt trouwens een serieus stereotyp beeld van cannabis-gebruikers, maar soit, dat zegt blijkbaar meer over je vrienden en familie als de meeste andere gebruikers .

en speciaal alles in het groen voor jou!

Aaaaah!!! dus ik moet smiley's gebruiken als punctuatie zo op dees manier Doe ik het goed Anders zeg je het maar é

En ohhh wat fijn dat je supercultureelgeëngageerd bent idd wat heb ik een stereotIEp beeld over de softdruggebruiker é uhu en met men site'je en als niet fameuze dj , die je wss nog nooit gehoord hebt

makker ik heb u nauwelijks al gezien in de music sectie, en het gaat ies over drugs en plots voelt ge u enorm geroepen hier van alle gezeik te kome spugen En het eerste stom DJ'ke da u mening wa tegenspreekt, of uw passie wat komt bekladden, ga je ff op zijn plaats zetten Hehe good luck

iTrader
    0
    Proficiat , Spray-bunny; je hebt net 15 minuten van je leven verkwanseld.

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hmgrwngd
    Proficiat , Spray-bunny; je hebt net 15 minuten van je leven verkwanseld.
    Ja, ino, ik heb mijn reply's al gewist ondertussen. Ik zou beter moeten weten, maar toch laat ik me telkens weer meeslepen.

Member
    iTrader
    0
    Zozo, doe je huiswerk beter ... ik heb niets met SoundClash te maken en ik ga hen ook niet opzoeken zoals IDD de 13 jarige tienertjes ...

dat ik de discussie aan het verliezen ben, LOL , valt er iets te winnen miss ? of ben jij nu net zo een type dat uit alles een competitie slaat ... van jou winnen zou me alleenst geen eer bezorgen. Tenslotte het feit dat jij in jouw ogen aan het winnen bent, maak je voor je eigen maar uit, ik zal zelfs meeduimen!

bedankt voor de kleurchange, ma trekt nog op geen ballen! En och ja ik haddet ook kunne wete dat het 'rechten' studentje was ... ja als je niets kunt, dan moet je maar wa regeltjes vanbuiten blokke é ...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten