Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: speakerset

Member TatuObsessed's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

speakerset

heb het al op het hardware aankoopadvies forum gezet maar krijg daar geen reactie op dus zal ik het hier ff zetten

ik denk eraan om een speakerset te gaan halen maar ben aan het twijfelen tussen deze 2

nl Logitech X-530 5.1 speakers en Logitech X-620 6.1 Speakers
    welke zouden jullie me aanraden
    beiden kosten 69€ dus tis nogal raar

mijn voorkeur gaat naar de 6.1 maar is er mss iets slechts aan ofzo

Member Deefees's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mss omdat die 5.1 meer "design" is (Kvind dat er mooier uitziet) dat hij ook 69 kost.
    Ofwel is er een addertje maar dat betwijfel ik
    => ook es denken of het nu komt op 1 boxje meer of niet...

Crew Member gunnie's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    ik heb hier rond pc zo een X530 staan, vrij content van kwa sound en zeker hard genoeg

één ding vind ik wel vrij dom, ik heb men pc links staan van bureau en de speaker met de kabels aan voor de verschillende lines is de front rechtse. hiermee is de kabel dus vrij kort voor de rest geen klagen van maar vergis u niet in de grootte van de speakers want die zijn vrij hoog (21cm) de sub is vrij compact.

Member Vintage Hifi's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    6.1 gebruik je bijna nooit, er zijn weinig games en DVD's die het ondersteunen, en als ze dat toch doen, Matrixxed de versterker/geluidskaart/software het toch door over de twee achterkanalen.

Wat betreft het verschil, de X-530 is van een serie hoger, dus "normaal gezien" beter. Logisch ook toch? Als je voor dezelfde prijs 6.1 en 5.1 kunt kopen van hetzelfde merk, dan is het niet meer dan logisch dat de 6.1 kwalitatief iets minder is é...

Approved 9-lifer Zenko's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    idd kzou ook voor x-530 da ga iets beter qua kwaliteit zijn voor games en films zoals Wa_denkte zei, en voor die prijs kunde ni sukkele

Member BloodSeaker's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    bij ons staat de 5.1 aan 58€ en de 6.1 aan 105,00 € (http://www.bistongeren.be - een 20-tal euro onder de aanbevolen prijs van logitech zelf)
    Er zit echt wel redelijk wat verschil in prijs op, dus ik vermoed dat dat een superpromo bij forcom moet zijn (onder leveranciersprijs, goed bezig) of een vette foute prijsvermelding

Member TatuObsessed's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ok heb dus die 6.1 x-620 gaan halen
    maar, ik zit me een groot probleem ik krijg die dus ni allemaal aan de praat
    ik vroeg of ik ze kon aansluiten op men tv, verkoper zei dat, als uw tv nen koptelefoon aansluiting had da da wel ging gaan

dus kom thuis, sluit alles aan juist kleur bij het bijhorende plugje enzo maar het enigste wa werkt zijn de achterste speaker, van voor werkt er geen één

heb zowa alles al geprobeerd, soms werkt zelfs enkel de centrale speaker

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten