Ik ben zelf een metalliefhebber en luister naar genres als heavy, power, thrash, speed,... wa vanalles dus.
Maar er is een ding waar ik niet tegen kan: growls
Ik kan er niet bij hoe iemand er bij komt om zoiets te maken, of hoe iemand daar vrijwillig naar kan luisteren. Is het om uw ouders te provoceren? Exorcisme? Masochisme? Al die black en death waar in gegromd wordt is toch niet te beluisteren?Ik heb hier al talloze gesprekken over gevoerd met een vriend van mij, ook over het dragen van spikes en corpsepainten trouwens... ( aren't they pretty )
Meestal wordt zo potentieel mooie muziek totaal verkracht door de "zanger" (kbedoel, luister naar finntroll...)
Ik weet wel dat er over smaak niet te redetwisten valt [insert latijnse spreuk here], en ik kan nog wel begrijpen waarom mensen naar pop of r&b luisteren, maar wat die growls betreft kan ik geen begrip opbrengen.
Vertel mij dat ik gelijk hebof hoe jullie erin slagen wel naar dat gegrom te luisteren.
no offence intended

LinkBack URL
About LinkBacks
Ik heb hier al talloze gesprekken over gevoerd met een vriend van mij, ook over het dragen van spikes en corpsepainten trouwens... (
of hoe jullie erin slagen wel naar dat gegrom te luisteren.
Met citaat reageren

)