Gutentag Dammen und Herren![]()
Nu, waarschijnlijk is deze thread nu niet zooooo absurd, maar om te zorgen dat alle djs hier de thread effectief lezen kon ik best maar aandachtstrekkend titeltje verzinnen![]()
Komt eropneer, dat ik : 1) Eens curieus ben hoe alle Dj's hier uiteindelijk gekozen hebben tussen alle beschikbare genres voor HUN eigen genre dat ze nu draaien. Aanleiding hiervoor is het feit dat ik momenteel serieus in de knoei zit met m'n eigen genre... ben mettertijd op dit jaar en half al geëvolueerd (lees: uitgebreid) van hardcore naar hardstyle naar hardtrance en trance, zo naar club en techno...
Dusjah, ooit moet je wel eens specifieker een genre gaan kiezen sinds ge niet alles dat ge goed vindt kunt draaien.
Vandaar dat 'k graag eens zou weten hoe de Dj's hier ertoe gebracht zijn echt voor dat ene (of misschien 2?) genre(s), echt "HUN" genre te gaan.
2) Techno is het geen waar ik momenteel het meest naartoe leun en wat ik nu ook relatief het meest koop, maar tegelijk is er nogal een persoonlijk knelpuntje en dat is dat ik techno muziek (nu wel heel erg algemeen gesproken) nogal "koel", "koud", en "emotieloos" vind, dit in vergelijking met echt supergoede (hard)trance, -hardstyle of -hardcore
tracks. En dat apprecieer ik dan wel veel meer voor mijn eigen als ik sta te draaien, nl. dat er meer emotie in de muziek zit. (Ongeacht het feit dat'k het een retegoei genre vind)
(Nuja, latin , tribal etc. ok, dat zijn warmere tracks, maar warmer is niet persé gelijk aan meer emotie) Dit is natuurlijk allemaal zeeeer subjectief en graag hier dan ook eens een mening over van de techno en andere djs ?
![]()
(Tracks zoals Jerome Naujoks - Revelations vind ik dan op het gebied van techno veel superder, een echte techno drive met nog steeds 't gevoel van een trancey track, maar dan (voor zover ik weet toch) is daar weer het probleem dat techtranc tracks voornamelijk trance georiënteerd zijn en niet techno....)
Alvast veeeeeeel dank (![]()
![]()
) voor degenen die de moeite/tijd nemen om deze topic te lezen en om effectief een comment te plaatsen.
THX ! En ciao![]()
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

)
(Nuja, latin , tribal etc. ok, dat zijn warmere tracks, maar warmer is niet persé gelijk aan meer emotie) Dit is natuurlijk allemaal zeeeer subjectief en graag hier dan ook eens een mening over van de techno en andere djs ?
) voor degenen die de moeite/tijd nemen om deze topic te lezen en om effectief een comment te plaatsen.
Met citaat reageren
zolang t binne dezelfde bpm ligt natuurlijk, kga ni van progressive nr techno gaan...