iepz tis voor ff te weten als er platenwinkels in brugge zijn waar ze jump/french techno verkopen iemand die me verder kan helpe? thx![]()
iepz tis voor ff te weten als er platenwinkels in brugge zijn waar ze jump/french techno verkopen iemand die me verder kan helpe? thx![]()
kijk in deze sticky: http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=122977
delta vox ken ik ma ik dacht dat ze daar alleen maar dj materiaal verkopen?
alles is daar opgeroten jump vond je daar toch nie
BC records is gesloten, doctor vinyl ook, dus nix meer te vindendelta vox = gear
en dan zitten kakken dat mensen met mp3's mixen
ge moet 50 km rijden om een deftige winkel te vinden
Bestellen online? hoeft niet persé online winkel te zijn hé....
Gewone winkels lijkt toffmusic sturen zij ook op, en das maar achteraf betalen als platen toegekomen zijn per post...
Maar natuurlijk wel juist dat't altijd fijner is keertje in de bakken ter plekke te snuffelen![]()
in "seven" (zilverpand) kun je tegenwoordig wat house plaatjes kopen op bepaalde dagen ... maar ze hebben alleen goeie platen, dus niks in jouw genre :d
ja idd seven over hoofd gezien, ma das er nog nie echt lang
Jah breezie ge kunt overal natoe ;p oostende, gent, antwerpen, ... ge moet er iet voor over hebben en meeste mensen uit brugge,diek ken, die draaien bestellen platen onlinege moet uwen vélo zelf nie pakken om int stad erachter te gaan =)
in de seven platen ofwa?
hmm
vo de rest gent!
ja das sinds kort, kfronste mn wenkbrauwen ook, mo das om zo 'trendy' en 'hip' en 'cool' te zijn, en wat is cooler dan 'dj' zijn.. *zucht* (my opinion about it)
Heeft niks met (het imago van) de winkel te maken ... het verkopen platen staat er volledig los van. Is een initiatief van ricardo, die er veel tijd in steekt en er zeker niet kan van leven aangezien het zeer democratische prijzen zijn.
ze hebben ook redelijk wat techno ... en van andere genres enkele platen.
ga naar de music man in oostende, daar vind ge wel de nodige jump
en idd, laat dat versturen, het beste moet ge sowieso laten versturen omdat da uit holland moet komen
nu moogde gij eens raden van bij mij thuis naar de meest dichtbijzijnde platenzaak hoever dat isOorspronkelijk geplaatst door BrEeZiE
Laatst gewijzigd door <RAVEheart>; 28 december 2004 om 21:54
als ik plaat moet hebben bestel ik die bij sound-station. Hebben vriendelijke service en verzendkosten liggen niet hoog
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)