Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Member Tranceforever's schermafbeelding
    iTrader
    0

Iemand ervaring met www.musik-service.de?

heyhey,

ik heb er vorig weekend een reeloop en 5 naalden besteld, waarna ik op mijn scherm las dat ik een email zou krijgen met daarin het rekening nummer en de bestellingscode.

Maar nu heb ik hier tot vandaag nog steeds nix van gehoord. Ik heb enkele weken geleden ook al wat informatieve mails gestuurd, maar ook nooit antwoord gehad. Zou de site niet een beetje oplichting zijn? Of zijn ze me misschien vergeten

Wat ook raar is, is dat de prijs van die reeloop wekelijks met 20 euro verhoogt of verlaagt..

Maarjah, als iemand dus al besteld heeft bij MS, gelieve het hier te laten weten.

Thx!
    Every friday LIVE @ Club Groovy-Tunes!
    WWW.DJ-VINCE.NET
    PROGRESSIVE HOUSE | GROOVE

CFK
    CFK is offline
    Member
    iTrader
    1 (100%)
    das een gerenomeerde winkel voor zover ik weet/gehoord heb.
    'k zou mij geen zorgen maken, als die mail niet toekomt moet dat een foutje van de firma zijn...
    contacteer ze nog es etc.

Member
    iTrader
    0
    lol oplichting ...

heb er al 5tal keer besteld, en als je met visa betaalt diezelfde dag, staan ze de volgende dag aan u voordeur, geloof me ...
    woensdagmiddag drumset gekocht en met visa betaalt, donderdag om 1 uur driiiin drrriiin ...

trouwens das ne duitse winkel, weet je hoeveel miljoenen duitsers er zijn, en daar nog eens oostenrijkers, zwitsers, belgen, hollanders en fransen bij, om ni te spreken van polen...

tis zeker een gerenomeerde winkel en de service is machtig, trouwens tis de vaste shop van artiesten gelijk chris liebing, lees hun site mor
    en tenslotte we hadde is 2x cd speler reloop besteld en er kwam in die doos maar ene toe, wij gemaild, en 3 dage later was de volgende gratis afgeleverd ... dus ja ... zeker niet twijfelen

grtz B

Member Tranceforever's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ok, na een vriendelijke topic op hun forum heb ik een mail gekregen waarin stond dat er een error was in hun systeem. Bestelling is nu in orde gemaakt.

Thx voor replys

Member Project Zero's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tranceforever
    ok, na een vriendelijke topic op hun forum heb ik een mail gekregen waarin stond dat er een error was in hun systeem. Bestelling is nu in orde gemaakt.

Thx voor replys
    Ik hoop da ge gauw ingewerkt zijt met vinyl, dan back2back setje houde eh

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten